به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۴۵) (۸۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در آستانه مصاف تیمش در چهارچوب دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال در نشست مطبوعاتی شرکت کرد و اذعان داشت که تیمش تنها در صورتی به مرحله بعدی صعود می‌کند که این بازی را جدی بگیرد.

بارسلونا در حالی فردا شب در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آرسنال می‌رود که به دنبال نهمین حضور پیاپی خود در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتهاست. این در حالی است که کاتالان‌ها در دیدار رفت با نتیجه 2-0 در خانه حریف به برتری رسیده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این حال، سرمربی آبی و اناری پوشان به هیچ وجه این بازی را دست کم نمی‌گیرد. وی در این باره گفت: «تابلوی امتیازات نتیجه بسیار خوبی را نشان می‌دهد، اما این نتیجه تاثیری بر نگرش یا نحوه آماده‌سازی ما نخواهد گذاشت. این مرحله هنوز تمام نشده و ما در موقعیت بسیار خطرناکی قرار داریم. باید آگاه باشیم که تنها در صورتی به مرحله بعد صعود می‌کنیم که این بازی را جدی بگیریم. در این بازی فرصتی برای آرامش نخواهیم داشت».

انریکه همچنین با بیان این که آرسنال با همان رویه دیدار رفت به مصاف بارسا خواهد رفت، عنوان کرد: «در لندن، آن‌ها از بالا ما را پرس کردند و اطمینان دارم که در بازی فرداشب نیز چنین کاری انجام خواهند داد. آن‌ها بسیار مستقیم بازی می‌کنند و ظرفیت دشوار کردن شرایط برای ما را دارند. آن‌ها با داشتن بازیکنانی نظیر ژیرود و ولبک در نبرد‌های هوائی بسیار خوب عمل می‌کنند و ما باید در هنگام اضافه شدن خط هافبکشان به خط حمله، بسیار احتیاط کنیم».

وی ضمن اشاره به این موضوع که بازگشت الکسیس سانچس به نیوکمپ می‌تواند نوعی انگیزه مضاعف برای این بازیکن محسوب شود، خاطر نشان کرد: «او بازیکن باکیفیت و بسیار فیزیکی است که پیشرفت چشمگیری داشته است. مهار او بسیار دشوار است و باید مراقب او باشیم».

بارسلونا از تاریخ 3 اکتبر تاکنون مغلوب هیچ تیمی نشده و رکورد 37 بازی بدون شکست را از خود بر جای گذاشته است. با این وجود سرمربی بارسا اعتقاد دارد که این اعداد و ارقام به تنهایی هیچ ارزشی ندارند. انریکه در این باره متذکر شد: «تا به امروز نتایج، بسیار خوب بوده‌اند، اما هنوز هیچ چیزی تضمین نشده است. بودن ما در شرایط فعلی باعث می‌شود که ما به هدف کلی‌مان که همان تکرار کسب عناوین سال گذشته است نزدیک‌تر شویم، اما برای انجام این کار باید فروتن بوده و ظرفیت بهبود یافتن در جنبه‌های تاثیر گذار بر بازی را داشته باشیم». وی افزود: «بازیکنان به خوبی می‌دانند که هیچ ترکیبی کامل نیست و همواره جا برای پیشرفت وجود دارد».

یکی از بازیکنانی که در ترکیب بارسا برای این بازی حضور ندارد، جرارد پیکه است که در حال سپری کردن یک جلسه محرومیت در پی دریافت کارت زرد در بازی رفت است. اگرچه انریکه عنوان کرد این موضوع وی را آزار نمی‌دهد. او در این باره گفت: «من چندین دفاع وسط بسیار خوب دارم که سرعت بسیار بالایی دارند. آن‌ها در نبرد‌های هوائی و در انتقال توپ بسیار خوب عمل می‌کنند. به آن‌ها اعتماد کامل دارم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
خب نداشته باش


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۰۹)
 
ALEXMASON
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
بازی برابر آرسنال بازی سختیه و خوب طبیعیه که اون ها به برگشت به بازی فکر میکنن و میخوان در زمان استاندارد نود دقیقه به نتیجه مساوی برسند و در وقت اضافه تیر نهایی رو بزنن ما باید سعی کنیم به گل زود هنگام دست پیدا کنیم تا اونها رو ناامید کنیم.به امید موفقیت روز افزون بارسا


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۲۰)
 
0760404298
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
انریکه الکی گندش میکنه ارسنال بدون چک فایده ای نداره


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۰:۰۵)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
مهم ترین مقطع فصل و به نوعی 50 درصد باقیمانده راه باید هوشیار باشیم و انریکه بجا تذکر داده


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲:۱۹)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
نقل قول
آرسنال عملا شانسی نداره. تقریبا غیر ممکنه بتونه گل نخوره، و بیشتر از یه گل بزنه.


اتفاقا آرسنال جلو منچستر سیتی و یه بارم سالها قبل جلو میلان که 4-0 رفت رو باخته بود برگشت 3-0 برد و حذف شد نشون داده که همیشه بازی برگشت تونسته جبران کنه و اگر شانس همراهش بود صعود کرده بود
آرسنال نشون داده بازی های برگشت تو لیگ قهرمانان واسش بازی مرگ و زندگی ه


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۴۵)
 
San.Andres
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
آرسنال عملا شانسی نداره. تقریبا غیر ممکنه بتونه گل نخوره، و بیشتر از یه گل بزنه.


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
برابر آرسنال باید حساب شده کار کنیم چراکه ونگر به فکر انتقامه و با تمام قدرت میاد تا نتیجه بگیره


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «برابر آرسنال نباید آرام و قرار داشته باشیم»
فشار از بالا و پرس سنگین یه زمانی بارسا رو از کار می انداخت. اما بارسای فوق العاده لوئیز انریکه این تهدید رو به فرصت تبدیل می کنه. به خصوص نیمه دوم که تیمای با پرس سنگین زود خسته میشن.


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!