به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جرارد دلوفئو چه می‌کند؟!نقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۹۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در تابستان، جرارد دلوفئو به صورت دائم به اورتون فروخته شد؛ جایی که این بازیکن فصل 2013/14 را به صورت قرضی در آن گذراند، و ظاهرا فصل خوبی هم برای او بود. این وینگر سرعتی با امیدهای فراوان، تابستان امسال به مرسی ساید بازگشت تا آن جایگاهی که بارسا نمی‌توانست برایش تضمین کند را، در لیگ جزیره بدست بیاورد. با یک بند بازخرید در قراردادش، شانس بازگشت این جواهر لاماسیا به بارسلونا چگونه است، و آیا اصلا لیاقت این بازگشت را دارد؟!

دلوفئو فصل را در لیگ جزیره با حضورهای کم و به عنوان یار جانشین آغاز کرد، تا زمانی که توانست روبرتو مارتینز را قانع کند و به بازیکن فیکس تیم بدل شود. و وقتی توانست به ترکیب اصلی تیم برسد، مدافعین کناریِ بسیاری را نابود کرد و یک زوج نابود کننده در خط حمله اورتون، به همراه روملو لوکاکوی بلژیکی به وجود آورد. توانایی دلوفئو در سانتر‌های بی‌نقص به محوطه درست روی سر هم‌تیمی‌هایش، بارها و بارها تماشاگران بازی را به وجد آورد؛ آمار بسیار خوب پاس‌های گل او در زمستان، کاملا نشانگر این نکته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا گزینه باز خرید دلوفئو را برای دو فصل در اختیار دارد. آن‌ها می‌توانند این تابستان، مهاجم جوان خود را با 9 میلیون یورو به نیوکمپ بیاورند. و در صورتی که این اتفاق نیفتد، فصل بعد آن‌ها برای بازگرداندن او به نیوکمپ، باید 12 میلیون یورو پرداخت کنند.

دلوفئو در 5 بازی از 6 بازی اخیر اورتون، روی نیمکت نشسته است، که این مسئله تعجب بسیاری از هواداران بارسا را در پی داشت. اما با وجود فرم خوب آرون لنون 28 ساله، به نظر می‌آید که کار روبرتو مارتینز برای انتخاب بین این دو بازیکن، کمی سخت شده باشد، اما اخیرا مرد انگلیسی کاملا به دلوفئو ترجیح داده شده است. با وجود اینکه لنون بازیکن بسیار خوبی است و روزهای خوبی را نیز می‌گذارند، اینکه مارتینز او را به دلوفئو ترجیح می‌دهد، کمی عجیب است؛ خصوصا وقتی چنین هماهنگی فوق‌العاده‌ای بین او و لوکاکو در خط حمله اورتون وجود دارد.

روزنامه کاتالانی اسپورت، اخیرا گزارش داده است که بارسلونا نمی‌خواهد از بند بازخرید دلوفئو استفاده کند، که با توجه به نیاز انریکه به یک مهاجم برای ذخیره MSN کمی عجیب به نظر می‌رسید. اما ظاهرا این بازیکن جوان، که روزی به عنوان یکی از بهترین وینگرهای لاماسیا خود را معرفی کرده بود، روزهای خوبی را در اورتون می‌گذراند، و با 22 سال سن، شانس بسیار بالایی برای پیشرفت هر چه بیشتر در لیگ جزیره دارد، و شاید بخواهد چند سال بعد دوباره به باشگاه دوران کودکی‌اش باز گردد.

بارسلونا اخیرا توان مالی زیادی در نقل و انتقالات نداشته است، و با آغاز پروژه اسپای بارسا، به نظر نمی‌رسد که این مسئله تغییر کند. شاید این نکته باعث شود دلوفئو به عنوان یک گزینه ارزان‌تر به باشگاه باز گردد تا بتواند ذخیره خوبی برای MSN باشد، و یا حتی نقشی اساسی‌تر با توجه به پیشرفتش، بر عهده بگیرد.

دلوفئو آینده درخشانی در پیش دارد و اگر او بتواند همینطور به پیشرفتش ادامه دهد و کمی هم شانس با او یار باشد، به راحتی می‌تواند به بارسا باز گردد و موفق هم باشد. اما در حال حاضر، بهترین اتفاق برای او این است که صبور باشد و در موقعیت فعلی‌اش به تلاش ادامه دهد تا ببیند آینده چه برای او می‌خواهد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
سلام دوستان سال نوهمه اتون مبارک ان شاالله سالی توام با شادی ودل خوشی وسربلندی برای خودتون وخانواده هاتون باشه ..........یه خواهش داشتم ازهمه دوستان که این پیام من کمترین رومی خونن التماس دعا دارم که برای شفای همه ی بیماران رومدنظرداشته باشید مادرمن حقیرروهم ازدعای خیرتون محروم نکنیدکه چندروزه دربیمارستان بستری است اصلا حال وروزخوشی نداره.....خداسایه پدرومادرروازسرهیچ کدومتون کم نکنه ان شاالله و برای مادرمنم دعا کنید که شفای عاجل وکامل بدست بیاره.....مخلص همه دوستان

موسوی(سوداگر)


یکشنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۵ (۱۲:۴۶)
 
سوداگر
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
امیدوارم هرکجاهست موفق باشه


پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۱۵)
 
messi-.10
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
بایدبیشتر تلاش کنه


چهارشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲:۲۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
این مدیرایی که من دیدم عمراً بتونن بگیرنش


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
خیلی منتظرش بودم تا برگرده این فصل و تو بارسا بازی کنه ولی حیف هنوز این اتفاق نیفتاده.


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۲۰)
 
ALEXMASON
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
امیدوارم پیشرفت کنه و بتونه به بارسای آینده کمک کنه


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۰۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
فکر نمیکنم برگرده


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
استحقاقشو داره حداقل به اندازه مونیر و ساندرو یا دیگه بدتر از اون مثل پدرو بهش فرصت خودنمایی داده بشه!


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶)
 
San.Andres
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
من اون زمان که هنوز تو لاماسیا بود یه سری کلیپ ازش دیده بودم و شدیدا منتظرش بودم! لیگ انگلیس خیلی براش مناسبه، چون اتکای بیشتری روی وینگرها دارن، و اورتون هم تیم خیلی خوبیه. امیدوارم حتی اگه برنگشت، پیشرفت کنه، به عنوان یه بارسایی.


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۳۴)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
دلوفئو این فصل خیلی خوب بوده تو اورتون امیدوارم که همچنان به پیشرفتش ادامه بده


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱)
 
0760404298
پاسخ به: جرارد دلوفئو چه می کند؟!
خخخخخخخخخخخخخ دلوفئو یک تیمی هست تمام بازیکنانش اسمش دلوفئویه


سه‌شنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!