به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۲۱) (۶۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


پس از انتقال پدرو به چلسی، صحبت‌های زیادی در مورد مهاجم چهارم بارسلونا بر سر زبان‌ها افتاد. لوئیز انریکه هرگز تلاش برای تقویت این پست از تیم را رد نکرده است و به همین جهت راضی به خروج پدرو نبود. نولیتو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، در آستانه پیوستن به کاتالان‌ها بود اما شرایط اقتصادی مانع شد و بارسا نتوانست 18 میلیون یورویی را که سلتاویگو درخواست کرده بود، بپردازد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا از تاریخ 1 جولای سرمایه جدیدی را در اختیار خواهد داشت و هیئت مدیره باید اولویت‌های باشگاه را مشخص کند. به عنوان اولین اقدام، شاهد تمدید فوری قرارداد نیمار و بوسکتس خواهیم بود؛ دو تا از بهترین بازیکنان تیم که به آن‌ها قول افزایش دستمزد و بهبود شرایط قراردادشان داده شده بود. قیمت سه بازیکن نیز از زمان پیوستن به بارسا افزایش یافته است: سوارز، راکیتیچ و براوو. علاوه بر این، گفته شده است که در هفته آخر فصل قرارداد مسی تا سال 2022 تمدید می‌شود. بنابراین او می‌تواند در بارسلونا بازنشسته شود.

تمدید قرداد این بازیکنان بزرگترین اقدام بارسا خواهد بود؛ به عنوانی باشگاهی که قادر نخواهد بود پول زیادی را روی خرید بازیکنان سرمایه‌گذاری کند. لوئیز انریکه با خرید یک مدافع میانی و یک مهاجم چهارم به دنبال تقویت تیم است. جدا از این که دنیس سوارز نیز با 3 میلیون یورو به تیم باز خواهد گشت و به تقویت خط میانی کمک خواهد کرد. بارسا به خوبی می‌داند که در پست دفاع میانی به بازیکنی نیاز دارد که بتواند با ماسکرانوی با تجربه که به زود وارد 32 سالگی می‌شود، رقابت کند. آلابا، رویایی بزرگ برای بارساست اما در صورتی که باشگاه بتواند هزینه انتقال او را پرداخت کند، شاهد حضور او در تیم خواهیم بود.

پس از صرف هزینه در همه این زمینه‌ها، به نقطه بحث درباره مهاجم چهارم می‌رسیم. طبق گفته موندو دپورتیوو، اعضای مدیریت ورزشی بارسا به خوبی می‌دانند که خرید هر بازیکن جوان و آینده داری هزینه زیادی برای باشگاه خواهد داشت و گذشته از این فرصت زیادی نیز برای بازی به دست نخواهد آورد. در سوی دیگر، یک بازیکن مسن و کهنه کار نیز به کار انریکه نخواهد آمد و بعید است که سلتا قیمت نولیتو را کاهش دهد. با این دیدگاه به نظر می‌رسد مناسب‌ترین گزینه مونیر است تا به عنوان مهاجم چهارم در تیم کارش را ادامه دهد.

این مهاجم جوان 20 ساله در سال 2016 پیشرفت زیادی کرده است و 5 گل در 5 بازی آخر خود به ثمر رسانده است. وقتی یکی از مهاجمان دست نیافتنی تیم (مسی، سوارز یا نیمار) حضور نداشته‌اند، مونیر عملکرد خوبی داشته است. او می‌بایست خیلی زود به بلوغ و تکامل می‌رسید و لوئیز انریکه پتانسیل او را ستوده است. علاوه بر این، سرمربی بارسا در فصل بعد با حضور دنیس سوارز و رافینیا دو بازیکن دیگر را نیز در اختیار خواهد داشت که در شرایط سخت می‌توانند به عنوان مهاجم بازی کنند. ساندرو نیز در شرایطی که اصلا بازی نمی‌کند، شاید به تیم دیگری برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
اگه برهمین منوال کارکنه می تونیم به عنوان یه ذخیره خوب ازش استفاده کنیم


یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۵۸)
 
messi-.10
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
مونیر چند تا بازی هست که خوب کار کرده ولی بازیکن های جوان ثبات ندارن اما میشه بهش فرصت داد ولی مسئله دفاع حیاتی هست که باید حتما یک دفاع خول بگیریم و یک هافبک بازیساز اگه بشه عالیه


یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ (۳:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
به نظر منم مونیر بهترین گزینه ممکن برای مهاجم چهارمه. بازیکنی که هم با نیمکت نشینی طولانی کنار بیاد و هم کیفیت قابل قبولی برای زمان استراحت مهاجمای اصلی داشته باشه.


یکشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱:۳۴)
 
0760404298
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
چرا من از منیر خوشم نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۳۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
مونیر بازیکن جوان، آینده دار و قابل اعتمادیه


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: شانس زیاد مونیر برای ماندن در بارسا به عنوان مهاجم چهارم
روی مونیر میشه حساب کرد.
نشون داده در مواقع حساس میتونه کمک کنه به تیم نه اینکه باری باشه بر دوش انریکه


شنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۲۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!