به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه بازیکنان پس از پیروزی مقابل رایو وایکانو مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۵۰) (۷۸۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ، سرخی روبرتو و آندرس اینیستا پس از پیروزی 5-1 در وایکاس به صحبت درباره بازی پرداختند که در این میان از دست دادن یک پنالتی دیگر نمود بیشتری نسبت به سایر مسائل پیدا کرده است.

پس از پیروزی 5-1 بارسلونا مقابل رایو وایکانو، ایوان راکیتیچ، زننده گل اول بارسا، به همراه سرخی روبرتو، هم‌تیمی او در خط میانی و آندرس اینیستا به بیان اظهاراتشان درباره بازی پرداختند. در ادامه گزیده‌ای از صحبت‌های این بازیکنان را پس از پیروزی فوق‌العاده در مادرید می‌خوانیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ایوان راکیتیچ

«ما می‌دانستیم که چگونه باید مقابل یک تیم بسیار سرسخت شانس گلزنی به دست آوریم. در کل عملکرد بسیار خوبی داشتیم». او درباره اخراج یورنته گفت: «او ضربه بدی به من زد و فکر می‌کنم که داور تصمیم درستی گرفت».

وی در مورد از دست رفتن پنالتی توسط سوارز گفت: «همیشه ممکن که شما پنالتی‌ها را از دست بدهید. ما به مهاجمان تیممان اعتماد داریم».

سرخی روبرتو

«پیروزی در وایکاس همیشه سخت بوده است. آن‌ها ریسک زیادی می‌کنند و این بدان معناست که شانس‌های بیشتری به دست می‌آورند. رایو همیشه یک فلسفه ثابت را دنبال می‌کند: یا برد یا باخت. ما احترام زیادی برای این تیم قائل هستیم و به خاطر به دست آوردن سه امتیاز بسیار خوشحالیم. امیدوارم بتوانیم این روند شکست ناپذیری را هم چنان ادامه دهیم؛ چرا که در این صورت می‌توانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم».

روبرتو درباره سفر به ایبار گفت: «بازی در ایپوروا هم بسیار سخت خواهد بود اما ما تنها با ذهنیت و هدف کسب سه امتیاز به آن جا سفر می‌کنیم».

آندرس اینیستا

«تیم روحیه بسیار خوبی دارد. ما قدم به قدم پیش می‌رویم اما با مراحل سختی رو به رو هستیم. از دست رفتن پنالتی‌ها کمی عجیب و غریب است اما جای نگرانی وجود ندارد».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ALEXMASON
پاسخ به: مصاحبه بازیکنان پس از پیروزی مقابل رایو وایکانو
خوب پنالتی ها رو بدن خدای ورزش (لئو) بزنه دیگه.صدو بیست درصد گله


جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۴۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مصاحبه بازیکنان پس از پیروزی مقابل رایو وایکانو
از دست دادن پنالتی عجیب نیست اما همیشه از دست دادن عجیبه
باید یه فکری بحالش کرد


جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۵:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!