به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بوسکتس در تیررس من سیتی، پی اس جی و یونایتدنقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۰۵) (۱,۱۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


تمدید قرارداد یکی از مهم‌ترین بازیکنان بارسلونا هنوز در لیست انتظار است. سران باشگاه درباره این مسئله نگرانی زیادی ندارند اما حقیقت امر این است که مذاکرات برای تمدید قرارداد دائمی نیست و این بازیکن چند بار در رسانه‌ها از بارتومئو خواسته تا قدم پیش بگذارد.

با توجه به شرایط وی طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان جذب او باشند. روزنامه اسپورت امروز این خبر را منتشر کرد که بوسکتس سه پیشنهاد جدی از باشگاه‌هایی دریافت کرده است که مشتاق‌اند بیش از 100 میلیون یورو برای او بپردازند:

کانون هواداران بارسلونا در ایران

منچستر سیتی

بوسکتس اعلام کرده است اگر کسی بتواند باعث خروج او از بارسا شود، آن شخص گواردیولاست. بنابراین حضور در منچستر سیتی که برای فصل بعد مرد کاتالانی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، محتمل‌تر از سایر گزینه‌ها به نظر می‌رسد. این سرمربی متولد سانتپدور گفته است که به دنبال جذب بازیکنان بارسا نیست مگر بازیکنی که خودش بخواهد از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود. بر اساس اظهارات بوسکتس، منچستر سیتی در حال حاضر به دنبال جذب این بازیکن است.

پی اس جی

آن‌ها بوسکتس را به عنوان جانشین تیاگو موتا می‌خواهند و از این رو از ماه‌ها پیش به دنبال جذب او بوده‌اند. در آن باشگاه او می‌تواند مهره اصلی برنامه‌های تیمش باشد اما با توجه به جو رقابتی ضعیف در لیگ فرانسه بوسکتس اذعان داشته است که به این پیشنهاد توجهی نمی‌کند.

منچستر یونایتد

باشگاه دیگر شهر منچستر نیز به جذب بوسکتس ابراز علاقه کرده است اما بنا به گفته اسپورت، اگر مورینیو برای نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ با این تیم به توافقات نهایی برسد، احتمال حضور هافبک کاتالان در پیراهن منچستر یونایتد به شدت کاهش می‌یابد.

طبق گزارش اسپورت، مذاکرات برای تمدید قرارداد به زودی آغاز خواهد شد. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی در ماه‌های آینده برای یکی از اعضای کلیدی مکتب بارسلونا خواهد افتاد.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0760404298
پاسخ به: بوسکتس در تیررس من سیتی، پی اس جی و یونایتد
وای قبلا به جاش فابرگاس بود اما الانه کسی نیست واقعا بو سکتس بازیکن خوبیه


جمعه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۰:۰۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بوسکتس در تیررس من سیتی، پی اس جی و یونایتد
اگه بره دیگه جایگزینی نخواهد داشت


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۳:۱۸)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بوسکتس در تیررس من سیتی، پی اس جی و یونایتد
بوسکتس حقشه دستمزدش بعد از مسی بیشترین باشه... چون واقعا به قول لوچو قلب بارساست... بوسکتس وقتی میره که اگه لوچو احمق باشه بزاره چنین جواهر کم یاب و نامرئی از بارسا بره!


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بوسکتس در تیررس من سیتی، پی اس جی و یونایتد
اگه واقعا پپ براش از بارسا مهمتره همون بهتر که بره! اگه بتونیم ۱۰۰ میلیون بابتش بگیریم واقعا انتقال خوبیه. قطعا سمپر هم خیلی سریعتر از بوسکتس به سطحی بالاتر می رسه.


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!