به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: رایو وایکانو vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۲۲) (۸۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


صدرنشینان لالیگا، برای ثبت رکورد 35 بازی بدون شکست به وایکاس مادرید خواهند رفت.

بارسلونا برای برگزاری بازی هفته 27ام لالیگا به رایووایکانو سفر می‌کند تا با کسب 3 امتیاز ارزشمند دیگر، قدرت خود را اثبات کنند و همچنان صدرنشین باقی بماند. همه این‌ها باید در حالی رخ دهد که تیم میزبان برای فرار از منطقه سقوط تمام تلاش خود را خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه در آخرین روز از تمرینات پیش از این دیدار، اعضای تیم خود را به طور کامل در اختیار داشت - به جز رافینیا که همچنان مصدوم است. دنی آلوز اما به دلیل محرومیت قادر نیست در این مصاف حضور یابد و به همراه تیم نیز سفر نخواهد کرد.

لیست بازیکنان فراخوانده شده برای بازی با رایووایکانو: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، سرجیو، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، مونیر، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، آدریانو، الیکس ویدال، ورمالن و متیو.

ماسیپ، داگلاس، بارترا و ساندرو نیز به تشخیص لوئیز انریکه با تیم سفر نخواهند کرد.

در مقابل اما رایو، مصدومان زیادی را پیش روی خود می‌بیند: مهاجم ونزوئلایی نیکولاس فدر، پابلو هرناندز، دروازه بانان دیوید کوبنیو و تونیو، هافبک آلمانی پاتریک ابرت و مدافع چپ رومانیایی تیما رازوان رات نیز جزء مصدومین آنها به شمار می‌آیند.

خبر خوب برای هواداران رایو این است که دو تن از مصدومان این تیم، یعنی خاوی گوئرا و جوزابد، در تمرینات این هفته حضور یافتند و قادرند مقابل بارسلونا به میدان بروند.

نکته نظرات مربیان

سرمربی بارسلونا روز گذشته در نشست مطبوعاتی خود اذعان کرد: «شما هرگز نمی‌توانید مقابل رایو با آرامش بازی کنید. بازی پرتنشی خواهد بود... چیزی که من در مورد شیوه بازی رایو دوست دارم، علاقه آنها به حمله کردن و تمایلشان به پیچیده‌سازی هر چه بیشتر بازی برای تیم حریف است. کاری که پاکو خمز اکنون در حال انجام دادن آن است، ارزش زیادی دارد. رایو در بازی کردن، همچنان تیم سرسختی است و در چهار فصل اخیر آنها فوتبال خوبی در لیگ برتر ارائه داده‌اند که واقعا شایسته ستایش است».

پاکو خمز نیز در مصاحبه‌ای در این هفته گفت: «ما به این بازی همچون بازی‌های دیگر می‌نگریم. من هیچ کار ویژه‌ای انجام نخواهم داد. اگر هیچ تیمی نتوانسته است طی 34 بازی بارسا را شکست دهد به این خاطر نیست که آنها تلاش خود را نکرده‌اند... اما اگر تیمی بتواند آنها را شکست دهد قطعا نامش در کتاب‌ها ثبت خواهد شد و ما می‌خواهیم که آن تیم ما باشیم».

فرم اخیر دو تیم

بارسای کنونی بهتر از تمام تیم‌هایی است که در طول تاریخ فوتبال اسپانیا حضور داشته‌اند. 34 بازی است که شاگردان انریکه طعم تلخ شکست را نچشیده‌اند اما این رکوردی است که در فصل 1888/89 رئال مادرید بدان دست یافته بود و اگر آنها بتوانند امشب نیز نوار بازی‌های بدون شکست خود را مقابل رایووایکانو ادامه دهند، با 35 بازی بدون شکست یک یادگار دیگر از خود به جای خواهند گذاشت.

درست است که رایو تنها یکی از 10 بازی اخیر لالیگایی خود را از دست داده است اما در این بین تنها 2 برد کسب کرده‌اند و نتیجه 7 تای این بازی‌ها به تساوی انجامید. بنابراین با اینکه خود را از سقوط به سه رده نهایی جدول لالیگا حفظ کرده‌اند اما تنها 2 امتیاز با این منطقه خطرناک فاصله دارند.

تاریخچه

بخش اعظمی از نتایجی که از تقابل‌های بارسا و رایو ثبت شده است به نفع کاتالان‌ها است. چهار فصل است که رایووایکانو به لیگ یک اسپانیا صعود کرده است و طی هر 9 بازی‌ای که در این سال‌ها مقابل آبی اناری پوشان قرار گرفته، شکست خورده است. به عنوان مثال می‌توان به شکست 7 بر 0 آنها که در ورزشگاه خانگی خودشان متحمل شدند اشاره کرد. شکست‌های 6-0، 6-1 و 5-2 نیز از جمله شکست‌هایی هستند که کاتالان‌ها در نیوکمپ به آنها تحمیل کردند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: رایو وایکانو vs بارسلونا
اصلا بازی آسونی نخواهد بود. امیدوارم با پیروزی و حفظ اختلاف به نیوکمپ برگردیم.


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۴۹)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: پیش بازی: رایو وایکانو vs بارسلونا
امیدوارم از اون مدل نیمه اول های ضعیف نداشته باشیم و گلی نخوریم که در صدد جبرانش بر بیایم
به امید خدا میریم برای پیروزی


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۲۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: رایو وایکانو vs بارسلونا
اگه بازیکنان بخوان همچنان به اشتباهاتشون ادامه بدن مشکلات همچنان پابرجاست


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۳۴)
 
0760404298
پاسخ به: پیش بازی: رایو وایکانو vs بارسلونا
اینو هم میزنیم


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!