به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ: «من دوست ندارم نیمکت نشین باشم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰) (۶۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ در مصاحبه با روزنامه اسپورت در رابطه با بارسلونا و احساس خود نسبت به این باشگاه کاتالانی، صحبت کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از بهترین نکته نظرات او را بخوانید.

تمایل فوتبال

«در این مورد باید بگویم از بچگی یکی از طرفداران سرسخت بارسا بودم چون در آن دوران [رابرت] پروسینسکی در این تیم بازی می‌کرد. او اسطوره من بود».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

حضور در نیوکمپ

«در اینجا همه چیز شما را غافلگیر می‌کند زیرا بارسلونا، بزرگترین باشگاه دنیا است. نه تنها به عنوان یک باشگاه فوتبال، از همه لحاظ بهترین است. بارسا تیم بی‌نظیری است».

«در اینجا شما باید همواره برای بهبود عملکرد خود تلاش کنید و همچنین سعی کنید فشارهایی که وجود دارد را به عنوان یک امتیاز مثبت ببینید. اگر شما نمی‌توانید از حضور در بارسا لذت ببرید، واقعا نمی‌دانم که در کدام باشگاه از عملکرد خود لذت خواهید برد».

بازی برای بارسا

«این کسب پیروزی‌های متوالی است که به مردم اجازه می‌دهد تا بگویند: بله این بارسا است! به یاد دارم که در فصل گذشته در سومین یا چهارمین بازی فصل خود، گرانادا را 6 بر 0 شکست دادیم اما بازی بعدی را با نتیجه 1 بر 0 آن هم از روی نقطه پنالتی، بردیم. و برخی ازمردم گفتند: خوب بود، اما این بارسا نیست».

ترکیب تیم

«من دوست ندارم روی نیمکت بنشینم. اگر یک بازیکن مجبور شود بازی را از روی نیمکت آغاز کند، خلا جدی‌ای در روحیه‌اش رخ خواهد داد. ما یک تیم هستیم اما برای حضور در ترکیب اصلی با یکدیگر رقابت داریم».

MSN

«در این تیم، هر بازیکنی نقش خود را می‌داند. من نمی‌توانم مانند نیمار دریبل بزنم، نمی‌توانم مانند مسی شوت بزنم و قدرت سوارز را نیز ندارم اما توانایی‌های دیگری دارم که شاید آنها نداشته باشند».

لیگ قهرمانان اروپا

«البته که این یکی از اهداف ماست و علت اصلی آن این است که ما در این رقابت عملکرد خوبی داریم، نه به این خاطر که چون در فصل پیش قهرمان این رقابت‌ها شدیم می‌خواهیم در این فصل نیز آن را تکرار کنیم. هر چند لالیگا برای ما در اولویت قرار دارد. چرا که ما هر روز با آن سر و کار داریم. به نظر من این رقابت، سخت‌ترین رقابت هاست».

«پیروزی اعتیاد آور است. شما هر بار بیشتر از قبل خواستار آن خواهید شد. شما همیشه می‌خواهید پیشرفت کنید. شما تنها کسب پیروزی را نمی‌خواهید، بلکه می‌خواهید در بازی بعدی بهتر شوید».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ: «من دوست ندارم نیمکت نشین باشم»
بازیکن خوبیه اما فوق العاده نیست. خلاقیت مورد نیاز بارسا رو نداره. اما اعتماد به نفسش عالیه.


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۱۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: راکیتیچ: «من دوست ندارم نیمکت نشین باشم»
بازیکن تاثیرگذار و خوبیه
امیدوارم همیشه موفق باشه


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۱۹)
 
0760404298
پاسخ به: راکیتیچ: «من دوست ندارم نیمکت نشین باشم»
اگه اردا همین جوری پیش بره از راکیتیچ بهتر میشه


پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!