به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پادشاهان بازگشت به بازیآمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۴:۳۱) (۹۳۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

بارسلونا اکنون با هشت امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار دارد. رئال مادرید نیز با اختلاف 12 امتیازی در جایگاه سوم ایستاده است. علاوه بر این، تیم لوئیز انریکه به فینال کوپا دل ری نیز راه یافت؛ جایی که آنها باید با سویا رو به رو شوند و با توجه به پیروزی 2-0 در استادیوم امارات، یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بینند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد این فصل در مسیر رسیدن به سه گانه‌ای دیگر برای بارسا قرار دارد اما حقیقت این است که همه چیز آن طور که به نظر می‌آید، آسان نیست. بارسا 9 بار موفق شده پس از دریافت یک گل به بازی برگردد و نهایتا پیروز شود. آبی و اناری‌های در این فصل در برگشت به بازی و تغییر نتیجه متخصص شده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین بازگشت بارسا در آگوست اتفاق افتاد؛ جایی که بارسا سوپرکاپ اروپا را مقابل سویا به دست آورد (چهارمین جام آن‌ها در سال 2015 پس از کسب لالیگا، کوپا و لیگ قهرمانان). اما برای این کار آن‌ها باید گل اور بانگا را که در دقیقه دوم به ثمر رسید، جبران می‌کردند. بارسا سرانجام با نتیجه 5-4 و به لطف گل پدرو در دقایق اضافه به پیروزی رسید (آخرین بازی پدرو با پیراهن آبی و اناری).

بازگشت بعدی در ویسنته کالدرون و هفته سوم رقابت‌های لالیگا اتفاق افتاد. این بازی تنها باری بود که بارسا خارج از خانه موفق به بازگشت به بازی شد (البته به غیر از سوپرکاپ اروپا در تفلیس). هفت بازگشت دیگر بارسا همگی در نیوکمپ اتفاق افتادند. فرناندر تورس در نیمه دوم دروازه بارسا را باز کرد اما لیونل مسی و نیمار نتیجه بازی را عوض کردند.

هفت مورد دیگر در نیوکمپ اتفاق افتادند (4 بار در لیگ، 2 بار در کوپا و 1 بار در لیگ قهرمانان). در هفت نوبت، هواداران در خانه شاهد عقب افتادن بارسا بودند. اما تجربه نشان داده این بارسا نهایت تلاشش را برای بردن بازی‌ها می‌کند. اولین بازگشت نیوکمپ مقابل بایر لورکوزن و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اتفاق افتاد. گل‌های دیر هنگام سرخی روبرتو (دقیقه 80) و لوئیز سوارز (دقیقه 82) گل پاپادوپولوس را خنثی کرد.

بارسا در لالیگا مقابل رایو وایکانو (5-2)، ایبار (3-1)، اتلتیکو (2-1) و سویا (2-1) موفق شد به بازی برگردد. دروازه بارسا در این چهار بازی نسبتا زود باز شد. رایو توسط خاوی گوئرا در دقیقه 14 به گل رسید. بورخا باستون در دقیقه نهم ایبار را پیش انداخت و کوکه نیز در دقیقه نهم برای اتلتیکو گلزنی کرد و ویتولو نیز بعد از دقیقه 19 دروازه بارسا را باز کرد. اما شاگردان لوئیز انریکه با توجه به این شوک‌های زود هنگام، همیشه برای کسب سه امتیاز مسابقه و بازگشت به بازی به سختی تلاش کردند.

آن‌ها در کوپا دل ری مقابل اسپانیول (4-1) و اتلتیک بیلبائو (3-1) در حالی که از حریف خود عقب افتاده بودند، به پیروزی رسیدند. تیم حریف باز هم به گل زود هنگام دست یافت. فیلیپه کایسیدو، مهاجم اسپانیول، پس از گذشت 8 دقیقه از زمان بازی دروازه بارسا را باز کرد و ایناکی ویلیامز هم از بیلبائو در دقیقه 11 مسابقه موفق به گلزنی شد. بارسا در هر دو مسابقه به بازی بازگشت و پیروزی رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ALEXMASON
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
بعد از رفتن پویول قهرمان دفاعمون روز خوش ندیده


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
هنوز هم نقطه ضعفمون خط دفاعیمونه


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۰۱)
 
سوداگر
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
این درنوع خوش خوبه امااینکه ما در9بازی گل اول رودریافت کردیم وبعدمجبوربه جبران نتیجه شدیم یک آفته ویک عیب هست...طبق آماراین گزاره ماازابتدای این فصل 9مرتبه عقب افتادیم وتاجایی که یادمه اکثرا برحسب اشتباه فردی بازیکنان خودی بوده این نقص باید برطرف بشه


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵)
 
0760404298
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
کی میخواد این تیم باخت بده دیگه خیلی زیاد شده


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۰۰)
 
messi-.10
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
قبلا بازی قفل میشد و می باختیم ولی الان میبریم خیلی ویژگی خوبیه


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۴:۱۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پادشاهان بازگشت به بازی
یکی از دلایل فوق العاده بودن بارسای انریکه همین توان برگردوندن نتیجه س.


چهارشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!