به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تیکی تاکا؛ بارسا - سویاآنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۱,۰۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بارسا با حساب 2-1 سویا را شکست داد - این یک دیدار نزدیک، هیجان انگیز و سرگرم کننده بود که در نیوکمپ برگزار شد. این برخی نظرات هواداران بارسا در مورد آن است.

دنیل راموس

بهترین نمایش بارسا نبود، و همینطور سویا بسیار خوب کار کرد. اشتباهات دفاعی سبب خوردن گل شد، که به سرعت جبران و پوشیده شدند. و وقتی که از دیگر بازیکنان کاری بر نمی‌آید، مسی می‌آید و کار را یکسره می‌کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

الکس ترویکا

بارسا، خصوصا در پایان بازی، بسیار خسته به نظر می‌رسید. که البته بعد از انجام این همه بازی، طبیعی است. مسی به خوبی در حرکات تیمی حضور داشت، اما نیمار و آردا توران، تا حدی از جریان بازی خارج بودند. آردا هنوز جای کار دارد. اگر من بودم در دقایق پایانی یک مهاجم، ترجیحا ساندرو (می دانم که روی نیمکت نبود، اما فکر می‌کنم لوچو باید به او شانس بیشتری بدهد) را به جای سوارز وارد زمین می‌کردم، تا کمی سرعت تیم در حمله‌ها بیشتر شود و تازه نفس‌تر از قبل کار کند. بار دیگر، بارسا قانع کننده بازی نکرد و تا حدی تنبل هم به نظر می‌آمد، اما پیروز شد.

رافائل هرناندز

یک نمایش ارتجاعی دیگر از بارسلونا. آن زمان که نیاز بود خوب بازی کرد و نتیجه را به سود خود تغییر داد. زمانی که تیم در مقابل سویای سرسخت، به مشکل برخورده بود، مسی با یک ضربه آزاد خارق العاده کار را به تساوی کشاند، و سپس پیکه روی حرکت مسی و سوارز خستگی ناپذیر، گل برتری را به ثمر رساند. نیمار کمی افت کرده است و خودش هم این را می‌داند. به همین خاطر تلاشش را بیشتر کرده و بیش از قبل در حرکات تیمی شرکت می‌کند و در دفاع پر تلاش‌تر شده است. او به زودی به روند گلزنی‌اش باز می‌گردد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جیمی ایبارا

در سال‌های اخیر، سویا همواره حریفی سرسخت بوده است. در بازی مقابل بارسا آن‌ها در دفاع منظم بودند و انتقال‌های بسیار سریعی داشتند. و این دقیقا مهمترین بُعد این بارساست: حتی اگر آن‌ها بهترین بازی خود را در مقابل حریفی سرسخت انجام ندهند، نهایتا پیروزی را بدست می‌آورند.

دایان کریستین

بازی برای سویا بهتر آغاز شد. خط هافبک بارسا برای خلق موقعیت و جلوگیری از موقعیت‌سازی سویا، ناتوان نشان داد. خط دفاع از هم گسسته بود و مسلط نبود. بعد از گل آن‌ها، تیم کمی به خود آمد. گل مسی فوق‌العاده، و البته بسیار برای بازگشت تیم مهم بود. سپس در نیمه دوم بارسا سلطه بیشتری روی بازی داشت. یک بازی دیگر که بارسا در آن نشان داد یک غول رقابتی است که با وجود اینکه شاید خسته به نظر برسد، آماده روبرو شدن با هر چالشی است که برایش به وجود می‌آید. تیمی که تا همینجای فصل، 46 بازی انجام داده است!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: تیکی تاکا؛ بارسا - سویا
یادمون نره باتیمی بازی کردیم که خیلی ازتیمهای بزرگ رواذیت کرده وآزارداده....هرچنداین دلیل برعدم رفع اشکالات وایرادات نیست ولی کمی هم گذشت بدنیست.........مبارک هوادارهاباشه این بردواین اختلاف


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تیکی تاکا؛ بارسا - سویا
هوادارا هم دیگه خیلی پررو و پر توقع شدن.


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۲:۰۵)
 
0760404298
پاسخ به: تیکی تاکا؛ بارسا - سویا
تمام بازیکنان خوبن به جز دفاع اخه دیگه از پیکه بعیده سوتی بده


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۳۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: تیکی تاکا؛ بارسا - سویا
نیمار، آردا و برخی بازیکنان باید بیشتر با تیم همراه بشن


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!