به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۲۰) (۸۵۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا برای نهمین بار در این فصل از رقابت‌ها، بازی‌ای را با پیروزی به اتمام رساند که گل اول آن دیدار را خود دریافت کرده بود.

نکته قابل توجهی که علی رغم عملکرد خوب بارسا در بازی‌های فصل 2015/16 شاهد آن بودیم، ورود اولین گل بازی‌ها به دروازه این تیم بوده است. در اغلب موارد این امر همانند یک هشدار شاگردان لوئیز انریکه را بیدار می‌ساخت اما آنها را نگران نمی‌کرد و باعث اضطراب آنها نمی‌شد. کاتالان‌ها تاکنون هشت بار در نیوکمپ و یک بار در کالدرون، با نتیجه 1 بر 0 از حریفان خود عقب افتادند اما هرگز تمرکز خود را از دست ندادند و با اطمینان، کسب پیروزی را سرلوحه اهداف خود - در آن دیدار‌ها - قرار دادند. که این اتفاق یک شنبه شب، مقابل سویا نیز رقم خورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی و باز هم ضربات ایستگاهی

این فوق ستاره آرژانتینی در این فصل فقط سه بار دروازه سویا را با ضربات آزاد خود باز کرد - در مجموع 6 بار. او با گلی که شب گذشته به ثمر رساند تعداد کل گل‌های این فصل خود را به عدد 24 ارتقا داد. او 17 تای این گل‌ها را پس از آغاز سال جدید به ثمر رساند.

لوئیز انریکه و باز هم یک رکورد دیگر

این سرمربی آستوریایی با کسب پیروزی 2 بر 1 مقابل سویا، نوار بازی‌های بدون شکست خود را به عدد 34 افزایش داد؛ رکوردی برابر با رکورد لئوبین هاکر در رئال مادرید (فصل 1888/89). اگر کاتالان‌ها بتوانند پنج شنبه شب نیز در ورزشگاه وایکاس خود را از شکست دور کنند این رکورد را نیز خواهند شکست. با کسب پیروزی هم می‌توانند دهمین برد متوالی لالیگایی خود را به ثبت برسانند.

نیوکمپ، سنگربان آبی اناری پوشان

باورنکردنی است اما بارسلونا طی 31 بازی اخیری که در نیوکمپ برگزار کرده هیچ باختی را نپذیرفته است و آخرین باخت این تیم در این ورزشگاه به 21 فوریه سال 2015 مقابل مالاگا باز می‌گردد (فصل 2014/15 ). شبی که مالاگا، در مقابل چشم هواداران آبی اناری، به طرز غیر منتظره‌ای بارسا را با نتیجه نزدیک 1-0 شکست داد. بعد از آن دیدار بارسا تمام بازی‌ها را نه تنها بدون باخت، بلکه با برد به پایان رساند - البته به جز دو بازی که یکی از آنها مقابل دیپورتیوو در لالیگا و دومین آنها مقابل اتلتیک بیلبائو در سوپر جام اسپانیا با نتیجه تساوی به پایان رسیدند.

جوردی آلبا پادشاه پاسورها

این مدافع پوششی کاتالان‌ها شب گذشته، مقابل سویا، برترین پاسور بود. 78 تا از 87 پاسی که او در این دیدار ارسال کرد، به مقصد رسیدند؛ موفقیتی 90 درصدی در این امر!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز، برترین موقعیت ساز تمام لیگ‌های اروپایی

این مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در این فصل از رقابت‌ها، 11 پاس گل برای گلزنان این تیم ارسال کرده است. سوارز در بین پنج لیگ برتر اروپایی (لالیگا، لیگ برتر، سری آ، بوندس لیگا و لیگ 1)، دومین برترین مرد موفق این امر می‌باشد. مسعود آوزیل از آرسنال با 18 پاس گل صدر این لیست را به خود اختصاص داده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
0760404298
پاسخ به: بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقام
من حرفی ندارم


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۵۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقام
آلبا روند رو به رشدش عالی بوده
امیدوارم کم نیاره


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۳۷)
 
سوداگر
پاسخ به: بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقام
همچی آرومه ماچقدرخوشحالیم فقط ایرادمون اینه که شروع خوبی نداریم واین باعث می شه کارتیم سختتربشه


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۰۵)
 
messi-.10
پاسخ به: بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقام
کارشون درسته بدجور


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۵:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 2-1 سویا؛ به روایت اعداد و ارقام
واقعا این برگردوندن نتیجه بازی یه کار فوق العاده است که بارسا همیشه قبل از لوچو توش ضعف داشت. این کلید موفقیتهای خیلی زیادیه!


سه‌شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ (۲:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!