به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جرارد پیکه: «بازگشت‌ها هیچ گاه آسان نیستند»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۰) (۸۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع میانی بارسلونا، کسی که گل پیروزی این تیم مقابل سویا را به ثمر رساند، به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. علاوه بر او، جوردی آلبا و الکس ویدال نیز به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

جرارد پیکه هیچ وقت در برابر رسانه‌ها خجالتی نبوده است. به همین خاطر، هنگامی که پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش در برد 2-1 بارسا در برابر سویا و مواجهه بازیکنان با خبرنگاران منتظر در بیرون رختکن، جلو آمد و به استقبال سوالات آنها رفت، هیچ کس را شگفت زده نکرد. او گفت: «بازگشت در بازی‌های این چنینی سخت است. برای حفظ جایگاه خود در جدول، خیلی خوب کار کردیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

گل پیکه - که از روی پاس سوارز وارد دروازه حریف شد - بارسا را در دقیقه 48ام بازی با نتیجه 2-1 پیش انداخت و از آنجا که این گل در دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید، تعداد زیادی از هواداران حاضر در نیوکمپ که در اسنک بار این ورزشگاه بودند، از دیدن آن عاجز ماندند. زننده گل برتری بارسا همچنین گفت: «سویا خوب دفاع کرد».

اولین آبی اناری پوشی که دیشب دروازه سویا مورد هدف قرار داد و به برتری آنها در این بازی پایان داد، لیونل مسی بود. پیکه به تمجید از عملکرد او نیز گفت: «هیچ کس نمی‌تواند او را در موقعیت‌های تک به تک متوقف کند و این به او اجازه می‌دهد تا در هر جایی که می‌خواهد، بازی کند».

هیچ شکی نیست که ستون‌های تهاجمی و تدافعی بارسا در بازی‌های انتهایی این فصل از رقابت‌ها، نقش کلیدی داشتند و این لذت بخش است که ببینید آنها مثل همیشه تشنه افتخار آفرینی هستند. پیکه اذعان داشت: «موفقیت در پایان فصل و پس از کسب جام‌ها تعریف خواهد شد».

جوردی آلبا

«باید به همین مسیر ادامه دهیم. حریفان ما تیم‌های خوبی هستند و رقابت ما تا انتهای فصل برقرار است. ما در رختکن هوشیارانه به حرف‌های سرمربی توجه می‌کنیم زیرا می‌دانیم آنها قادرند که در هر لحظه کار را برای ما دشوار سازند. ما از اهمیت این مسابقه آگاه بودیم و می‌بینید که اتلتیکو مادرید همچنان در تعقیب ماست».

«من واقعا خوش شانس بودم که اونای امری برای مدتی سرمربی من بود. او پیش از هر بازی تمام نکات ریز را بررسی می‌کند و این بار، در مورد بارسا، نکته سنجی بیشتری به خرج داده بود».

«کسب پیروزی همواره سخت و دشوار بوده است اما به نظر من چیزی که فوتبال را زیبا می‌کند، غلبه بر سختی هاست».

الکس ویدال

«سویا بازیکنان با کیفیت زیادی در اختیار دارد و این خیلی چیزها را متفاوت می‌سازد. ما سال گذشته، در سویا تا پایان در حال رقابت و مبارزه بودیم. در حال حاضر، هفته به هفته، همه چیز را بدست می‌آوریم. حال که تقریباً ماه‌های پایانی فصل نزدیک می‌شویم، خود را محدود نمی‌کنیم و به رقابت ادامه می‌دهیم تا به خواسته‌های خود برسیم. بازی‌های خارج از خانه‌ای که پیش رو داریم، بازی‌های سختی هستند و حریفان می‌توانند ما را بیشتر تحت فشار قرار دهند».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: جرارد پیکه: «بازگشت ها هیچ گاه آسان نیستند»
بازهم همون درد قدیمی کمی شروع هامون نا مطمئن ونابجاست که این مسئله فقط وظایف تیم روسختترمی کنه


دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۳۹)
 
Sentimental.Girl
پاسخ به: جرارد پیکه: «بازگشت ها هیچ گاه آسان نیستند»
دقیقا !

من خیلی خوشحالم که میتونیم نتیجه رو برگردونیم


دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جرارد پیکه: «بازگشت ها هیچ گاه آسان نیستند»
نباید به این اختلاف امتیاز دلخوش بود


دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۱۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: جرارد پیکه: «بازگشت ها هیچ گاه آسان نیستند»
این ایمانی که انریکه مسبب اصلیش بوده رو امیدروارم هیچ وقت از دست ندیم؛ وقتی که دقیقه 20 بازی گل بخوری اما مطمئن باشی که آخرش با برد بارسا تموم میشه


دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جرارد پیکه: «بازگشت ها هیچ گاه آسان نیستند»
واقعا هم برگردوندن بازی باخته جلوی تیمای بزرگ سخته. کاری که برای بارسا حتی در بهترین روزهای پپ هم غیر ممکن بوده اما حالا به یه عادت تبدیل شده و این یکی از شاهکارهای لوچوی بزرگه.


دوشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ (۱۷:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!