به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سویاپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۱:۵۲) (۱,۱۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: توتال بارسا
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آخرین شکست بارسا در همه رقابت‌ها، توسط سویا، در اکتبر سال گذشته رقم خورد، و شاگردان اونای امری در دیدار امشب، به دنبال دبل کردن بارسا در لیگ، با کسب پیروزی در نیوکمپ هستند. که البته، به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. خود سویا نیز، یک نوار از دیدار‌های بدون شکست در لالیگا دارد؛ آن‌ها در 7 بازی اخیر خود در لیگ، 4 پیروزی و سه تساوی کسب کرده‌اند، و آخرین شکست آن‌ها، به نخستین بازی سال جدید باز می‌گردد، جایی که با نتیجه 2-1 مغلوب گرانادا شدند. اما، آمار کمی مهربان است. در واقعیت، آن‌ها به تازگی در لیگ اروپا از مولده نروژ با نتیجه 1-0 شکست خوردند، و اگرچه این باخت چندان برایشان مشکل ساز نشد (سویا در مجموع به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد)، اما این استراحت کم پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، و با در نظر گرفتن سفر رفت و برگشت خسته کننده آن‌ها به نروژ، می‌تواند برای حریف بارسا در فینال جام حذفی، مشکل ساز باشد.

دیگر مشکلی که سویا با آن روبرو است، عدم حضور اور بانگا در این دیدار، به دلیل محرومیت است. همچنین کریچویاک، هافبک دفاعی این تیم نیز، به دلیل مصدومیت مصاف نیوکمپ را از دست خواهد داد. با غیبت این دو بازیکن کلیدی، بارسا می‌تواند دیداری راحت‌تر از آنچه انتظارش را داشته، تجربه کند. اما باید قدرت تاکتیکی امری را در نظر گرفت، که ممکن است هر لحظه چیز جدیدی از آستینش بیرون بیاورد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که اکثر فوتبال دوستان جهان می‌دانند، بارسا در حال حاضر غیر قابل توقف است. همه بازیکنان تیم فرم خوبی دارند، و با وجود گمانه زنی‌هایی در مورد افت تیم در این بخش از فصل، شاگردان انریکه همچنان در حال بهتر شدن هستند. جرارد پیکه در طول بازی‌های بدون شکست بارسا، فوق‌العاده بوده است، بوسکتس درست مانند همیشه، و MSN همچنان در حال جادو در خط حمله. امری سعی کرد به چند تن از بازیکنان اصلی‌اش در دیدار وسط هفته استراحت بدهد، اما آن‌ها به چیزی بیشتر از استراحت، برای متوقف کردن این بارسا نیاز خواهند داشت.

اخبار دو تیم

بارسا

به نظر می‌رسد انریکه علاقه شدیدی به استفاده از اینیستا در بازی‌های بزرگ دارد. بنابراین، با وجود حضور کامل در دیدار وسط هفته، احتمالا کاپیتان بعد از مدتها، به طور پیاپی، فیکس خواهد بود. سرجی روبرتو نیز، علاقه زیادی به حضور دوباره در ترکیب اصلی دارد، اما با توجه به قدرت حریف، حضور راکیتیچ در خط هافبک به عنوان آغازگر، دارای احتمال بیشتری است. بیشترین صحبت‌ها در مورد ترکیب، بعد از ژانویه، مربوط به پست دفاع راست بوده است. الکس ویدال همچنان در حال هماهنگ کردن خود در این پست است، و با توجه به نمایش‌های نه چندان خوبش با در نظر گرفتن دور بودن طولانی‌اش به دلیل محرومیت فیفا، احتمالا نیمکت نشینِ دنی آلوز خواهد بود. به احتمال فراوان در دیدار‌های آینده تیم مقابل رایو وایکانو، ایبار و ختافه، شاهد استفاده از ترکیب چرخشی توسط انریکه خواهیم بود.

ترکیب احتمالی: براوو - آلوز، پیکه، ماسکرانو، آلبا - راکیتیچ، بوسکتس، اینیستا - مسی، سوارز، نیمار.

لیست هجده نفره: تراشتگن، براوو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، آردا، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، روبرتو، ویدال، متئو.

سویا

با توجه به غیبت کریچویاک و بانگا، نگاه هواداران سویا به گامیرو، بهترین گلزن تیم، و مایکل کروندلی، خرید تابستانی‌شان، خواهد بود که شاید کاری برای تیمشان انجام دهند. در غیاب بانگا، احتمالا شاهد حضور وینسنت ایبورا، هافبک کلیدی سویا، یک خط جلو‌تر از همیشه، در ترکیب 4-2-3-1 امری خواهیم بود، تا بتواند پرس شدید تری روی پیکه و بوسکتس اعمال کند. دنیل کاریکو نیز، با وجود اینکه ذاتا یک مدافع مرکزی است، شانس اصلی حضور در یکی از دو جایگاه هافبک دفاعی خواهد بود. همچنین ویتولو، که سفر نروژ را به دلیل مصدومیت جزئی از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، به احتمال فراوان بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی: ریکو - کوکه، رامی، فازیو، ترمولیناس - انزوزی، کاریکو - کروندلی، ایبورا، کونپلیانکا - گامیرو.

لیست هجده نفره: ریکو، سوریا، کوکه، دیاگو، کولو، رامی، کاریکو، اسکودرو، ترمولیناس، کریستوفورو، ایبورا، انزونزی، کروندلی، ریس، کونوپلیانکا، ویتولو، گامیرو، خوان مونیوز.

پیش بینی

با وجود قدرت سویا، فرم اخیر آن‌ها چندان جالب توجه نبوده است، و به نظر نمی‌رسد که بتوانند بارسا را از تمدید نوار بازی‌های بدون شکستش، باز دارند. سوارز در پنج بازی اخیرش در لیگ گلزنی کرده است، و با توجه به هدف انفرادی‌اش، پیچیچی، به نظر نمی‌رسد بخواهد به این زودی‌ها به این فرم پایان دهد. گامیرو ممکن است یک گل برای سویا به ثمر برساند، اما در مجموع نمی‌توان شانس خاصی برای مشکل ساز بودن سویا در نیوکمپ، قائل بود.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23 به وقت ایران، در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه سوم سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
ان شاالله جبران کنیم....و همه چیزروباهم ببریم سویا بدشانسی وداوری واخلاق روباهم ببریم


یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۲۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
امیدوارم امشب شاهد یک بازیه جذاب باشیم


یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۹:۵۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
امیدوارم پرگل ببریم با گلزنی مسی باشه برد دلچسب تر میشه


یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
به امید خدا این بازی رو ببریم، چند هفته برنامه مون کمی سبک تر خواهد بود.

دوست دارم مسی امشب هت تریک کنه.


یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!