به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عملیات بعدی: انتقام از سویا!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸) (۸۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت Weloba
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا بعد از غلبه بر آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، حال بعد از استراحتی کوتاه، باید برای دومین بار در مجموعه رقابت‌های لالیگا به دیدار با سویا برود؛ تیمی که در بازی رفت موفق به شکست این تیم شد. البته آبی اناری‌ها بعد از تحمل شکست 2-1 در ورزشگاه سانچزپیزخوان، هیچ شکست دیگری را نپذیرفتند تا بتوانند رکورد 33 بازی بدون شکست را به نام خود ثبت نمایند؛ 27 برد و 6 تساوی!

شاگردان انریکه بعد از تقابل مذکور با سویا، 18 بازی در چارچوب رقابت‌های لالیگا برگزار کردند که هیچ یک از این بازی‌ها را واگذار ننمودند (البته یک تساوی در دیدار با والنسیا نصیبشان شد). اکنون نیز اگر بتوانند در دومین مصاف خود با سویا، به این روند شکست ناپذیری ادامه دهند، علاوه بر به ثبت رساندن رکورد 19 بازی بدون شکست در لالیگا، می‌توانند رکورد 34 بازی بدون شکست رئال مادرید - که در فصل 89-1888 به ثبت رسیده بود - را از آن خود کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا طی 15 بازی‌ای که اخیرا، در تمام رقابت‌ها، برگزار کرده، 14 برد به دست آورده است. تنها یک تیم مانع از چشیدن لذت 15 بازی و 15 برد برای هواداران آبی اناری شد، این بار هم والنسیا! (والنسیا 1-1 بارسا؛ دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا). هر چند برد و باخت در آن دیدار در حضور کاتالان‌ها در فینال این رقابت‌ها تاثیری نداشت و یک بازی تشریفاتی به حساب می‌آمد. تنها گل بارسا در آن دیدار کاپتوم به ثمر رساند تا حداقل به نوار بازی‌های بدون شکست لوئیز انریکه لطمه‌ای وارد نشود.

آمار قابل توجه دیگری که در این بین وجود دارد، 100 گل زده (3.03 گل در هر بازی) و تنها 18 گل خورده (054 گل در هر بازی) در این 33 بازی است. 77 تا از این 100 گل را نیز مسی، سوارز و نیمار به ثمر رساندند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۲ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: عملیات بعدی: انتقام از سویا!
به امیدموفقیت ان شاالله


یکشنبه، ۹ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۴۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: عملیات بعدی: انتقام از سویا!
امشب همه نگاه ها به نیوکمپ...


شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۸:۵۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: عملیات بعدی: انتقام از سویا!
ببینم رکورد آرسنال رو میشکنن یا نه


شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: عملیات بعدی: انتقام از سویا!
به امید خلق یه رکورد افسانه ای!


شنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۴ (۱۱:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۲ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!