به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی بارسلونا مقابل آرسنال از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۰۰) (۱,۶۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها سه شنبه شب اولین پیروزی خود در خانه آرسنال را به دست آوردند؛ در حالی که دو بازی اخیر این دو تیم در استادیوم امارات یک تساوی و یک شکست برای بارسا به همراه داشت.

1) این اولین پیروزی بارسلونا در استادیوم آرسنال پس از دو تلاش نافرجام قبلی بود. اولین بازی در فصل 2009/10 با نتیجه 2-2 به پایان رسید و فصل 2010/11 نیز شکست 2-1 بارسا را به همراه داشت. جالب است بدانید بارسا در فصل 1999/2000 موفق به شکست آرسنال شده بود اما آن بازی در ومبلی برگزار شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

2) دو گل مسی در بازی شب گذشته اولین گل‌های او مقابل پیتر چک بودند؛ دروازبانی که گلزنی به او در شش تقابل قبلی با پیراهن چلسی، برای ستاره خط حمله بارسلونا چیزی شبیه یک معما بوده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

3) دنی آلوز، مدافع راست بارسلونا در 126صحنه بازی دخالت داشت، در حالی که مسی در 112 اتفاق بازی حضور داشت که شامل 6 شوت هم می‌شد.

4) آرسنال در حال حاضر رسما قربانی مورد علاقه لیونل مسی است (البته به همراه آث میلان). مسی تاکنون هم به توپچی‌ها و هم به میلان 8 گل زده است.

5) از زمان حضور لوئیز انریکه در بارسا، کاتالان‌ها همه بازی‌های دور رفت لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. سال گذشته، بارسلونا 2-1 منچسترسیتی را در یک هشتم نهایی شکست داد. با نتیجه 3-1 پاری سن ژرمن را در یک چهارم نهایی مغلوب کرد و در نیمه نهایی با نتیجه 3-0 بایرن مونیخ را شکست داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

6) لوئیز انریکه تیمش را با ترکیب مشابه فینال لیگ قهرمانان سال گذشته در برلین به میدان فرستاد: تراشتگن، آلوز، پیکه، ماسکرانو، جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، راکیتیچ، اینیستا، نیمار، سوارز و مسی.

7) از فصل 1998/99 تاکنون، این اولین بار بود که بارسا در یک بازی لیگ قهرمانان تعویضی انجام نداده است. در آن زمان، لوئیز فن خال که هدایت بارسا را بر عهده داشت، در بازی مرحله گروهی مقابل منچستر یونایتد و بایرن مونیخ در نیوکمپ، بازیکنی را تعویض نکرد. جالب است بدانید آن دو تیم بازی فینال را در نیوکمپ برگزار کردند که نهایتا شیاطین سرخ به پیروزی دست یافتند.

8) سرخیو بوسکتس بار دیگر یک قهرمان ستایش نشده بود. با وجود ضربه‌ای که به دنده‌اش وارد شد، 90 دقیقه در زمین ماند و با به مقصد رساندن 81 پاس از 85 پاسش، دقت پاس 95 درصدی را به ثبت رساند و 10 توپ ربایی نیز داشت (پیکه با 12 توپ ربایی بهترین بازیکن بازی بود).

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی بارسلونا مقابل آرسنال از دریچه آمار و ارقام
با این شرایط بازیکنان عالی بودیم


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱۶:۴۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی بارسلونا مقابل آرسنال از دریچه آمار و ارقام
بازی برگشت آرسنال میشه قربانی محبوب مسی!


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ (۲:۲۳)
 
9VECTOR9
پاسخ به: پیروزی بارسلونا مقابل آرسنال از دریچه آمار و ارقام
بوسکتس در حالی 95 درصد از پاس هاش صحیح بود.. که اکثر پاس هاش تحت فشار و کلیدی بود..


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱:۵۴)
 
BRAIN
پاسخ به: پیروزی بارسلونا مقابل آرسنال از دریچه آمار و ارقام
مسی شکننده رکوردها.هم تو لندن هم به چک!


پنج‌شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۴ (۱:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۵ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!