به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ امیدوار به ادامه روند موفقیت آمیز بارسامصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ سه‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۴۷) (۴۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


راکیتیچ هافبک کروات بارسا عصر روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر آرسنال شرکت کرده و به گفت و گو با اصحاب رسانه پرداخت.

تیم بارسلونا در حال حاضر در لندن حضور داشته و آماده دیدار سه شنبه شب خود در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال است. چند ساعت پس از ورود به پایتخت انگلستان، ایوان راکیتیچ در نشست مطبوعاتی نظر خود درباره این بازی را این گونه عنوان کرد: «بازی دشواری مقابل حریفی با کیفیت پیش رو داریم. برای پیروزی در این دیدار باید در بهترین شرایط خود قرار داشته باشیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

این هافبک کروات تاکید کرد: «پوشیدن این پیراهن به شما این حس را منتقل می‌کند که باید در همه دیدار‌ها به پیروزی برسید. در فرم بسیار عالی قرار داریم و امیدواریم که شرایط همین گونه ادامه پیدا کند. می‌دانیم که چه در انتظار ما خواهد بود و همچنین می‌دانیم که هوادارانشان تا چه اندازه از آن‌ها حمایت خواهند کرد، اما ما نیز به خودمان در این بازی و بازی برگشت ایمان داریم».

شانس برابر برای صعود

علاوه بر این، راکیتیچ گفت: «نیازی به صحبت در رابطه با این که چه تیمی شانس بیشتری برای صعود دارد، نیست. این صحبت‌ها، نه فشار‌ها را کم می‌کند و نه زیاد. 100 درصد برای آرسنال احترام قائلیم، زیرا این باشگاه، یکی از بزرگترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال است».

در ادامه، طبیعی بود که روزنامه‌های محلی انگلستان درباره MSN از این هافبک کروات سوال کردند و وی نیز این گونه پاسخ داد: «بازی در کنار آن‌ها باعث افتخار من است. آن‌ها همیشه آماده‌اند و ما می‌دانیم که می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم. حضور این سه در ترکیب، وجه تمایز ما با سایر تیم هاست و از این بابت بسیار خوشحالیم».

راکیتیچ در پایان خاطر نشان کرد: «البته که می‌خواهیم از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم، اما همچنین می‌دانیم که این کار تا چه اندازه دشوار است. باید گام به گام پیش برویم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
akbarimatin17
پاسخ به: راکیتیچ امیدوار به ادامه روند موفقیت آمیز بارسا
وقتی راکیتیچ تو بارسا خیلی بهتر بازی رو کنترل میکنه


سه‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱۳:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ امیدوار به ادامه روند موفقیت آمیز بارسا
خیلی از کیفیت بازی راکیتیچ راضی نیستم. حضورش تو زمین خلاقیت خط هافبک رو خیلی پایین میاره. به شخصه سرجی روبرتو رو بهش ترجیح میدم.


سه‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: راکیتیچ امیدوار به ادامه روند موفقیت آمیز بارسا
بازیه سخت و دشواری اونم تو خونه حریف در انتظارمونه
به امید موفقیت


سه‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۴ (۱:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!