به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: «بعد از پنج ماه، تصور کردم نمی‌توانم زیاد در اینحا بمانم!»مصاحبه
فرستنده نسرین عظیمی در تاريخ یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۹۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Weloba
مترجم: نسرین عظیمی / FCBarcelona.ir


خاویر ماسکرانو در باره شرایط حضورش در بارسلونا و آینده‌اش با گاردین صحبت کرد. او گفت که فکر می‌کرده است که نمی‌تواند سالهای زیادی در بارسلونا بماند. همچنین به تمجید از سرجیو بوسکتس پرداخت و گفت که دوست دارد در آینده مربی شود.

او همچنین در مورد دیداری که همه چیز را تغییر داد، نیز سخن گفت، بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال. بنتنر نزدیک به گلزنی بود و همان چیزی که باید، اتفاق افتاد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیداری که همه چیز را تغییر داد!

«آن لحظه برجسته‌ای برای من بود. اگر بنتنر توپ را کنترل می‌کرد، از من عبور می‌کرد و ...اووووف... من نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتاد. اما آنچه باید اتفاق می‌افتاد رخ داد و در نهایت ما قهرمان شدیم. همه چیز به خوبی پیش رفت».

«در آن بازی من در هافبک بازی کردم و بوسکتس در دفاع بود. اما از آن به بعد من در خط دفاع بازی کردم. آن تکل همه چیز را تغییر داد. من پست بازی خود را پیدا کردم و سالهای زیادی اینجا ماندم. برای جایگاهم تلاش کردم و سطح خود را حفظ کردم. تا کی؟ نمی‌دانم، بارسلونا خواهان زیادی دارد و هر کسی را که بخواهند می‌توانند به خدمت بگیرند».

جا افتادن در ترکیب بارسا

«بعد از 5-6 ماه فکر کردم که احتمال ماندن طولانی مدت من در اینجا وجود ندارد. به نظر می‌رسید نمی‌توانم با شرایط موجود در بارسلونا سازگار شوم».

بوسکتس

«می دانستم که نمی‌توانم جای بوسکتس را در ترکیب بگیرم. غیرممکن بود، غیر ممکن. بازیکنی از هر تیمی و هر جای دیگری که بتواند مانند بوسکتس بازی کند، وجود ندارد. به همین علت سخت بود که خودم را برای سالهای طولانی اینجا تصور کنم».

مربی شدن

«دوست دارم برای مربی شدن تلاش کنم. اگر شما می‌خواهید چیزی را انجام دهید باید کم کم برای آن آماده شوید و من خودم را برای این کار آماده می‌کنم. سپس خواهم دید که آیا می‌توانم قدم بعدی را بردارم. اما مطمئنا در آرژانتین کارم را شروع می‌کنم».

آینده و پست بازی در زمین

«روزی می‌رسد که برای بارسلونا بازی نخواهم کرد، و در جاهای دیگری و مطمئنا در پست هافبک بازی خواهم کرد. چون این پستی است که خودم دوست دارم. خودم را با شرایط موجود در اینجا وفق دادم چون علاقمند بودم که در اینجا بمانم. من بازی را در پست دفاع دوست دارم ولی بازی درهافبک، پستی است که آن را برای حرفه‌ام برگزیدم».

جدایی از لیورپول

«آنها به من قول دادند که اگر پیشنهاد خوبی برسد اجازه جدایی به من می‌دهند، چون باشگاه در یک دوره گذار قرار داشت. اما باشگاه با من روراست نبود و سپس این تصویر بازیکن است که آسیب می‌بیند. همان با فرناندو تورس هم اتفاق افتاد، اما همه چیز واضح بود. من هرگز دروغ نگفتم. وقتیکه رافا بنیتز رفت، آنها می‌دانستند که من هم می‌روم. من احساس کردم پروژه شکست خورده است. رافا رفته بود، راهی وجود نداشت. و اینکه پیشنهاد از بارسا بود».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sentimental.Girl
پاسخ به: ماسکرانو: «بعد از پنج ماه، تصور کردم نمی توانم زیاد در اینحا ...
اتفاقا من خیلی دوسش دارم!خدایی تعصب خاصی داره

تو تیم ملی آرژانتین که خدایی همه کارس


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۴ (۱۲:۲۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ماسکرانو: «بعد از پنج ماه، تصور کردم نمی توانم زیاد در اینحا ...
دیگه کم کم ساکتو ببند برو پیر کردی ما رو با سوتیات.


دوشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۴ (۰:۵۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ماسکرانو: «بعد از پنج ماه، تصور کردم نمی توانم زیاد در اینحا ...
برای ماندن در بارسا باید خوب بود نه نسبتاً خوب


یکشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۴ (۲۰:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!