به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هر آنچه در دیدار با اسپورتینگ گذشتآمار و ارقام
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۶۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


رکوردهایی ناب، گلزنی لوییس سوارز، فرصت ملاقات با بازیکن قرضی تیم و نیز از دست رفتن مکرر پنالتی‌ها از مهمترین نکاتی هستند که در مصاف شب گذشته برابر اسپورتینگ به وقوع پیوست.

در اینجا قصد داریم به طور مشروح هر یک از این موارد را بررسی کنیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوارز بر اروپا حکمرانی می‌کند

با گلی که او در دیدار با خیخون به ثمر رساند، ضمن ثبت 24 امین گل خود در لالیگا، از حیث بیشترین گل زده در اروپا نیز با گونزالو هیگواین از ناپولی برابری کرد. او همچنین نخستین بازیکن لالیگا لقب گرفت که در هر دو جبهه گلزنی و گلسازی پیشتاز می‌باشد.

شاید خیلی‌ها با او موافق نباشند، اما این بازیکن در بازی دیشب حرکتی جوانمردانه را از خود به نمایش گذاشت. هنگامی که ایوان کوئلار از اسپورتینگ احساس ناراحتی می‌کرد، سوارز بازی را متوقف کرد تا به وضعیت دروازبان حریف رسیدگی شود.

شب رکوردها تکرار شد

تیم تحت هدایت انریکه بازی به بازی رکورد شکنی خود را ادامه می‌دهد. روند شکست ناپذیری آنها اکنون به 31 بازی رسیده است. بی‌شک دستیابی به این افتخار کار آسانی نیست؛ اما از این تیم هر چیزی بر می‌آید! لیونل مسی هم در ادامه رکورد شکنی‌ها موفق شد 300 امین گل خود در لالیگا را به ثمر رسانده و از این حیث بی‌رقیب باشد. حتی اگر بخواهیم دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنیم، او 301 گل به ثمر رسانده است!

ضعف در گل کردن پنالتی

پیدا کردن ضعف در تیم این روزهای بارسلونا، تقریبا غیر ممکن است. با این حال اما میزان تبدیل توپ‌های پنالتی به گل در این تیم به طرز شگفت آوری پایین است. شب گذشته ایوان کوئلار ضربه سوارز را مهار کرد تا هشتمین پنالتی بارسا در این فصل - از مجموع 16 پنالتی - از دست برود (با احتساب پنالتی معروف مسی که در واقع به صورت مستقیم زده نشد).

با این همه این مشکل چیزی نیست که انریکه و یا حتی شاگردانش را آزار دهد. آنها روی این موضوع به اندازه چیزی بیشتر از یک فوق برنامه حساب نمی‌کنند.

تیم ایده آل

لوییس انریکه بازیکنانی نظیر سرجی روبرتو و جوردی آلبا را در خانه نگه داشت و همچنین آندرس اینیستا و دنی آلوز را نیز بر روی نیمکت نشاند و تنها در نیمه دوم از ماسکرانو استفاده کرد. با این وجود غیبت هیچ یک از آنها به چشم نیامد. در واقع عظمت ترکیب کنونی بارسا به شکل محسوسی همه را به تحسین بر می‌انگیزد.

سلام به هالیلوویچ

بی شک فاخر‌ترین بازیکن اسپورتینگ در تقابل با بارسلونا، آلن هالیلوویچ بود. بازیکنی که به صورت قرضی از باشگاه کاتالانی به خیخون آمده است. او در پایان بازی گفت: «بارسلونا خوب بازی می‌کند و خوب هم می‌برد. با توجه به نمایش امشب این تیم، نمی‌توان حتی تصور لغزش بارسا در لیگ را کرد. با این حال ما هم با تمام وجود به میدان آمدیم و پس از گذشت هفتاد دقیقه توانستیم بگوییم با حریف رخ به رخ مصاف کردیم».

آلن 19 ساله همچنین از ملاقات با دوست صمیمی خود، ایوان راکیتیچ بسیار خوشحال شد و در این باره بیان کرد: «او حال من را پرسید و من هم گفتم که از بودن در خیخون راضی هستم». اسپورتینگ در ادامه بازی‌های خود در لیگ، روز شنبه باید در خارج از خانه به مصاف بتیس برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: هر آنچه در دیدار با اسپورتینگ گذشت
درود بر مردان کاتالان


پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۲۱)
 
akbarimatin17
پاسخ به: هر آنچه در دیدار با اسپورتینگ گذشت
آلن هلیلوویچ واقعا بازیکن خوبیه. امیدوارم یه روز روباره به بارسا برگرده.


پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۱۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: هر آنچه در دیدار با اسپورتینگ گذشت
قصه پنالتی ها واقعا اعصاب خورد کن شده. اولا که هر بار پنالتی میشه معلوم نیست کی قراره بزنه و چطوری قراره بزنه و آخرشم 50-50 س که گل شه.

نقل قول
لوییس انریکه بازیکنانی نظیر سرجی روبرتو و جوردی آلبا را در خانه نگه داشت و همچنین آندرس اینیستا و دنی آلوز را نیز بر روی نیمکت نشاند و تنها در نیمه دوم از ماسکرانو استفاده کرد. با این وجود غیبت هیچ یک از آنها به چشم نیامد. در واقع عظمت ترکیب کنونی بارسا به شکل محسوسی همه را به تحسین بر می انگیزد.

شاهکار لوچوی بزرگ.


پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!