به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی چند نکته کلیدی پیش از مقابله با خیخونلالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۲۰) (۵۳۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


بارسلونا امشب بازی عقب افتاده خود از ماه دسامبر را برابر خیخون برگزار می‌کند.

زمان برگزاری غیر معمول و احتمال بارش باران، دو عاملی هستند که می‌توانند بر دیدار بین بارسلونا و خیخون تاثیر گذار باشند؛ دو تیمی که با سبک بازی تقریباً مشابه، اما انگیزه‌هایی کاملاً متفاوت پا به دیداری می‌گذارند که قرار بود در ماه دسامبر برگزار شود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ارزش بالای بازی عقب افتاده

از ماه دسامبر تاکنون، یک نکته هنگام نگاه کردن به صدر و قعر جدول لالیگا توجه را به سوی خودش جلب می‌کند و آن هم این است که بارسلونا و اسپورتینگ خیخون یک بازی عقب افتاده دارند. هنگامی که سوت پایان بازی امشب در خیخون به صدا درآید، همه چیز واضح‌تر می‌شود، از آن جا که دیگر تعداد بازی‌های انجام شده تمامی تیم‌های لالیگا برابر است.

پیروزی در این بازی اختلاف بارسا و اتلتیکو را در صدر به 6 امتیاز افزایش می‌دهد، در حالی که بارسا یک برگ برنده دیگر نیز در اختیار دارد و حتی اگر امتیازات در پایان فصل برابر شود نیز این تیم به دلیل کسب نتیجه بهتر در بازی‌های رو در رو به قهرمانی می‌رسد. در این میان، اسپورتینگ به دنبال این است تا اختلافی 5 امتیازی میان خود و منطقه سقوط ایجاد کند.

شروع زود هنگام

زمان برگزاری بازی امروز، برای یک دیدار میان هفته‌ای بسیار غیر معمول است. علی الخصوص در اسپانیا که مردم در ساعت 18:30 به وقت اروپای مرکزی هنوز سر کار هستند. احتمال این که ال مولینون در ابتدای بازی پر از تماشاگر باشد بسیار اندک است، اما انتظار می‌رود پس از بازگشتن مردم از سر کار، جمعیت حاضر در ورزشگاه افزایش یابد.

دلیل آغاز زود هنگام بازی این است که به خاطر پخش مستقیم تلویزیونی، این بازی نباید با رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همزمان باشد.

بارش باران در اسپانیا

اگرچه، خورشید روز چهارشنبه گهگاهی از پشت ابر‌ها در آستوریا بیرون می‌آمد، اما دوستان هواشناس پیش بینی کرده‌اند که باران سنگینی در پیش است.

اگرچه آبلاردو فرناندز سرمربی اسپورتینگ تاکید کرده که چمن ال مولینون قابلیت بسیار بالایی در شرایط نامساعد جوی دارد، اما می‌دانیم که پس از بازی در این باره معذرت خواهی صورت خواهد گرفت.

رقابت دوستانه

شکست 6-1 سلتا مقابل بارسا نشان داد که انریکه بابت مجازات تیم‌هایی که به آن‌ها احساس ویژه‌ای دارد، هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد. اکنون نیز او باید به شهر زادگاهش سفر کند و مقابل تیمی قرار بگیرد که به گفته خودش در نشست مطبوعاتی روز سه شنبه، از گهواره تا گور طرفدار آن باقی می‌ماند.

همچنین اسپورتینگ نیز توسط یکی از نزدیک‌ترین دوستان فوتبالی او یعنی آبلاردو رهبری می‌شود؛ کسی که پس از سپری کردن 8 فصل در نیوکمپ، علاقه خاصی نسبت به بارسا دارد. اما هر دو مربی در نشست‌های خود تاکید کردند که تمامی روابط و احساسات در جریان 90 دقیقه فوتبال پیش رو، از یاد می‌رود.

بازیکنان غائب

با توجه به این که تنها مصدوم فعلی ترکیب بارسا در حال حاضر رافینیا است، انریکه از این بابت آسوده خاطر است و تصمیم گرفته تا در این بازی به روبرتو و جوردی آلبا استراحت بدهد.

همچنین آبلاردو نیز در نشست مطبوعاتی پیش از بازی عنوان کرده که ممکن است در این بازی چند بازیکنش را به میدان نفرستد. این در حالی است که پیروزی برابر بارسا می‌تواند امتیاز بزرگی برای اسپورتینگ محسوب شود، اما سرمربی این تیم مایل است تا بیشتر به دیدار خارج از خانه برابر بتیسی که همانند آن‌ها در معرض سقوط است، فکر کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از مقابله با خیخون
شکست دادن تیم محبوب دل میخواد


پنج‌شنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از مقابله با خیخون
لوچو با کسی شوخی نداره، حتی با این کچل و تیم زادگاهش.


چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۷ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!