به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز! آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۲۰) (۱,۲۵۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این خبر نگاهی می‌اندازیم به آنچه که نویسندگان ورزشی، در سراسر کره خاکی، پیرامون حرکت شگفت انگیز دو مرد شگفت انگیز بارسا در مصاف با سلتا، نوشتند.

بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ، با کسب پیروزی 6 بر 1 مقابل سلتاویگو، یکی از به یادماندنی‌ترین و لذت بخش‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت اما چیزی که تمام جهان را انگشت به دهان گذاشت، حرکت غیر معمول و هیجان انگیزی بود که توسط مسی و سوارز روی ضربه پنالتی شکل گرفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیرو این حرکت نادر، شبکه‌های اجتماعی باشگاه کمپینی را به قصد انتخاب یک نام مناسب برای گلزنی به این روش، آغاز کرده‌اند. شما می‌توانید ایده‌های خود را به توییتر باشگاه (fcbarcelona_com)، به صفحه فیسبوک باشگاه (facebook.com/fcbarcelona) و یا به صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه (fcbarcelona) ارسال کنید.



اما جدا از این که این گل را چه بنامیم، نکته قابل توجه این است که در مطبوعات جهان بیشترین بازتاب را داشت. در ادامه نگاه گذرایی می‌اندازیم به آنچه که نویسندگان ورزشی، در مورد آخرین حرکت دراماتیک نیوکمپ نوشتند.

رسانه‌های اسپانیایی

روزنامه ورزشی بارسلونا با عنوان "نمایش کامل" نوشت:«بارسلونا از حرکت جادویی مسی خوشحال است؛ اختراع پاس گلی به تقلید از کرایوف»!

در همین حال موندو دیپورتیوو، با اشاره به روز ولنتاین در تیتر اصلی خود نوشت:«آنها عشق را تعبیر کردند» و توصیف کردند که چگونه «بارسا با گلزنی هنرمندانه مثلث هجومی خود، در نیمه دوم همه را حیرت زده کرد». روزنامه کاتالانی زبان L’Esportiu تیتر خود را با "شگفت انگیزان" مزین کرد.

روزنامه AS تیتر خود را به «مسی پنالتی کرویف را زنده کرد» اختصاص داد و این در حالی بود که مارکا نوشت:«Una pasada». اصطلاحی اسپانیایی به معنی «درخشان» و در عین حال معنی «پاس» هم می‌دهد و لغتی مناسب‌تر از آن برای توصیف اتفاق بازی یکشنبه وجود ندارد.

مطبوعات جهان

اسپورت نوشت: «مسی روی ضربه پنالتی به سوارز در به ثمر رساندن هت تریک کمک می‌کند. مسی در این بازی، در حالی که منتظر یک فرصت خوب برای به ثمر رساندن گل دوم خود بود اما هنگامی که یک پنالتی نصیبش شد، توپ را به آرامی به سمت راست خود فرستاد تا سوارز تمام کننده این کار باشد».

اکیپ: گلزنی مسی و سوارز از روی نقطه پنالتی مقابل سلتا.

این مرد آرژانتینی با یک پاس گل به هم‌تیمی اروگوئه‌ای خود داد و این دو مهاجم بارسا به کمک یکدیگر گلزنی کردند. مسی پس از اثبات هنر فوتبالی خود در زدن ضربه آزاد، یک هنر دیگر خود را نیز نشان داد.

گاتزتا دلو اسپورت: شگفتی‌سازی از سوی مسی و سوارز، حتی با یک ضربه پنالتی.

بارسا خوشحال است. درخشش در لحظات پایانی بازی با یک حرکت شگفت انگیز و جادویی از مسی.

بی بی‌سی ورزش: همکاری لیونل مسی و لوئیز سوارز برای به ثمر رساندن پنالتی‌ای شجاعانه

در حالی که بارسا 3 بر 1 پیش بود، مسی یک پنالتی بدست آورد، توپ را به سمت راست خود فرستاد و سوارز از محوطه جریمه بیرون آمد و به سمت آن دوید تا هت تریک خود را تکمیل کند.

سی ان ان ورزش: ترفند بعدی من: لیونل مسی و ارسال300امین پاس گل لالیگا!

در حالی که رکورد فوق‌العاده ۳۰۰ گل زده در لالیگا تنها چند قدم با مسی فاصله داشت، او ترجیح داد که کاری خارق العاده انجام دهد، حتی در استاندارد خارق العاده او!

گاردین: لوئیز سوارز هت تریک کرد، آن هم در شبی که بارسا سلتاویگو را در هم کوبید.

مرد آرژانتینی ضربه پنالتی‌ای که دقیقه 81 نصیبش شده بود را طوری زد که سوارز بتواند هت تریک خود را در نیوکمپ تکمیل کند و همچنان در صدر جدول گلزنان لالیگا باقی بماند. این در حالی است که اگر مسی این پنالتی را خودش به ثمر می‌رساند، 300امین گل لالیگایی خود را ثبت کرده بود.

اوله: عجیب‌ترین پنالتی لئو

بازی 3-1 بود؛ مسی یک پنالتی را با کیفیت هر چه تمام‌تر به به دست آورد، آن هم در شبی که بارسا حریف سلتاویگو بود... مسی با یک حرکت شگفت انگیز از روی نقطه پنالتی پاسی ارسال کرد که نهایتا منجر به گل شد؛ حرکتی منحصر به فرد! عجیب‌ترین پنالتی‌ای که تا کنون از بهترین بازیکن جهان شاهد بودیم. او توپ را برای سوارز در سمت راست خود هدایت کرد و آن دو در حالی که سایرین با ناباوری این صحنه را مشاهده می‌کردند، گلی را که با همکاری یکدیگر به ثمر رسانده بودند، جشن گرفتند.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز!
لئو فوق العادست و تکرار نشدنی . همه دنیا رو تحت تاثیر قرار داد


چهارشنبه، ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز!
جادوگر فوتبال هر روز چیزی برای عرضه کردن داره!


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۵۰)
 
akbarimatin17
پاسخ به: مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز!
هرچی از مسی بگن کم گفتن.😁😁😁


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۳۳)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز!
مسی از همه نظر شگفت انگیزه


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۲۷)
 
9VECTOR9
پاسخ به: مطبوعات جهان محو حرکت شگفت انگیز لئو مسی و لوئیز سوارز!
این ضربه ی پنالتی مسی بدون شک تاریخی شد!
مسی باز هم نشون داد عناوین فردی براش تو الویت های بعدیه... حتی در آستانه ی رکورد 300 گله شدن تو لالیگا!


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!