به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگولالیگا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰) (۷۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


در زیر نگاهی خواهیم داشت به مهمترین نکات در مورد دو تیم بارسا و سلتا، در آستانه دیدار یکشنبه شب آن‌ها در نیوکمپ.

افت سلتا...

سلتا اوایل فصل جاری بارسا را در بالایدوس چهار گله کرد، بنابراین انریکه حق دارد که در مورد این دیدار، نگرانی‌هایی داشته باشد. اما آن برتری 4-1، جزء هشت دیدار فوق‌العاده ابتدای فصل‌شان بود، که در طول آن شکست نخوردند. فرم فعلی آن‌ها در لیگ، نسبت به ابتدای فصل، بسیار افت داشته است. آن‌ها تنها یکی از هفت دیدار خود در سال جدید را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند، و در هر سه دیدار خارج از خانه اخیر خود، بازنده بوده‌اند: دیدار مقابل مالاگا، رایو و لاس پالماس.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

...اما، چرا؟!

کارشناسان این افت فاحش را به خاطر مصدومیت و غیبت بازیکنان کلیدی این تیم می‌دانند. خب، مشکل تا چه حد جدی است؟! مهمترین‌ها، اندرو فونتاس (تاندون آشیل) و نولیتو (همسترینگ) هستند؛ این دو بازیکن که سابقه حضور در آکادمی بارسا را دارند، فرم بسیار خوبی در ابتدای فصل داشتند، اما سال 2016 چندان برایشان خوش یمن نبوده است. و، آگوستو فرناندز نیز از زمان جدایی‌اش از اتلتیکو، تقریبا همه بازی‌ها را از دست داده است.

برای بدتر شدن اوضاع هم، یاگو آسپاس، فابیان اوریانا، سرجی گومز و تئو بونگوندا، همگی محروم هستند و به این بازی نمی‌رسند. بنابراین منصفانه است اگر بگوییم بله، ادواردو بریزو، سرمربی سلتا، برای این دیدار با مشکلاتی روبروست.

بارسا، سرحال‌تر

پیروزی 7-0 مقابل والنسیا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا، به این معنا بود که انریکه می‌تواند با دیدار برگشت، مانند یک دیدار دوستانه رفتار کند، و به چندین بازیکنی که زمان زیادی برای بازی بدست نمی‌آورند، بازی بدهد.

در همان زمان، سلتا تمام آنچه داشت به کار بست تا 4 گل دریافتی خود در دیدار رفت مقابل سویا را، در دیدار برگشت جبران کند. در نهایت در یک زمین خیس از باران، آن‌ها توانستند دو تا از آن گل‌ها را جبران کنند، اما دو گلی که بعد دریافت کردند، آن گل‌ها را بی‌فایده کرد. حداقل از لحاظ تئوریک، در دیدار امشب دو تیم، آن‌ها تیم خسته‌تر خواهند بود.

رابطه انریکه

نه تنها سلتا در ترکیب خود چند بازیکن قدیمی بارسا را دارد، بلکه سرمربی کاتالان‌ها، مستقیما از نیمکت سلتا در تابستان 2014، به بارسا آمد. بنابراین مقایسه‌ها پُر بیراه نیستند، زیرا یک سرمربی در پایه‌گذاری هر دو تیم دست داشته است.

انریکه اما اینطور به قضیه نگاه نمی‌کند: «من هیچ چیزی را آغاز نکردم. سلتا این ایده را از سال‌های پیشین داشت. آن‌ها به دنبال مربی‌هایی بودند که به استایل بازی آن‌ها نزدیک باشند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگو
بازیکنان واقعا با انگیزه ظاهر شدن


سه‌شنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۷)
 
F.C.Barcelona.sb
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگو



دوشنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱)
 
messi-.10
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگو
سایت به روز شده خوبه اما عیبی که داره اینکه سرعت لود شدن صفحه به خاطر بزرگ بودن تصاویر زمان میبره و حجم بیشتر از اینترنت محدود ما میبره یک فکر به حال ما هم کنید
از زحماتتون مچکریم


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۵۴)
 
San.Andres
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگو
با توجه به لیست وحشتناک مصدمین سلتا، احتمالا یه پیروزی پر گل در انتظارمونه.


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۲:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: نکات کلیدی از مصاف بارسا و سلتاویگو
به امید یه پیروزی مقتدرانه!


یکشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!