به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صعود بارسا به فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۳۰) (۶۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا در حالی برای سی و هشتمین بار در تاریخ باشگاه، در فینال جام حذفی حضور خواهد یافت، که در همه هشت دیدار این تورنومنت تا به اینجا، شکست نخورده و بیشترین گل زده را در بین تیم‌های حاضر، به ثمر رسانده است.

پس از حذف والنسیا در دیدار چهارشنبه شب دو تیم، بارسا یک بار دیگر موفق به صعود به فینال جام حذفی شد، و در آنجا باید به مصاف برنده دیدار دو تیم سویا و سلتا برود. در زیر نکات مهم آماری این دیدار را بررسی می‌کنیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه در مجموع از 27 بازیکن تا اینجای این رقابت‌ها استفاده کرده است که در این بین پنج تای آنها از بارسا B انتخاب شده‌اند.

پس از شکست ویلانوونسه (6-1)، اسپانیول (6-1)، اتلتیک بیلبائو (5-2) و نهایتا والنسیا (8-1)، بارسا اکنون - برای ششمین بار طی هشت سال اخیر - در فینال جام حذفی حضور دارد و این شانس را دارد که برای 28امین بار عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

هشت بازیکن مختلف در این فصل از رقابت‌های جام حذفی برای بارسا گلزنی کرده‌اند: لیونل مسی (5)، لوئیز سوارز (5)، مونیر الحدادی (5)، نیمار (3)، ساندرو رامیرز (3)، جرارد پیکه ( 2)، دنی آلوز (1) و ویلفرد کپتوم (1).

لیست برترین گلزنان این دوره از رقابت‌ها را مسی، سوارزو مونیر الحدادی (بارسا)، آلوارو نگردو (والنسیا) و جان گوئیدیتی (سلتا) تشکیل می‌دهند و نکته جالب توجه در این بین این است که هر پنج تای آنها 5 گل به ثمر رسانده‌اند.

بارسا حریفان خود را مجموعا با نتیجه 25-6 از پیش رو برداشت و این یعنی بهترین عملکرد در این تورنمنت. سویا با 20 گل پشت سر بارسا قرار دارد.

جام حذفی یکی دیگر از رقابت‌هایی است که به لوئیز انریکه روی خوش نشان داده است، نه تنها در این فصل که در فصل پیش نیز همین طور بوده است. بارسا در طول مربیگری او 15 برد و 2 تساوی در چارچوب این رقابت‌ها کسب کرده است (9 برد در فصل گذشته و 6 برد و 2 تساوی در این فصل).

طی 8 تقابلی که تا کنون شکل گرفته است، انریکه از 27 بازیکن استفاده کرده است. در این میان کلودیو براوو - دروازه بان فیکس لالیگا - و رافینیا تنها بازیکنان حاضر در تیم اصلی هستند که در جام حذفی بازی نکردند.

5 بازیکن از بارسا B نیز در ترکیب تیم انریکه در چارچوب این رقابت‌ها حضور داشتند: سرجی سمپر، جرارد گامبائو، کپتوم، خوان کامارا و آیتور.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: صعود بارسا به فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
توی زمین عالی و روی اسکوربورد هم عالی. رویای فوتبالی بیش از این نمیشه داشت!


جمعه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ (۰:۳۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صعود بارسا به فینال جام حذفی از دریچه آمار و ارقام
جامو ببریم آمار طوفانی میشه


پنج‌شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۳:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!