به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجی روبرتو: «بازی سختی بود!»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰) (۶۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرجی روبرتو و خاویر ماسکرانو بعد از کسب سه امتیاز از پیروزی 2-0 مقابل لوانته، نکته نظرات خود درباره این بازی را با رسانه‌ها در میان گذاشتند.

بعد از ظهر امروز، بارسلونا سه امتیاز حیاتی از تقابل با تیم قعر نشین لالیگا را در حالی بدست آورد که بازی سختی را پشت سر گذاشت. پس از پیروزی 2-0 در سیوتات د والنسیا، سرجی روبرتو، خاویر ماسکرانو و جوردی آلبا نکته نظرات خود را با رسانه‌ها در میان گذاشتند. در اینجا می‌توانید مجموعه‌ای از آنها را مشاهده نمایید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجی روبرتو

«ما تا پایان تلاش کردیم. در نیمه اول بر بازی تسلط داشتیم اما پرسینگ خوب آنها باعث شد که در طول بازی هرگز احساس راحتی نکنیم. باد شدیدی می‌وزید و حتی در بعضی اوقات نمی‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود. من خیلی خوشحالم. همواره آرزو می‌کردم که فرصت بازی کردن داشته باشم. من باید به سخت کار کردن خود ادامه دهم تا بتوانم در هر موقعیتی به تیم کمک کنم».

خاویر ماسکرانو

«ما باید به روند کسب پیروزی‌های خود ادامه دهیم و تا پایان فصل جایگاه خود را در صدر جدول لالیگا حفظ کنیم. در یک سوم پایانی رقابت‌های لیگ تفاوت تیم‌های اول و آخر جدول کاهش می‌یابد. به همین دلیل است که ما باید تلاش بیشتری برای حفظ صدرنشینی به خرج دهیم، زیرا در مصاف با چنین تیم‌های پر تلاشی، امکان از دست رفتن امتیاز، افزایش پیدا می‌کند. شاید در گذشته، برای تیم ارائه بهترین فوتبال خود و کسب پیروزی در بازی‌ها کار سختی بود. با گذشت زمان در خیلی از چیزها پیشرفت کردیم، خیلی خوب است که می‌توانیم در هر بازی دو یا سه گل بزنیم».

جوردی آلبا

«بازی نزدیکی بود. با وجود اینکه ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، آنها با جدیت تمام دفاع می‌کردند. این یک پیروزی مهم از یک بازی دشوار بود. کسب برد در بازی‌های خارج از خانه به مراتب سخت‌تر است و ما تلاش کردیم تا در این بازی به این مهم دست یابیم. در حال دستیابی به چیزهای درستی هستیم. رکورد 28 بازی بدون شکست دستاورد ارزشمندی است. الزامی است که در صدر جدول باقی بمانیم. برای کسب برد، کاری که همیشه آن را انجام می‌دهیم، به مستایا خواهیم رفت. نتیجه بازی رفت واقعا دلچسب و مطلوب بود اما ما باید به بازی برگشت نیز توجه داشته باشیم، چرا آن دیدار نیز یک بازی مهم است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: سرجی روبرتو: «بازی سختی بود!»
کلا همگی خسته نباشید


دوشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۴۳)
 
akbarimatin17
پاسخ به: سرجی روبرتو: «بازی سختی بود!»
تو نیم فصل دوم هر بازی حکم یه فینال رو داره. پس هیچ تیم ساده ای وجود نداره.


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۱۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سرجی روبرتو: «بازی سختی بود!»
همین تیم های بنظر ضعیف گاهی اوقات دردسرساز میشن
مخصوصاً اگه تیم رو فرم نباشه همه چیز دست به دست هم خواهد داد تا نتیجه مورد نظر حاصل نشه
خداروشکر 3 امتیاز حساسو بدست آوریم
باید به فکر بازی با سلتاویگو بود


یکشنبه، ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!