به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کرگر: «سوارز می‌تواند به رکورد پنجاه گل دست پیدا کند»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۶۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


ستاره سابق لیورپول، در یک مصاحبه با باشگاه، ضمن صحبت در مورد هم‌تیمی‌های سابقش، ماسکرانو و سوارز، نظراتش در مورد بارسا را نیز اعلام داشت.

جیمی کرگر، بازیکن سابق لیورپول، روز چهارشنبه به بارسلونا آمد تا در برنامه‌ای به تحلیل دیدار بارسا مقابل والنسیا بپردازد. روز بعد، او به زمین تمرینی بارسلونا رفت، و در آنجا فرصت داشت تا با بازیکنانی مانند مسی و راکیتیچ، و همچنین هم‌تیمی‌های سابقش، ماسکرانو و سوارز دیدار داشته باشد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

او پس از آن در مصاحبه‌ای با بارسا تی وی و سایت رسمی باشگاه، گفت: «سوارز همواره بازیکن فوق‌العاده‌ای بوده است، اما در بارسلونا او حتی بهتر از قبل شده است. ما در لیورپول همواره از پتانسیل او با خبر بودیم، اما نیاز داشت که در لیگ قهرمانان هم آن را نشان بدهد. و حالا، او یکی از بهترین‌های دنیاست. تا پایان فصل، گل‌های او حتی بیشتر هم خواهند شد. شاید بیشتر از 50 گل».

او ادامه داد: «ماسکرانو نسبت به زمان حضورش در لیورپول، پست متفاوتی دارد. با وجود تفاوت قد او با پیکه، زوج خوبی برای او شده است. او بازیکن جنگنده‌ای است و چون پیش از این در خط هافبک بازی می‌کرد، می‌تواند بازیسازی از عقب زمین را انجام دهد - همان چیزی که بارسلونا می‌خواهد».

کرگر در مورد مثلث تهاجمی بارسا گفت: «بارسا سه ستاره بزرگ در خط حمله خود دارد، و هر سه آن‌ها بسیار از خود گذشته‌اند. آن‌ها همواره سعی می‌کنند به هم پاس گل بدهند. اگرچه موفق شدند 7 گل به والنسیا بزنند، این عدد می‌توانست 10 یا 12 باشد، اگر کمی خودخواه‌تر بودند. اما تنها چیزی که آن‌ها می‌خواهند، درخشش دیگری است. و به نظر من این مهمترین ویژگی بارساست».

وقتی از او پرسیده شد که چه بازیکنی را در بارسا دوست دارد، او پاسخ داد: مسی، اما اضافه کرد: «فکر کنم گزینه دیگری در اختیار ندارم. اما اگر قرار باشد کسی را غیر از مسی انتخاب کنم، آن بازیکن اینیستاست. او بازیکن فوق‌العاده، و انسان فوق‌العاده‌ای است. او بسیار متواضع است و هیچگاه زیاد سخن نمی‌گوید. او و ژاوی، همواره بازیکنان مورد علاقه من در بارسا بوده‌اند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: کرگر: «سوارز می تواند به رکورد پنجاه گل دست پیدا کند»
ان شاالله می رسه


شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۵۹)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: کرگر: «سوارز می تواند به رکورد پنجاه گل دست پیدا کند»
نه تنها از لحاظ ورزش بلکه از نظر اخلاق و رفتار هم در نوع خودشون بی نظیرند


شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۴۲)
 
San.Andres
پاسخ به: کرگر: «سوارز می تواند به رکورد پنجاه گل دست پیدا کند»
اینیستا و ژاوی پیش همه محبوبن!


شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کرگر: «سوارز می تواند به رکورد پنجاه گل دست پیدا کند»
نقل قول
کرگر در مورد مثلث تهاجمی بارسا گفت: «بارسا سه ستاره بزرگ در خط حمله خود دارد، و هر سه آن ها بسیار از خود گذشته اند. آن ها همواره سعی می کنند به هم پاس گل بدهند. اگرچه موفق شدند 7 گل به والنسیا بزنند، این عدد می توانست 10 یا 12 باشد، اگر کمی خودخواه تر بودند. اما تنها چیزی که آن ها می خواهند، درخشش دیگری است. و به نظر من این مهمترین ویژگی بارساست».

دقیقا! این چیزیه که امثال رونالدو و پرز چیزی ازش نمی فهمن!


شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!