به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی پر گل مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام!آمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۸۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این سومین بار در رقابت‌های جام حذفی، و یازدهمین بار در همه رقابت هاست که بارسا در یک مسابقه 7 گل به ثمر می‌رساند.

جشنواره گل بارسا در دیدار چهارشنبه شب مقابل والنسیا، که در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد، بهترین و قاطع‌ترین پیروزی بارسا تا اینجای فصل بوده است. سوارز چهار و مسی گل در این بازی به ثمر رساندند، اما نکات آماری بسیار جذابی در مورد این بازی وجود دارد که در زیر به برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین پیروزی 7-0 بارسا، به لالیگای فصل 2013/14 باز می‌گردد، جایی که آن‌ها اوساسونا را در نیوکمپ گلباران کردند. آخرین باری که والنسیا در یک دیدار با 7 گل شکست خورد، به دیدار این تیم در جام یوفا مقابل کارلسروهه در فصل 1992/93 باز می‌گردد. همچنین پیش از دیدار شب گذشته، تنها باخت 7-0 والنسیا در جام حذفی، به سال 1928 و مقابل رئال سوسیداد باز می‌گشت. این پیروزی، بعد از سال 1932، بیشترین اختلاف گلی است که در بازی دو تیم والنسیا و بارسلونا، بین دو تیم اتفاق می‌افتد. در 16 بار قبلی در تاریخ جام حذفی اسپانیا، تیمی که بازی نخست را با پیروزی 7-0 به پایان رسانده، به مرحله بعد صعود کرده است.

این پیروزی، نوار دیدار‌های بدون باخت بارسا در این فصل را، به عدد 27 رساند؛ شاگردان انریکه تنها یک دیدار با رکورد 28 بازی بدون باخت بارسای گواردیولا در فصل 2010/11 فاصله دارند. این شانزدهمین بازی انریکه به عنوان سرمربی بارسا در جام حذفی بود. در این دیدار‌ها، او 15 برد و 1 تساوی بدست آورده است.

بارسا در حال حاضر 105 گل در این فصل به ثمر رسانده است - 54 گل در لالیگا، 26 گل در جام حذفی، 15 گل در لیگ قهرمانان اروپا، 6 گل در جام جهانی باشگاه‌ها، 5 گل در سوپر کاپ اروپا و یک گل در سوپر کاپ اسپانیا.

هافبک تأثیرگذار بارسا، بوسکتس، با 101 پاس صحیح و 21 بازیابی توپ، بهترین بازیکن بارسا از این لحاظ بود. حال آنکه دنی پارخو با 41 پاس، بهترین آمار را در والنسیا داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
هیت مَپ بوسکتس

لئو مسی سی و چهارمین هت تریک دوران ورزشی‌اش را به ثبت رساند، و تا اینجا در سال 2016، 10 گله است. او سه هت تریک در جام حذفی انجام داده است که دو تای قبلی، مقابل اتلتیکو و رئال بتیس بوده‌اند.

روی گل دوم بارسا، 21 پاس بین 9 بازیکن این تیم رد و بدل شد تا پاس بوسکتس به ویدال برسد و او با یک کات بَک خوب، سوارز را در موقعیت مناسب قرار دهد و مرد اروگوئه‌ای، گل دوم را به ثمر برساند. در زیر نگاهی گرافیکی به این گل خواهیم داشت:

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیروزی پر گل مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام!
دم همشون گرم ولی نباید مغروربشیم که این مسئولیت کادرفنی روبیشترمی کنه که تااینجا
ازپسش براومدن به خوبی


جمعه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۰۶)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیروزی پر گل مقابل والنسیا از دریچه آمار و ارقام!
همه عالی بودن
تبریک


پنج‌شنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۳۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!