به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا!جام حذفی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰) (۶۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوئیز انریکه تنها 180 دقیقه تا رسیدن به فینال این دور از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا فاصله دارند، آنها این 180 دقیقه را باید برابر شاگردان گری نویل، اسطوره سابق منچستر یونایتد، بازی کنند.

کاتالان‌ها با گذشتن از سد اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، حال خود را در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها برابر والنسیا می‌بینند. دور رفت این مرحله امشب ساعت 23:30 (به وقت ایران) در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و شاگردان انریکه به دنبال آن‌اند که با کسب نتیجه‌ای قابل قبول، پیش از دور برگشت، که در ورزشگاه مستایا برگزار خواهد شد، خیال خود را تا حدی از صعود به فینال آسوده کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی اناری‌ها سه شنبه آخرین تمرینات خود را پیش از این دیدار به اتمام رساندند. لیست 18 نفره لوئیز انریکه نیز بدین ترتیب است: تراشتگن ، ماسیپ ، پیکه، راکیتیچ ، سرجیو، آردا ، اینیستا، سوارز، مسی، نیمار، بارترا، مونیر، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، آدریانو، الکس ویدال، ورمالن و متیو.

این بدان معناست که بازیکنانی چون براوو، داگلاس ، دنی آلوز، ماسکرانو و ساندرو به هیچ وجه شانس حضور در این مصاف را نخواهند داشت. ضمن اینکه رافینیا همچنان دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

گری نویل، سرمربی والنسیا، در این بازی می‌تواند از خریدهای زمستانی باشگاه خود استفاده کند؛ مدافع گیلرمو سیکوئرا و هافبک دنیس چریشف جزء بازیکنانی بودند که در این پنجره نقل و انتقالاتی به والنسیا پیوستند و پس از حضور در تمرین روز سه شنبه به همراه سایر بازیکنان، در لیست 21 نفره‌ای که سرمربی انگلیسی این تیم اعلام کرد، قرار گرفتند. مصدومین تیم گری نویل را نیز پاکو الکاسر و انزو پرز و خاوی فوئگو تشکیل می‌دهند.

نکته نظرات مربیان

لوئیز انریکه: «والنسیا برای ما مشکل ساز خواهد بود. آن‌ها به خوبی فشار می‌آوردند و از لحاظ فردی هم بازیکنان خوبی در اختیار دارند. این قرعه برای هیچ یک از دو تیم آسان نبوده است، اما ما تلاش می‌کنیم که اوضاع را در دست بگیریم و شرایط را برای دیدار برگشت، مطلوب کنیم».

گری نویل: «در برخی از بازی‌ها نتایج خوبی مقابل بارسا کسب کرده‌ایم. این یک دیدار مهم است و هدف ما این است که با شانس به مستایا برگردیم».

فرم دو تیم

پس از شکست اتلتیکو مادرید در هفته گذشته، حال بارسا رکورد 26 بازی بدون شکست - در تمام رقابت‌ها - را در دست دارد. همچنین آنها 6 بازی اخیر خانگی خود در تمام رقابت‌ها را با کسب پیروزی به پایان رساندند، 23 گل به ثمر رسانده و تنها 3 گل دریافت کرده‌اند.

در مقابل والنسیا با شکستی ناامید کننده خانگی برابر اسپورتینگ خیخون به مصاف بارسا در جام حذفی می‌رود. همانطور که می‌دانید گری نویل در ماه دسامبر سال گذشته به مربیگری این تیم منصوب شد و از آن زمان به هیچ پیروزی‌ای در لیگ دست نیافته است. اگرچه آمار او در جام حذفی بسیار خوب بوده است و او هر چهار پیروزی خود از زمان حضور در والنسیا را، در این رقابت‌ها کسب کرده است.

تاریخچه

این ششمین مصاف رو در روی بارسا و والنسیا در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا است و خبر خوبی که اکنون آبی اناری‌ها را خوشحال می‌کند این است که هربار که بارسا با غلبه بر خفاش‌ها به فینال صعود کرده است، قهرمان آن تورنومنت نیز لقب گرفته است.

پخش زنده

مصاف نیمه نهایی بارسا و والنسیا، امشب ساعت 23:30 به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا!
نقل قول
گری نویل: «در برخی از بازی ها نتایج خوبی مقابل بارسا کسب کرده ایم. این یک دیدار مهم است و هدف ما این است که با شانس به مستایا برگردیم».

چه خوش اشتها...


چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs والنسیا!
به امید یکسره کردن کار این دور تو همین بازی رفت.


چهارشنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۸ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!