به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه اختصاصی؛ دیدار مسی با کاپیتان‌های لاماسیا!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۰۰) (۹۳۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بارسلونا طی گفت و گویی اختصاصی در مورد فوتبال، زندگی و آینده خود با کاپیتان‌های حاضر در آکادمی این باشگاه، در پنج گروه سنی مختلف، صحبت کرد.

مسی احتمالا بهترین بازیکن تاریخ است، اما آنچه او را متمایز‌تر از سایر ستارگان فوتبال می‌کند، این است که او حتی در خارج از زمین نیز مردی بسیار خوب و دوست داشتنی است. این فوق ستاره آرژانتینی خواست تا توپ طلای پنجمش را با پنج تن از بازیکنانی که در آکادمی بارسا توپ می‌زنند تقسیم کند؛ زیرا او می‌داند که لاماسیای معروف چه نقش بزرگی در رسیدن او به جایگاه کنونی‌اش دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لئو مسی با هوانما گارسیا، آرونا کوماس ، الکس ریکو، پابلو لوپز و پائو پریم، کاپیتان‌های پنج تیم مختلف از گروه سنی زیر 10 سال تا زیر 19 سال دیدار داشت و با خوشحالی به تمام سوالات آنها پیرامون زندگی حرفه‌ای و شخصی خود پاسخ داد. او همچنین آنها را راهنمایی کرد تا روزی بتوانند همچون خودش، به موفقیت‌های بزرگی برسند.

خود مسی روزی تمام چیزهایی را که این جوانان در حال حاضر آنها را می‌آموزند را تجربه کرده بود. او گفت: «شما خیلی خوش شانس هستید که در چنین باشگاهی بازی می‌کنید. این یک فرصت نادر نه تنها در فوتبال، بلکه در زندگی است. بارسا به شما فرصت می‌دهد تا مطالعه کنید، رشد کنید و تحصیل کنید. من فکر می‌کنم این واقعا برایتان مهم است که از حضور در این تیم نهایت استفاده را کنید و سپس از فوتبال خود لذت ببرید و تا آنجا که می‌توانید در این رشته ورزشی حرفه‌ای شوید».

مسی در بین صحبت‌های خود به یاد دورانی افتاد که در لاماسیا آموزش می‌دید. او در مورد آن روزها توضیح داد: «واقعا برایم سخت بود چرا که یک تغییر بزرگ در زندگی‌ام رخ داده بود. من چیزهای زیادی را در آرژانتین رها کرد و برخلاف بچه‌هایی که در لاماسیا بودند، به ندرت با خانواده‌ام ملاقات داشتم. در طول سال شاید تنها یک یا دو بار آنها را می‌دیدم و این خیلی سخت بود».

او درباره اینکه چگونه بعد از کسب تمام چیزهای ممکن در بارسلونا باز هم با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهد نیز گفت: «هدف این باشگاه همواره پیروزی است و من می‌خواهم زمانی به زندگی حرفه‌ای خود پایان بدهم که تا آنجا که ممکن است جام‌های زیادی را کسب کرده باشم».

او در مورد این ادعا که او بهترین بازیکن تاریخ است، می‌گوید: «تنها شنیدن و فکر کردن به این صحبت‌ها، باعث می‌شود به خودم افتخار کنم. اما همواره سعی در این داشته‌ام که بیش از حد به این تمجیدها فکر نکنم و بیشتر روی چیزهایی تمرکز کنم که در زندگی به نفع من است».

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی؛ دیدار مسی با کاپیتان های لاماسیا!
به امیدپربارترشدن لاماسیا والبته استفاده کردن ازاستعدادهای لاماسیا


سه‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۲۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی؛ دیدار مسی با کاپیتان های لاماسیا!
اگه یه خورده از مسی درس بگیرن و الگوشون قرار بدن آیندشون روشنه


دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۵۶)
 
fcb.catalan.hamed
پاسخ به: مصاحبه اختصاصی؛ دیدار مسی با کاپیتان های لاماسیا!
بابت ترجمه اين مصاحبه بروز ممنون
سايت دوباره داره به روزهاي خوب قبليش بر ميگرده
اميدوارم بتونيم دوباره اون جو قبلي رو شاهد باشيم
خسته نباشيد


دوشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!