به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صد در صد پیروزی برای انریکه مقابل سیمونه!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۳۰) (۱,۰۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


از زمان پیوستنش به بارسا، انریکه در همه رویارویی‌هایش با همتای آرژانتینی خود، سیمونه، پیروز شده است.

از زمان پیوستن دیگو سیمونه به اتلتیکو، این تیم رفته رفته قدرت خود را چه در لیگ اسپانیا و چه در اروپا، به همگان ثابت کرده است. حتی این تیم در فصل 2013/14، موفق شد با تساوی 1-1 مقابل بارسا در نیوکمپ، در روز پایانی رقابت‌ها، قهرمان اسپانیا شود؛ در روزی که بارسا برای قهرمانی نیاز به پیروزی داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما، از زمان پیوستن لوییز انریکه، کاتالان‌ها آماری بی‌نقص در تقابل‌هایشان مقابل این حریف سر سخت به ثبت رسانده‌اند: شش پیروزی از شش رویارویی.

بارسا 3-1 اتلتیکو: دیداری خاطره انگیز

بارسا با گلزنی هر یک از اضلاع مثلث مرگبار خود، مسی، سوارز و نیمار انتقام روز پایانی رقابت‌های فصل پیشین لالیگا را از اتلتیکو گرفت، و تصویری به یاد ماندنی از خوشحالی این سه نفر پس از گل سوم، در حالی که دست دور گردن یکدیگر دارند، به ثبت رسید.

بارسا 1-0 اتلتیکو: پیروزی در لحظات آخر

ده روز بعد، دو تیم بار دیگر و این بار در جام حذفی به مصاف هم رفتند. در یک تقابل نزدیک، بارسا در نهایت در حالی که تنها پنج دقیقه تا پایان بازی وقت باقی بود، گل برتری را به ثمر رساند. پنالتی مسی مهار شد، اما خودش در ریباند توپ را وارد دروازه اتلتیکو کرد.

اتلتیکو 2-3 بارسا: صعود به نیمه نهایی!

تورس در همان ابتدا اتلتیکو را پیش انداخت، اما نیمار خیلی زود کار را به تساوی کشاند. سپس باز هم اتلتیکو بود که گل برتری را زد، و این بار گل به خودی میراندا و گلزنی نیمار، مراتب صعود آسان بارسایی‌ها به فینال را فراهم کرد.

اتلتیکو 0-1 بارسا: مسی اولین جام را به بارسا هدیه داد!

بارسا در حالی پا به وینسته کالدرون گذاشت که می‌دانست یک پیروزی، قهرمانی آن‌ها در لیگ را قطعی خواهد کرد. این دیدار، بسیار نزدیک بود، تا اینکه در نهایت لیونل مسی دقیق 65 بازی دروازه اتلتیکو را گشود تا اولین جام از سه گانه تاریخی، به دست بیاید.

اتلتیکو 1-2 بارسا: مسی، قهرمان روی نیمکت!

مسی به دلیل غیبتش در تمرینات، بازی را در از روی نیمکت آغاز کرد. تورس ابتدا اتلتیکو را پیش انداخت، اما نیمار با یک ضربه آزاد زیبا، کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 59، مسی به بازی آمد و گل سرنوشت ساز بازی را به ثمر رساند.

بارسا 2-1 اتلتیکو: بازگشتی دیگر

دیداری که دو تیم هم امتیاز بالای جدول با هم برگزار کردند. کوکه خیلی زود اتلتیکو را پیش انداخت، اما یک گل تیمی بسیار زیبا که در نهایت با ضربه مسی وارد دروازه مادریدی‌ها شد، کار را به تساوی کشاند. سپس سوارز روی ارسال دنی آلوز، بار دیگر غریزه منحصر بفرد خود در گلزنی را، با کنترل گودین و رد کردن توپ از میان پاهای یان اوبلاک به داخل دروازه، نشان داد، تا بارسا با کسب پیروزی، اختلاف خود با اتلتیکو را به سه امتیاز افزایش دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: صد در صد پیروزی برای انریکه مقابل سیمونه!
مبارکش باشه......فقط مامشکل درمقابل بعضی ازتیمهای متوسط به پایین داریم


سه‌شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۰۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: صد در صد پیروزی برای انریکه مقابل سیمونه!
تبریک انریکه عزیز


یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صد در صد پیروزی برای انریکه مقابل سیمونه!
این لوچوی استثنایی.


یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!