به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسا vs اتلتیکو مادریدلالیگا
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۰۰) (۷۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


بارسا امشب طی دیداری میزبان اتلتیکو مادرید خواهدبود؛ دیداری که می‌تواند نقشی تعیین کننده در تعیین سرنوشت لالیگا فصل 2015/16 داشته باشد.

امشب در ورزشگاه نیوکمپ، دو تیم اول و دوم جدول لالیگا 2015/16 مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. شاگردان انریکه به لطف تفاضل گل بهتر بالاتر از شاگردان سیمئونه قرار دارند، اما جدال حساس امشب می‌تواند سرنوشت جدول را تغییر دهد. این رقابت حساس می‌تواند به یکی از این دو تیم کمک کند تا اختلاف امتیاز خود در صدر جدول را با تیم دیگر و یکی از رقبای اصلی آن‌ها در راه رسیدن به عنوان قهرمانی، افزایش دهند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار دو تیم

بارسا آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با قهرمان دو فصل پیش لالیگا، در روز جمعه برگزار کرد. در این جلسه، لوئیس انریکه شاهد بازگشت آردا توران هافبک سابق اتلتیکو مادرید به تمرینات بود که به دلیل بیماری نتوانسته بود در جریان پیروزی خانگی 3-1 تیمش برابر بیلبائو به میدان برود. همچنین نیمار که در جریان به ثمر رساندن گل سوم تیمش در دیدار برگشت یک چهارم نهایی جام حذفی، توسط بازیکن حریف مورد اصابت ضربه‌ای قرار گرفته بود، مشکلی برای حضور در ترکیب تیم ندارد. آبی و اناری پوش دیگری که ممکن است در این دیدار به میدان برود جوردی آلبا است که سه بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت همسترینگ از دست داده است.

سیمونه سرمربی اتلتیکو مشکلاتی پیش رو دارد، از آن جا که مصدومیت به او اجازه نخواهد داد تا از لوکاس، تیاگو و فرناندو تورس استفاده کند. همچنین آنخل کوریا نیز این دیدار را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. لیست بازیکنانی که سرمربی آرژانتینی پس از جلسه تمرینی روز جمعه تیمش ارائه داد بدین شرح است: اوبلاک، مویا، دیه گو گودین، ساویچ، فلیپه لوئیز، خسوس گامز، خوان فران، خیمنز، کوکه، الیور، آگوستو، گابی، سائول، کاراسکو، توماس، گریزمن، جکسون، ویه تو.

نقطه نظر مربیان

لوئیس انریکه: «به دنبال ارائه نمایشی مطلوب هستیم امیدواریم هوارداران همانند همیشه از ما حمایت کنند. اگرچه، این دیداری تعیین کننده نیست و وَرای هر اتفاقی که در این دیدار رخ دهد، رقابت در صدر جدول همچنان فشرده خواهد بود. پس، نمی‌گویم که این دیدار نیمی از سونوشت قهرمانی لالیگا امسال را تعیین می‌کند».

سیمئونه: «آردا توران تمام تلاشش را برای ما انجام داد. او بازیکنی است که همواره به ما وفادار بوده و خاطرات بسیار خوبی از او داریم».

فرم دو تیم

شاگردان انریکه در پی پیروزی 3-1 اخیر خود برابر بیلبائو در جام حذفی، اکنون 25 بازی است که شکست نخورده‌اند. همچنین این پیروزی بدین معنا است که آن‌ها اکنون در پنج دیدار اخیر خود در نیوکمپ به پیروزی رسیده، 21 بار دروازه حریفان را باز کرده و تنها 2 گل دریافت کرده‌اند.

در سوی دیگر، روند 8 بازی شکست ناپذیری مادریدی‌ها با شکست 3-2 این تیم در جام حذفی مقابل سلتاویگو شکسته شد تا تیم گالیسیایی بتواند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. با این حال، شاگردان سیمئونه در رقابت‌های خارج از خانه این فصل از لالیگا تنها 3 گل دریافت کرده و بهترین رکورد نتیجه‌گیری در بازی‌های خارج از خانه این رقابت‌ها را نیز با کسب 25 امتیاز از 33 امتیاز ممکن دارا هستند.

تاریخچه

اتلتیکو از سال 2006 تاکنون موفق به کسب پیروزی نیوکمپ نشده و در 8 دیدار آخر خود برابر بارسا 7 شکست متحمل شده است. بهترین نتیجه اخیر این تیم در سال‌های اخیر، تساوی 1-1 در سال 2014 بود که قهرمانی در رقابت‌های لالیگا را برای اولین بار از سال 1996 برای آن‌ها به ارمغان آورد. فصل قبل نیز این دو تیم دوبار در نیوکمپ برابر یکدیگر صف آرایی کردند که بارسا در لالیگا با نتیجه 3-1 و در یک چهارم نهایی جام حذفی با نتیجه 1-0 به برتری رسید.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 18:30 به وقت ایران، به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: بارسا vs اتلتیکو مادرید
امیدوارم کفه ترازو به نفع ما سنگین بشه


شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۱۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی: بارسا vs اتلتیکو مادرید
داشتن تمام بازیکنان بسیار خوبه .به امید بردی دیگر برابر رغیب همیشگی


شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!