به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده نیست»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۴۵) (۶۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری / FCBarcelona.ir


لوئیس انریکه سرمربی بارسا یک روز قبل از دیدار برابر اتلتیکو مادرید در نشست مطبوعاتی شرکت کرده و عنوان کرد که هنوز راه زیادی تا پایان لالیگا باقی مانده است.

انریکه یک روز قبل از این که بارسا در دیداری حساس از چهارچوب رقابت‌های لالیگا از اتلتیکو مادرید پذیرایی کند، در نشست مطبوعاتی حضور یافت. در حین این نشست، مشخص شد که بارسا در دیدار نیمه نهایی جام حذفی به مصاف والنسیا خواهد رفت، اما سرمربی آستوریایی عنوان کرد که ترجیح می‌دهد این نشست بر روی دیدار شنبه شب تیمش تمرکز کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرمربی بارسا گفت: «به دنبال ارائه نمایشی مناسب هستیم و امیدواریم که هوادران مانند همیشه از ما حمایت کنند». وی افزود: «اگرچه، این دیدار تعیین کننده نیست. فرای هر اتفاقی که رخ دهد، رقابت در صدر جدول همچنان دشوار خواهد بود. پس، به هیچ وجه نمی‌گویم که بازی فردا نیمی از تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کند».

بارسا از زمان به روی کار آمدن انریکه، تاکنون هیچ گاه به اتلتیکو مادرید نباخته است، اگرچه این مربی نظر خود را در این باره این گونه عنوان کرد: «تنها دلیل به دست آمدن آن نتایج این بوده که ما عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم. اتلتیکو تیم بسیار سرسختی است و در بازی فردا باید تمامی نتایجی که قبلاً مقابل این تیم به دست آورده‌ایم را فراموش کنیم. ما باید بازی کاملی را از دقیقه 1 تا 95 ارائه دهیم».

علاوه بر این، انریکه تایید کرد که مصدومیت نیمار و جوردی آلبا جدی نیست. وی در پاسخ به این سوال که 'آیا عاقلانه نیست که به نیمار در این بازی استراحت دهید؟' نیز تصریح کرد: «تنها، ضربه کوچکی به او وارد شد. شاید غیر عاقلانه‌ترین کار این باشد که به او استراحت دهیم، چرا که در این صورت او مرا می‌کشد! بدون شک او بازی می‌کند».

در جریان این نشست همچنین درباره این سوال شد که آیا حذف شدن چند روز پیش اتلتیکو در جام حذفی تاثیری بر این بازی خواهد گذاشت یا خیر. لوچو پاسخ داد: «قبل از دیداری به این حساسی، فکر می‌کنم اهمیتی ندارد که چه تیمی در جام حذفی حذف شد، چه تیمی نشد».

و بالاخره در پایان انریکه درباره جام حذفی و دیدار برابر والنسیا گفت: «مقابل هر تیمی قرار می‌گرفتیم، شرایط برای ما دشوار بود. در این فصل برابر دو تیم از این سه تیم شکست خورده‌ایم و برابر دیگری تساوی کرده‌ایم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
***Leo.Messi***
پاسخ به: انریکه: «دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده نیست»
مصاحبه های انریکه چقدر جالب و خوندنی هستن
خیلی خوب جواب میده


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده نیست»
اگه 3 امتیاز فردا رو بگیریم خیالمون راحته


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۰)
 
messi-.10
پاسخ به: انریکه: «دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده نیست»
این مربی با بازیکن های خوبی که در اختیار داره هر تیمی رو شکست میده باید ببریم تا در صدر حاشیه امنیت داشته باشیم
والنسیا هم تیم محکمیه باید بهترین بازی رو انجام بدیم


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۰۸)
 
hadimoghadam
پاسخ به: انریکه: «دیدار برابر اتلتیکو تعیین کننده نیست»
به امید پیروزی و افزایش اختلاف با دیگر تیم ها. بارسا با همین نفرات هم میتونه شش گانه رو بگیره،اگه مصدومیت پیش نیاد. فقط انتهای فصل نیاز مبرم به خرید چند بازیکن هست


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!