به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آمار و ارقام پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو!آمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۰۰) (۹۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نیمار شب خوب خود را با گلی زیبا، که 75امین گل او از زمان پیوستنش به بارسا بود، تکمیل کرد.

شب گذشته در نیوکمپ، بارسا درست زمانی که باید، به خودش آمد. در حالی که گلی زودهنگام دریافت کرده بودند و بیلبائو امید داشت با به ثمر رساندن گلی دیگر، کار بارسا در جام حذفی را یکسره کند، آبی و اناری‌ها نیمه دومی طوفانی را سپری کردند، و با به ثمر رساندنِ سه گل، رویای بیلبائو را نابود ساختند و برای ششمین بار پیاپی، به نیمه نهایی این رقابت‌ها رسیدند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در زیر به آمارهای جذابی که بارسایی‌ها بر جای گذاشتند، خواهیم پرداخت.

بارسا در اکثر آمارها بیلبائو را شکست داده است. آن‌ها در بخش مجموع حملات (167-141)، مجموع شوت‌ها (18-12)، شوت‌های در چارچوب (9-3)، بازیابی توپ (71-69)، و خطاهای گرفته شده (18-10) بر بیلبائو برتری داشته‌اند. اگرچه باسکی‌ها در تعداد سانترهای ارسالی در محوطه جریمه، آمار بهتری به جا گذاشته‌اند (32-14).



بارسا در تعداد پاس تقریبا آماری دو برابر بیلبائو به ثبت رسانده است. آبی و اناری‌ها 486 پاس از 592 پاس خود را سالم به مقصد رساندند (82%)، در حالی که این آمار برای بیلبائو، 208 از 321 بوده است (65%).



بیشترین همکاری را بین دو تیم، دنی آلوز و ایوان راکیتیچ با رد و بدل کردن 38 پاس با یکدیگر داشته‌اند. در سوی دیگر، بهترین زوج بیلبائو در این بازی اینیگو لکو و اینیاکی مارتینز، با تنها رد و بدل کردنِ 14 پاس بوده‌اند.



مهاجم بارسا، لوییز سوارز، که گل تساوی این تیم را در دقیقه 53 بازی به ثمر رساند، با 30 گل زده، بهترین گلزن این تیم در تمامی رقابت‌های این فصل است.



لوییز انریکه به رکورد شکست ناپذیری خود در جام حذفی به عنوان سرمربی بارسا ادامه می‌دهد. او تا به حال 14 برد، و تنها یک تساوی، آن هم مقابل ویانوونسه، در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت‌های این فصل، بدست آورده است.



مانند همیشه، MSN تفاوتی اساسی در بازی ایجاد کردند. نیمار و سوارز هر دو گلزنی کردند و مسی، یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. در کمال تعجب و با توجه به پرس سنگین بازیکنان بیلبائو، این سه بازیکن، بیش از باقی هم‌تیمی‌هایشان توپ از دست دادند. همچنین بیشترین خطای انجام گرفته در بارسا هم برای آن‌ها بود - نیمار 9، سوارز 2، مسی 2.



تراشتگن بار دیگر بازی با پای خوب خود را به نمایش گذاشت. او 32 پاس از 36 پاس خود را به مقصد رساند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



دنی آلوز با تکمیل 62 پاس از 75 پاسش (83%)، بهترین آمار را در بین هم‌تیمی‌هایش داشت. راکیتیچ (61/70) و پیکه (49/61) پس از او قرار گرفتند.



دنی آلوز، پیکه و ماسکرانو، ستارگان تیم در بخش دفاعی بودند. آن‌ها روی هم 33 بازیابی توپ داشتند - ماسکرانو 12، پیکه 11، و دنی آلوز 10. بالنزیاگا، مدافع بیلبائو بهترین مدافع تیمش، با 12 بازیابی بود. در زیر بازیابی‌های ماسکرانو را مشاهده می‌کنید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: آمار و ارقام پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو!
فوق العاده اس


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آمار و ارقام پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو!
همه چی خوبه فقط خط دفاعیمون بعد از پویول دیگه مستحکم نشد


جمعه، ۹ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۰۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: آمار و ارقام پیروزی مقابل اتلتیک بیلبائو!
مشکل اصلی تیم یک دفاع وسط و یک دفاع چپ. هست که امیدوارم هرچه زودتر با خرید بازیکن این مشکل حل بشه


پنج‌شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!