به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی چند نکته کلیدی پیش از دیدار برابر بیلبائوجام حذفی
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۴۰) (۶۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


به نظر می‌رسد مشکل سرماخوردگی بازیکنان بارسا برطرف شده و MSN نیز بازگشته‌اند تا مقابل حریف مورد علاقه انریکه به میدان بروند. در این بین باید مراقب آدوریز بود!

در آستانه دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در چهارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، چند نکته کلیدی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شش از شش؟

بارسا به دنبال این است تا برای ششمین سال پیاپی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و حتی از این فراتر، این تیم می‌خواهد به اولین تیمی تبدیل شود که پس از دهه 90، در سه فینال پیاپی این رقابت‌ها حضور داشته باشد. در آن دهه نیز البته این بارسا بود که در سال‌های 1996، 1997، 1998 موفق شد به فینال صعود کند.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی، روز جمعه برگزار می‌شود و آبی و اناری پوشان در صورت صعود می‌بایست در مقابل برنده یکی از دیدار‌های لاس پالماس - والنسیا، میراندس - سویا یا اتلتیکو مادرید - سویا قرار بگیرد.

دشمن نام آشنا

اتلتیک بیلبائو تیمی است که انریکه در مدت مربی گری یک سال و نیمه خود در بارسا، بیش از هر تیم دیگری مقابل آن قرار گرفته است. بارسای تحت هدایت او در هشت بازی از سه جام مختلف مقابل این تیم 6 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست (سوپر کاپ اسپانیا در ابتدای فصل) کسب کرده است.

این مربی آستورایی در این 8 بازی از 25 بازیکن مختلف استفاده کرده است. بازیکنانی که در بیشترین دقایق این بازی‌ها به میدان رفته‌اند؛ راکیتیچ (615 دقیقه)، بوسکتس (607 دقیقه) و مسی (585دقیقه) بوده‌اند.

آدوریز، مردی خطرناک!

چهارشنبه گذشته، گل دقیقه 89 آدوریز در سن مامس جان دوباره‌ای به تیمش بخشید و تا چند ساعت دیگر نیز این بازیکن 35 ساله کسی خواهد بود که دفاع بارسلونا باید بیشترین تمرکزش را به او معطوف کند.

آدوریز در 4 دیدار اخیر خود در برابر کاتالان‌ها، 5 گل به ثمر رسانده است، از جمله یک هتریک در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا در ماه سپتامبر. پس از به ثمر رساندن یک دبل در جریان پیروزی 5-2 این هفته تیمش برابر ایبار، او تنها یک گل با شکستن رکورد 26 گل زده خودش در یک فصل فاصله دارد.

گذر از سرما خوردگی

در حال حاضر تنها اندکی ویروس در اردوی بازیکنان بارسا باقی مانده است. پس از این که آردا، اینیستا و بوسکتس هر سه جلسات تمرینی تیم را در این هفته به دلیل سرما خوردگی از دست دادند، نگرانی پیش آمده بود که ممکن است این بازیکنان به بازی امشب نرسند.

اگرچه به نظر می‌رسد که در پایان همه چیز ختم به خیر شده است و تنها بازیکن ترک تبار بارسا است که بازی را به دلیل سرما خوردگی از دست می‌دهد.

بازگشت MSN

لئو مسی با مصدومیت خفیفش و سوارز به دلیل محرومیت دیدار رفت این مرحله را از دست دادند، در حالی که نیمار نیز در دیدار برابر مالاگا در ترکیب قرار نگرفت. اما به نظر می‌رسد که هر سه این مهاجمین در دیدار امشب از ابتدا به میدان خواهند رفت و این یعنی دردسر برای بیلبائو!

بارسلونا از کریسمس تاکنون در هر بازی خود در نیوکمپ، حداقل چهار بار دروازه حریفان را باز کرده است، از جمله شش گلی که این تیم ده روز پیش وارد دروازه بیلبائو کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadimoghadam
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از دیدار برابر بیلبائو
بازی حساسی هست ولی این باعث جذابیت بازی میشه


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۲۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از دیدار برابر بیلبائو
اتلتیکو امشب خطرناک تر از بازیه رفته باید حساب شده بازی کنیم


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۵۱)
 
سوداگر
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از دیدار برابر بیلبائو
ان شاالله بردنهایی باماست


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی چند نکته کلیدی پیش از دیدار برابر بیلبائو
به امید یه پیروزی بی دردسر.


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!