به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا vs اتلتیک بیلبائوجام حذفی
فرستنده علی صبوری در تاريخ چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۴۰) (۶۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


بارسلونا با برتری 2-1 در دیدار رفت مقابل بیلبائو، به دنبال ششمین حضور متوالی خود در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا است.

روز چهارشنبه دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو سومین دیدار خود در طی یک دو هفته اخیر را مقابل یکدیگر و این بار در چهارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌کنند. این در حالی است که یک هفته و نیم قبل، شارگردان انریکه موفق شده بود در رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 6-0 به برتری برسند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

هفت روز پیش نیز باسکی‌ها در سن مامس و در چهارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، شب سختی را برای بارسلونا رقم زدند، اگرچه که کاتالان‌ها در نهایت با پیروزی خفیف 2-1 زمین را ترک کردند. اکنون نیز آبی و اناری پوشان تلاش می‌کنند تا از پیروزی دیدار رفت خود برابر تیمی که آن‌ها سال قبل در ایستگاه آخر این جام شکستشان دادند، دفاع کنند و برای ششمین سال متوالی به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یابند.

اخبار دو تیم

پس از آخرین جلسه تمرینی پیش از رویارویی با اتلتیک در جام حذفی، انریکه هنوز سرنوشت چند بازیکن خود برای حضور در این مسابقه را نمی‌داند، چراکه بوسکتس، اینیستا و آردا هر سه در این هفته چند جلسه تمرینی را به دلیل بیماری از دست داده‌اند و ممکن است بازی چهارشنبه تیمشان را از دست دهند. این در حالی است که رافینیا نیز هنوز در حال ریکاوری کردن در پی مصدومیت طولانی مدت خود بوده و جوردی آلبا نیز در حال دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت همسترینگی است که اخیراً در جریان پیروزی 6-0 مقابل بیلبائو نصیبش شد.

اما خبر خوب برای بارسا این است که جرارد پیکه در پی از دست دادن بازی اخیر بارسا در لالیگا به دلیل محرومیت، برای حضور در این بازی آماده است و سوارز نیز پس از دو بازی محرومیت در جام حذفی، بار دیگر می‌تواند در این بازی به میدان برود.

در سویی دیگر، ارنستو والورده سرمربی بیلبائو و بازیکن اسبق بارسا نیز لیست بازیکنان خود برای بازی مقابل بارسا را در حالی اعلام کرد که نام بازیکنانی همچون رائول گارسیا، آندر ایتوراسپه، اسکار دمارکوس و ایبای گومز در آن به چشم نمی‌خورد و همگی آن‌ها به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

لیست کامل بازیکنان بیلبائو این گونه است: ایرایزوز، بووه دا، الیستوندو، لاپورته، ارازو، سن خوزه، بنیات، هررین، سوسائتا، اتکسیتا، ویلیامز، میکل ریکو، گورپگی، مونیائین، آدوریز، بالنزیاگا، مرینو، لکوئه.

نکته نظرات مربیان

لوئیس انریکه: «انتظار همان اتلتیک دور رفت را داریم، حتی خطرناک‌تر. آن‌ها نیاز به حمله دارند، زیرا تساوی بدون گل به کارشان نمی‌آید».

ارنستو والورده: «می توانیم صعود کنیم، فقط نباید تسلیم شویم. با مهاجمانی که بارسا در خط حمله دارد، گل نخوردن در برابر آن‌ها بسیار دشوار است، اما می‌دانیم که باید چه کار کنیم».

فرم دو تیم

آبی و اناری پوشان با عملکرد شجاعانه‌ای که در دیدار برابر مالاگا از خود به نمایش گذاشتند، روند شکست ناپذیری خود در دیدار‌های پیاپی را به 24 بازی افزایش دادند. همچنین پیروزی در آن دیدار، آن‌ها را هم امتیاز با اتلتیکو مادرید به صدر جدول لالیگا فرستاد؛ تیمی که هفته دیگر در نیوکمپ باید رو به روی آن قرار بگیرند. شاگردان انریکه در خانه فرم فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و در چهار بازی اخیر خود در حضور تماشاگرانشان به پیروزی رسیده‌اند و در قبال 18 گلی که وارد دروازه حریفان کرده‌اند، تنها 1 بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند.

اتلتیک بیلبائو نیز پس از دو شکست برابر بارسا، پیروزی 5-2 را در مقابل ایبار تیم هم ایالتی خود به دست آورد. در آن بازی آدوریز به ادامه روند فوق‌العاده خود در این فصل ادامه داد و آمار کلی گل‌های زده خود در این فصل را به عدد 25 رساند.

تاریخچه

آخرین باری که این دو تیم در جام حذفی و در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند، به دیدار فینال این رقابت‌ها در فصل گذشته بر می‌گردد. سوپر گل مسی در آن بازی در نهایت به بارسا کمک کرد تا ضمن پیروزی 3-1، برای 27 مین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs اتلتیک بیلبائو
به امیدپیروزی خوب وشیرین ان شاالله


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۴)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs اتلتیک بیلبائو
مصدوم داریم اما امیدوارم به راحتی تمومش کنیم


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs اتلتیک بیلبائو
به امید یه پیروزی خوب و بی دردسر!


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۱۴:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!