به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «شکست ناپذیری در بازی‌های پیاپی، بدون کسب جام اهمیتی ندارد»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰) (۷۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا پیش از برگزاری بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ، به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت.

بارسلونا و اتلتیک بیلبائو تا اینجای فصل 2015/16 پنج بار برابر یکدیگر صف آرایی کرده‌اند - دو بار در سوپر جام اسپانیا، دو بار در لالیگا و یک بار در جام حذفی اسپانیا. این دو تیم اسپانیایی بامداد پنج شنبه نیز یک بار دیگر در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اسپانیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دیدار‌های شش گانه خود در این فصل را تکمیل خواهند کرد!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بیش از 24 ساعت تا آغاز این تقابل حساس باقی مانده است و لوئیز انریکه پشت میکروفن قرار گرفت. بنابراین خبرنگاران توانستند یک جلسه پرسش و پاسخ مفصل راه بیاندازند و سوالات متنوعی را مطرح کنند. بعضی از آن‌ها در مورد بازی قبلی، بعضی بازی بعدی و برخی دیگر نیز در رابطه با همین بازی پیش رو سوالاتی مطرح کردند. در ادامه نکته نظرات وی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازی چهارشنبه برابر اتلتیک بیلبائو

«من منتظر همان بیلبائویی هستم که در دور رفت با آن مواجه شدیم. البته ممکن است آنها خطرناک‌تر نیز ظاهر شوند. بدون شک این تیم برای پیروزی به میدان خواهد آمد، زیرا با توجه به شکستی که در سن مامس به آنها تحمیل کردیم، تساوی بدون گل برایشان خوشایند نخواهد بود. وظیفه ما نیز کسب پیروزی است».

بازی شنبه برابر اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های لالیگا

«بازی با اتلتیکو تنها یکی از گزینه‌هایی است که ما ذهن خود را روی آن متمرکز می‌کنیم، بازی‌های مهم دیگری هم هستند که می‌توانیم به آن‌ها فکر کنیم».

رقابت برای فتح لیگ

«منطق می‌گوید که ممکن است در ادامه نیز امتیازاتی از دست دهیم. برنامه بسیار فشرده است و ما ماشین نیستیم، فوتبالیست هستیم. در برخی بازی‌ها ممکن است غافلگیر شویم».

نیمار

«حال او خوب است. ما هرگز ریسک نخواهیم کرد اما او تمرین می‌کند و وضعیت خوبی دارد».

توماس فرمالن

«نه تنها او، بلکه تمام بازیکنان تیم در نیمه اول بازی هفته گذشته ضعیف ظاهر شدند؛ لازم نیست شما افراد را انتخاب کنید. این یک ورزش گروهی است. به نظر من فرمالن در تمام فصول با روحیه‌ای بالا بازی کند».

24 بازی بدون شکست

«این اقتدار ما را می‌رساند و اگر در کسب جام‌ها به ما کمک کند فوق‌العاده است، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما همچنان در هر سه رقابت (جام حذفی، لالیکا و لیگ قهرمانان) حاضریم. در حال حاضر ما در کلیدی‌ترین فازهای این رقابت‌ها هستیم. اگر چه ما 24 بازی را پیروز شده باشیم، یا 28 بازی و یا 15 بازی؛ این مهم نیست».

وضعیت بازیکنان

«ما بازی‌های زیادی برگزار کرده‌ایم و به طبع، بازیکنان دقایق زیادی را در زمین دویده‌اند. به نظر من، ما ابتکارات و راه حل‌های مختلفی در موقعیت‌های مختلف داشتیم. البته که من نگران هستم چرا که بازی‌های سختی پیش رو داریم. اما ما برای کسب عناوین اینجاییم».

ماسکرانو؛ تنها بازیکنی که در هر پنج بازی این فصل برابر بیلبائو حضور یافت

«او بازیکنی کلیدی است. تنها با دقت در دقایق بازی او و آنچه بدست آورده می‌توان این را فهمید. او بازیکن با کیفیتی است. او به بازی ما قدرت می‌بخشد، به خوبی توپ را در زمین توزیع می‌کند و یکی از مهم‌ترین بازیکنان ماست».

تکنیک تیم با نیمار و بدون نیمار تغییر می‌کند؟

«خیر؛ ما به همان روش بازی می‌کنیم. بدیهی است که او در موقعیت‌های خاص ویژگی‌های خاصی دارد و از این منظر همه چیز تغییر می‌کند اما فلسفه بازی ما نه. تلاش و تمرکز ما روی کنترل توپ و توزیع فشار بازی در تمام نقاط زمین است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: انریکه: «شکست ناپذیری در بازی های پیاپی، بدون کسب جام اهمیتی...
نقل قول
انریکه: «شکست ناپذیری در بازی های پیاپی، بدون کسب جام اهمیتی ندارد»

هان قربون آدم چیزفهم.....قابل توجه بعضی ازعزیزان


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: انریکه: «شکست ناپذیری در بازی های پیاپی، بدون کسب جام اهمیتی...
بازی سختی داریم ولی امیدوارم که این بازی و بازی با اتلتیکو مادرید رو با برد پشت سر بگذاریم. خداکنه بازی رو پخش کنند. من که در بازی رفت هرچه از دهنم در اومد به صداوسیما گفتم


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «شکست ناپذیری در بازی های پیاپی، بدون کسب جام اهمیتی...
به امید قهرمانی لچوی عزیز


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۰ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!