به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۲۰) (۷۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از تلاش‌های فراوان این هافبک اسپانیایی برای انطباق یافتن با استراتژی‌ای که توسط لوئیز انریکه تعریف شد، حال بهترین فرم خود را بدست آورده است و برای اثبات خود از تمام دقایق بازی استفاده می‌کند.

پدر آندرس اینیستا تاکید کرده است که با نقش جدیدی که این ستاره آبی اناری پوش، به عنوان کاپیتان بارسلونا برعهده گرفته است، در داخل و خارج از زمین بازی زندگی شاد و آرامی دارد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دل بوسکه در مصاحبه اختصاصی‌ای که با سایت بین المللی گل انجام داد، به طور ویژه به ستایش این هافبک خلاق پرداخت. سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار کرد که این بازیکن 31 ساله در حال گذراندن بهترین دوران زندگی خود می‌باشد. البته خوزه آنتونیو اینیستا نیز این اظهارات را تایید می‌کند و اذعان دارد که علاوه بر آن، ورود یک نوزاد جدید به خانواده نیز باعث بهتر شدن عملکرد او در زمین شده است.

پدر اینیستا در مصاحبه با سایت گل گفت: «با تولد فرزند دوم آندرس، او به خوشحالی خاصی رسیده است و این را می‌توان به وضوح در ورزشگاه مشاهده کرد». همانطور که می‌دانید این بارسایی با استعداد پس از خروج تاتا مارتینو نقش جدیدی در خط میانی این تیم پیدا کرده است. همچنین پلن جدیدی که برای حملات این تیم کاتالونیایی توسط لوئیز انریکه تعریف شده است از بازیکنان میانی زمین آغاز شده و به مثلث بلند آوازه این روزهای دنیای فوتبال، یعنی MSN، ختم می‌شود؛ مثلثی که با ورود لوئیز سوارز از لیورپول، به بهترین شکل ممکن تکمیل شد.

در فصلی که کاتالان‌ها توانستند به کمک لوئیز انریکه سه گانه و در پی آن پنج گانه را تصاحب کنند، یک اتفاق غیر منتظره و تعجب برانگیز در رختکن این تیم رخ داد؛ ترک نیوکمپ توسط ژاوی هرناندز اتفاقی که بیش از هر کسی برای زوج طلایی او، آندرس اینیستا سخت بود.

پدر اینیستا همچنین توضیح می‌دهد که چگونه پسرش تنها روی فوتبال و ارائه عملکردی هر چه بهتر برای تیم باشگاهی و ملی خود، تمرکز می‌کند: «او هیچ گاه آرزوی رهبری یا کاپیتانی چیزی را نداشته است. کاپیتان‌ها توسط هم‌تیمی‌های خود انتخاب می‌شوند و راز موفقیت بعضی از آنها در شجاعتشان و بعضی دیگر در تواضعشان می‌باشد؛ آندرس نیز یکی از آنها است».

در هر صورت اینیستا احساس می‌کند عضو جدایی ناپذیر این تیم است و آمار و ارقام اخیر نیز این را ثابت کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و در ادامه آن جام باشگاه‌های جهان، رکورد بی‌نظیری را در کارنامه فوتبالی آندرس اینیستا و لیونل مسی ثبت کرد که در طول تاریخ باشگاه در اختیار هیچ کس قرار نگرفته بود؛ فتح 25 رقابت رسمی! اینیستا تنها بازیکن آبی اناری پوشی است که در تمام ورزشگاه‌های اسپانیا مورد تحسین و تشویق قرار گرفته است - به غیر از ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو، سن مامس.

خوزه آنتونیو اینیستا در ادامه مصاحبه خود افزود: «نمی توانم توضیح دهم که چه حسی دارم وقتی میبینم او در هر ورزشگاهی مورد تحسین تماشاگران قرار می‌گیرد. این واقعا ارزشمند است و آرزوی هر پدری است که پسر خود را در چنین موقعیتی ببیند». این پدر هشدار داد که پسرش همچنان در هر بازی‌ای به پیشرفت فکر می‌کند: او حتی همانند بازیکنان جوان سعی دارد که از تمام بازی‌هایی که در آن حضور دارد یاد بگیرد.

همه ما امیدواریم که این سیر رشد و پیشرفت او ادامه داشته باشد و هر روز به بازیکن بزرگتری تبدیل شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
خیلی هم خوب


چهارشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۳۱)
 
BRAIN
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
این روزها با آمادگی فوق العادش بازی ها دیدنی ترن.


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۲۳:۳۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
با آمدن آرداتوران و آمادگی راکیتیچ و ظهور روبرتو. اینیستا فرصت استراحت بیشتری دارد و این یکی از دلایل دوباره خوب شدن اینیستا هست. امیدوارم که سه چهار سالی رو اوج باشه


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۵۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
زوج اینیستا و ژاوی عالی بود اما با رفتن مهندس تمام فشار بر دوش اینی افتاد و اونم خیلی خوب از پسش براومد
امیدوارم سال ها برای تیم بازی کنه


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۲۱:۲۰)
 
hemad
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
کاپیتان
چقدر خوشحالم دوباره سرحاله و دریبل زنی های ریز و فوق العاده اش بازم راه افتاده


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۹:۰۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا، هر روز بهتر از دیروز!
رو فرم بودن اینیستا بهترین خبر برای تیمه. یه مدت کوتاهی افت داشت اما دوباره تبدیل شد به همون ستاره دوست داشتنی و بی نظیر.


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!