به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا مونیر ال حدادی گوی رقابت را از ساندرو برده است؟اخبار بارسا
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ (۳:۰۰) (۷۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

به نظر می‌رسد رقابت مونیر ال حدادی و ساندرو رامیرز برای قرار گرفتن در مثلث خط حمله برنده داشته است. مهاجم مراکشی الاصل بارسا از فرصتی که لوئیز انریکه در اختیار او قرار داده است، برای تبدیل شدن به بخش مهمی از تیم بهره گرفته است.

مونیر به خوبی می‌دانست که چگونه باید در لحظه مناسب پاسخ این اعتماد را بدهد. غیبت‌های اخیر مسی با توجه به مصدومیت و قرار گرفتن خارج از لیست تیم برای رعایت احتیاط، و هم چنین غیبت سوارز به خاطر محرومیت و مصدومیت نیمار، سرمربی تیم را مجبور کرد تا در چند بازی گذشته یکی از جوانان را در ترکیب تیم قرار دهد و مهاجم چپ پای جوان به اولین انتخاب سرمربی تبدیل شده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از تساوی مقابل دپورتیوو پیش از کریسمس، مونیر یکی از بازیکنانی بود که بیشتر از سایرین توسط لوئیز انریکه تعویض شده است؛ این در حالی است که ساندرو عملا از ترکیب تیم ناپدید شده است.

در بازی مقابل دپور، ساندرو از ابتدا در ترکیب حضور داشت و سپس تعویض شد و جای خود را به مونیر داد. پس از آن بخت و اقبال هر دو بازیکن برای حضور در ترکیب تیم تغییر کرد. از آن زمان به بعد، مونیر در مجموع 319 دقیقه بازی کرده است اما ساندرو تنها 19 دقیقه مقابل گوانگژو در جام باشگاه‌های جهان و 11 دقیقه مقابل اتلتیک بیلبائو در جام حذفی به میدان رفت. این آمار، آینده او را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. این دو بازیکن مورد توجه باشگاه‌های اسپانیایی و انگلیسی نیز قرار گرفته‌اند و ممکن است با قرارداد قرضی راهی تیمی دیگر شوند.

در عین حال، مونیر در چهار بازی مقابل تیم‌های گوانگژو، اسپانیول و اتلتیک بیلبائو در جام حذفی و مالاگا در لالیگا از ابتدا به میدان رفت؛ جایی که او تیم را در مسیر پیروزی قرار داد. او در این چهار بازی، بیشتر از بقیه فصل بازی کرده است (پیش از این او 293 دقیقه در زمین حضور داشت) و چهار گل نیز به ثمر رساند.

البته با این وجود، سرنوشت مونیر نیز ممکن است تغییر کند؛ اگر همان طور که لوئیز انریکه می‌خواهد بارسلونا بتواند نولیتو یا دنیس سوارز را به خدمت بگیرد.
ارزش: ۱.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
سوداگر
پاسخ به: آیا مونیر ال حدادی گوی رقابت را از ساندرو برده است؟
آخرهای فصل گذشته وابتدای این فصل هم گفتم بازیکن بااستعدادتریه این مونیر وهنوز خیلی جا داره کامل تربشه ونباید این روند ازسوی خودش وکادرفنی قطع بشه


سه‌شنبه، ۶ بهمن ۱۳۹۴ (۰:۱۰)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: آیا مونیر ال حدادی گوی رقابت را از ساندرو برده است؟
مونیر نباید از بارسا جداشه


دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۲۷)
 
hadimoghadam
پاسخ به: آیا مونیر ال حدادی گوی رقابت را از ساندرو برده است؟
بارسلونا همیشه به بازیکنان تاثیر گذار نیاز داره، منظور از تاثیر گذار اینکه در تمام جنبه های بازی موفق باشه. هنوز نمیشه روی این دو تا حساب کرد و مطمئناً باید خیلی بیشتر از این لیاقت نشان بدهند


دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!