به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ مالاگا vs بارسلونالالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۶:۵۲) (۱,۰۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دو تیم بارسلونا و مالاگا بعد از ظهر امروز در ورزشگاه لا روسالدا در بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آبی اناری پوشان بعد از برگزاری سه بازی متوالی با اسپانیول، حال باید طی سه بازی دیگر نیز در برابر اتلتیک بیلبائو صف آرایی کنند، که تاکنون دوتای آنها با موفقیت پشت سر گذاشته شدند (بارسا6-0 اتلتیک بیلبائو هفته بیستم لالیگا و اتلتیک بیلبائو 1-2 بارسا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی) و پیش از برگزاری سومین بازی این دیدار‌ها (دور بازگشت یک چهارم نهایی) در نیوکمپ، به جنوب اسپانیا در ایالت خودمختار آندلس سفر کرده‌اند تا ساعت 18:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه لا روسالدا در مالاگا به مبارزه با تیمی به همین اسم بپردازند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم (بارسا)

از ترک سن مامس تا ورود به لا روسالدو، شاگردان انریکه تنها 72 ساعت برای استراحت وقت دارند.

بازیکنان حاضر در تقابل چهارشنبه شب بارسا و اتلتیک، پنج شنبه جلسه ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند و این در حالی است که سایر بازیکنان تمرینات خود را در همان روز برای مقابله با مالاگا آغاز کردند. بعد از ظهر جمعه نیز، کادر مربیگری انریکه پیش از نوشتن لیست 18 نفره این تیم، با در اختیار داشتن تمام بازیکنان به جز نیمار تمرین کرده و سپس همگی راهی فرودگاه ال پرات بارسلونا شدند.

نکته نظرات مربیان

لوئیز انریکه، سرمربی اف سی بارسلونا، پیش از تمرین روز جمعه در یک نشست مطبوعاتی حاضر شد و پیرامون مسائل مربوط به دیدار با مالاگا صحبت کرد. او اذعان کرد: «مالاگا همواره برای ما مشکل ساز بوده است. این دیدار برای ما بسیار حیاتی است، زیرا باید فاصله خود را تا صدر جدول حفظ کنیم، پس نیاز داریم که این بازی را جدی بگیریم».

سرمربی مالاگا، خاوی گارسیا نیز روز جمعه به مصاحبه با رسانه‌ها پرداخت. او تاکید بسیاری بر این موضوع داشت که تیمش با چالش بزرگ مواجهه با چنین تیم قدرتمندی روبرو است، در عین حال اذعان داشت که این آزمایشی برای آنهاست تا ببینند آیا می‌توانند بارسا را غافلگیر کنند یا خیر. او گفت: «کار ما به عنوان سرمربی تیم، پیدا کردن تفاوت‌های ظریفی است که بازی‌ها را متفاوت می‌سازد و این تفاوت‌ها می‌توانند حریف را غافلگیر کنند؛ روشی که ما اکنون روی آن کار می‌کنیم».

فرم دو تیم

آبی و اناری پوشان در چهار دیدار اخیر خارج از خانه خود هیچ شکستی را نپذیرفته‌اند. علاوه بر این، آخرین شکست آنها - در کل رقابت‌ها - به 11 مهر ماه در مصاف با سویا باز می‌گردد (سویا 2-1 بارسا)؛ یعنی 23 بازی بدون شکست! بارسا اکنون با یک بازی به تعویق افتاده که به علت شرکت در جام باشگاه‌های جهان شکل گرفت، در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد. گفتنی است که طبق برنامه ریزی‌های اخیر، یان بازی معوقه در تاریخ 28 بهمن برابر اسپورتینگ خیخون برگزار خواهد شد.

روند شکست ناپذیری خانگی مالاگا پس از سه بازی، هفته گذشته مقابل سویا شکسته شد. جالب است بدانید اتفاق مشابه برای بارسا نیز رخ داده بود، این تیم پس از کسب سه برد متوالی برابر تیم‌های لوانته، سلتاویگو و لاس پالماس، برابر سویا با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. مالاگا اکنون با 24 امتیاز در رده 12ام جدول لالیگا قرار دارد و تنها 7 امتیاز با قعر جدول فاصله دارد.

تاریخچه

دیدار رفت بارسا و مالاگا در هفته اول این فصل از رقابت‌های لالیگا برگزار شد و کاتالان‌ها موفق شدند تا با نتیجه 1 بر 0 این تیم را از پیش رو بردارند. مالاگا بعد از شکست 5-1 بارسا در هفته هفدهم فصل 2003/04 لالیگا هیچ گاه نتوانست در لا روسالدا بر این تیم غلبه کند. از آن پس، آبی اناری پوشان 6 برد و 2 تساوی در این ورزشگاه کسب کردند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ مالاگا vs بارسلونا
خاطره خوشی از این ورزشگاه نداریم امیدوارم جبران کنیم


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ مالاگا vs بارسلونا
به امید پیروزی تو این بازی بسیار حساس!


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۷:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!