به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز: «در مثلث MSN، هیچ ضلعی به دیگری برتری ندارد»مصاحبه
فرستنده علی صبوری در تاريخ شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰) (۷۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: غلامحسین صبوری/ FCBarcelona.ir


لوئیز سوارز طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی باشگاه بارسلونا، از تمایل تیم برای ادامه روند پیروزی‌ها سخن گفت.

سوارز در حالی در جمع خبرنگاران حضور یافت که در 29 بازی این فصل خود برای بارسا، 29 گل به ثمر رسانده و در حال حاضر آقای گل لالیگا محسوب می‌شود. او طی مصاحبه‌ای با سایت رسمی بارسلونا ضمن بیان این موضوع که تیم همچنان تشنه موفقیت است، عنوان کرد: «می دانیم که دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان کار دشواری است، زیرا تاکنون هیچ تیمی این کار را انجام نداده است. ادامه دادن پیروزی در بازی‌ها و به دست آوردن عناوین مختلف، چالشی است که باید به آن تن دهیم، زیرا ما بهترین تیم دنیا هستیم و می‌خواهیم همچنان به بردن ادامه دهیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین قدم در راه تن دادن به این چالش‌ها، دیدار برابر مالاگا در لا روزالدا است؛ تیمی که همیشه کار را برای بارسلونا سخت کرده است. لوئیزیتو درباره این بازی هشدار داد: «دیدار برابر مالاگا همواره برای ما دشوار بوده و این تیم یکی از تیم‌هایی است که بیشترین دردسر‌ها را برای ما درست کرده است. فصل گذشته در خانه نتیجه را واگذار کردیم و در خارج از خانه نیز به تساوی دست یافتیم، اما امسال به لطف گل دقایق پایانی فرمائلن موفق شدیم 1-0 این تیم را در نیوکمپ شکست دهیم. مالاگا به خوبی ما را می‌شناسد و باید بسیار احتیاط کنیم».

MSN

یکی از بارز‌ترین خصوصیات بارسا، مثلث نیمار، سوارز و مسی است. سوارز این گونه از راز این مثلث مرگبار پرده برداشت: «درداخل و خارج از زمین رابطه فوق‌العاده‌ای با هم داریم. هیچکس خود را از دیگری برتر نمی‌داند و این موضوع بسیار مهمی است. ما به تیم و کارگروهی بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهیم. مردم می‌بینند که ما از شرایط کنونی لذت می‌بریم و هر کدام از ما زمانی که دیگری گل می‌زند یا گل‌سازی می‌کند، غرق در شادی می‌شویم».

او درباره نیمار گفت: «هرچه بیشتر می‌گذرد، او کارهای دشوار تری انجام می‌دهد و بدون شک زمانی می‌رسد که او به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد». سوارز نظر خود راجع به مسی را نیز این گونه ابراز داشت: «همه می‌دانند که من چه نظری درباره لئو دارم. او بهترین بازیکن جهان است. در داخل زمین او کسی است که الهام بخش تمجید‌های خالصانه بوده و در خارج از زمین نیز فردی بسیار ساکت و آرام است. به عنوان یک هم‌تیمی، از روز اول همانند سایرین با من رفتار کرد و این موضوع کمک بسیاری به من کرد».

آردا و ویدال

شماره 9 گلزن بارسا درباره دو خرید این فصل بارسا گفت: «نکته منفی این دو خرید این بود که این بازیکنان 6 ماه نمی‌توانستند بازی کنند، اما این موضوع به آنها کمک کرد تا جایگاه خود در رختکن را پیدا کرده و از حضور در تمرینات چیز‌های جدید یاد بگیرند. حتماً دیده‌اید که چگونه بازی می‌کنند، چگونه جایگاه خود را پیدا کرده‌اند و چگونه حضور آنها باعث کمک به تیم شده است».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: سوارز: «در مثلث MSN، هیچ ضلعی به دیگری برتری ندارد»
مسی که مشخصه بهتره


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۸:۵۰)
 
سوداگر
پاسخ به: سوارز: «در مثلث MSN، هیچ ضلعی به دیگری برتری ندارد»
سلام این روبهش میگن شعورکه بعضیها فاقداین مسئله هستن وازگلزنی یاپیشرفت هم تیمی شون ناراحت میشن


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز: «در مثلث MSN، هیچ ضلعی به دیگری برتری ندارد»
البته مسی همچنان یه چیز دیگه س!


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۱۷)
 
hadimoghadam
پاسخ به: سوارز: «در مثلث MSN، هیچ ضلعی به دیگری برتری ندارد»
واقعا از داشتن این مهاجم احساس غرور میکنیم. میشه گفت یکی از بهترین مهاجمان نوک بارسا و جهان


شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۴ (۱۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۶ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!