به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: «مالاگا همواره حریف سر سختی بوده است»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۰:۴۰) (۸۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا می‌گوید این دیدار برای بارسا بسیار حیاتی است، زیرا آن‌ها می‌خواهند در نزدیکی صدر جدول باقی بمانند.

حضور روز شنبه بارسا در ورزشگاه خانگی مالاگا برای مصاف با این تیم، به هیچ وجه با خیالی آسوده نخواهد بود، زیرا در چند دیدار اخیر دو تیم، نتایج مختلفی رقم خورده است. لوییز انریکه کاملا از این مسئله آگاه است: «مالاگا همواره برای ما مشکل ساز بوده است. این دیدار برای ما بسیار حیاتی است، زیرا باید فاصله خود را تا صدر جدول حفظ کنیم، پس نیاز داریم که این بازی را جدی بگیریم». او همچنین در مورد سرمربی مالاگا، خاوی گارسیا، گفت: «او یکی از مربیانی است که بیشترین مشکلات را برای ما ایجاد کرده است. من سال هاست که او را می‌شناسم، مربی بسیار دقیقی است و خیلی به جزئیات توجه دارد. باید به این نکته توجه کرد که آن‌ها در خانه تیم‌هایی مانند اتلتیکو مادرید و سلتا را شکست داده‌اند».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مالاگا، مهاجم خود آمرابات در نقل و انتقالات ژانویه به واتفورد فروخت. انریکه اذعان داشت که اگرچه آمرابات یک بازیکن کلیدی برای مالاگا بوده است، اما غیبتش بر تفکرات مربی‌اش در دیدار روز شنبه دو تیم، تاثیری نخواهد داشت: «واضح است که او بازیکن بسیار مهمی برای آن‌ها بوده است، اما این مسئله تاکتیک‌های آن‌ها برای این دیدار را تغییر نخواهد داد».

بارسا در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که تنها چند روز از پیروزی‌اش در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل بیلبائو در سن مامس، می‌گذرد. انریکه در این مورد می‌گوید: «امیدوارم نزدیک بودن این دو دیدار به هم، بر عملکرد ما تأثیر نگذارد. لیست بازی‌های ما بسیار شلوغ است، و این بدین معناست که بازیکنان باید آمادگی خود را بالا ببرند».

انریکه در نهایت اعلام کرد که مسی و متئو مشکلی برای همراهی تیم در دیدار مقابل مالاگا نخواهند داشت: «تصور نمی‌کنم مشکلی برای حضور در بازی روز شنبه داشته باشند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: «مالاگا همواره حریف سر سختی بوده است»
بازی بسیار حساسیه. امیدوارم با پیروزی پشت سر بذاریمش.


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۳:۱۸)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: انریکه: «مالاگا همواره حریف سر سختی بوده است»
پس باید سخت جنگید
به امید موفقیت


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۲۲:۳۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!