به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۹:۰۰) (۷۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Grup14
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در یک مصاحبه بسیار جذاب با مجله فرانس فوتبال به گفتگو پرداخت.

پنج توپ طلا!

«همه‌شان به نوعی خاص بوده‌اند. توپ طلای اولم، به این خاطر که نخستین بود. توپ طلای دوم به این خاطر که توپ طلای اول را تمدید و تثبیت کرد. هر توپ طلایی که برده‌ام، خصوصیت و تاریخچه خودش را داشته است. کریستیانو با شایستگی دو سال پیاپی این عنوان را بدست آورد، و من بسیار خوشحالم که دوباره امسال نوبت به من رسید. به اینکه چند توپ طلای دیگر خواهم برد فکر نمی‌کنم؛ اگر باز هم بتوانم بهترین بازیکن دنیا شوم، خیلی خوب است، اما اگر نتوانم، برایم اهمیت ندارد. این مسئله هیچوقت فکر مرا مشغول نکرده است. مهمترین مسئله بردن عناوین تیمی است و من می‌خواهم همه آن‌ها را بدست بیاورم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیشرفت از لحاظ جسمانی و تکنیکی

«در حال حاضر نسبت به دو سال گذشته احساس بسیار بهتری دارم. در سال 2013 و 2014 مصدومیت‌های زیادی را تجربه کردم، و به فرم مطلوب خود نرسیدم. در حال حاضر، بهترین فرم خود را پیدا کرده‌ام. احساس می‌کنم به فرم سه یا چهار سال گذشته خود بازگشته‌ام».

نقش جدید در بارسای انریکه

«سبک بازی من تغییر کرده است زیرا در حال حاضر سبک بازی جدید، پست جدید و هم‌تیمی‌های جدیدی مانند سوارز، و همچنین غیبت بازیکنانی مانند ژاوی در تیم وجود دارد که باید با آن‌ها کنار بیایم».

رابطه با نیمار و سوارز در داخل زمین

«دید من به بازی با حضور آن‌ها بهتر شده است. بیشتر پاس می‌دهم که دلیل اصلی آن حضور مهاجمینی مانند سوارز و نیمار در کنارم است. هر گاه که توپ را در اختیار دارم، با جایگیری خوب خود، گزینه می‌شوند و فضاهای بسیار زیادی به وجود می‌آورند و از آنجا که مدافعین حریف را به خود مشغول می‌کنند، ایجاد موقعیت‌های بهتر، آسوده‌تر می‌شود، که در نتیجه تک به تک‌های بیشتری در طول بازی نصیب بازیکنان تیم می‌شود».

رابطه با آن‌ها در خارج از زمین

«وقتی روابط در رختکن خوب نباشد، بردن جام تقریبا غیر ممکن است. رابطه خوب ما با یکدیگر باعث شده است که بتوانیم در زمین با چشمان بسته یکدیگر را پیدا کنیم. من رابطه فوق‌العاده‌ای با سوارز دارم، او انسان خارق العاده‌ای است و من خانواده‌اش را بسیار دوست دارم. علاوه بر ما، همسران ما نیز دوستان خوبی برای هم هستند. همچنین رابطه بسیار خوبی با نیمار دارم. اهداف ما مشترک است».

تولد تیاگو مسی!

«تیاگو سه سال پیش به دنیا آمد، و با آمدنش کاملا زندگی من، و درک من به اطرافم را تغییر داد. پیش از او، همه کارهایی که انجام می‌دادم به فوتبال مربوط می‌شد. بعد از هر بازی، من سه یا چهار روز در خانه بودم و بارها و بارها به آن بازی فکر می‌کردم و این مسئله حس بدی به من می‌داد و باعث می‌شد خسته شوم. اما از زمان به دنیا آمدن تیاگو، حتی اگر بد بازی کنم و حتی اگر بازی را ببازیم، وقتی به خانه بر می‌گردم و او را می‌بینم، همه چیز از یادم می‌رود. او باعث شد من بزرگ شوم و دیدم به فوتبال تغییر کند. من عاشق این ورزش هستم، می‌پرستمش! اما وقتی به خانه می‌روم، دیگر به آن فکر نمی‌کنم، چون دیگر یک خانواده دارم».

«تیاگو از فوتبال خوشش نمی‌آید و راه رفتن اطراف خانه و بازی با اسباب بازی‌هایش را ترجیح می‌دهد».

رابطه با رونالدو

«با وجود اینکه ما رقیب یکدیگریم، همواره برای هم ارزش قائل بودیم و یکدیگر را تحسین کرده‌ایم».

آینده

«همواره گفته‌ام که بارسا خانه من است و می‌خواهم در اینجا از فوتبال، و یا حداقل فوتبال اروپا خداحافظی کنم. هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد، اما می‌خواهم حضور در فوتبال آرژانتین را تجربه کنم. همه چیز در فوتبال ممکن است، اما من از چیزی که می‌خواهم مطمئنم، و چیزی که می‌خواهم، ماندن در بارساست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: «هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد»
مسی الگوی فوتبال و خانواده


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۳۲)
 
BRAIN
پاسخ به: مسی: «هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد»
نقل قول
من عاشق این ورزش هستم، می پرستمش! اما وقتی به خانه می روم، دیگر به آن فکر نمی کنم، چون دیگر یک خانواده دارم.


مسی ورزشکاریه که هم داخل زمین فوتبال شخصیتی خوبی داره هم خارج زمین یک زندگی خوب داره.یک الگوی کامل.


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۲:۵۲)
 
alika
پاسخ به: مسی: «هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد»
خب ماسکرانو که باید بره زندان ، نیمارم که با رئال مذاکره کرده ، فقط مونده که مسی هم بخاطر بحث مالیاتیش زنادنی شه که رسما تیم نابود شه.


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۱:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: «هیچوقت برای باشگاه اروپایی دیگری بازی نخواهم کرد»
بهترین بازیکن تاریخ و یک انسان فوق العاده!


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۰:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۳ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!