به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مونیر الحدادی؛ پادشاه گلزنان این فصل از رقابت‌های جام حذفی!جام حذفی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۸:۰۰) (۵۵۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مهاجم جوان بارسلونا با به ثمر رساندن پنج گل در چهار بازی از مجموعه رقابت‌های جام حذفی اسپانیا، لقب آقای گلی فعلی این دور از رقابت‌ها را گرفته است.

آبی اناری پوشان تاکنون پنج بازی در این فصل از رقابت‌های جام حذفی برگزار کرده‌اند و با یک بازی دیگر و پیروزی احتمالی در آن به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه خواهند یافت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود اینکه فوتبال ورزشی گروهی است و عملکرد تمام بازیکنان در ثبت رکورد‌های عالی تیم قابل ستایش است اما بزرگترین دلیل موفقیت تیم در رقابت‌های جام حذفی امسال بازیکن کم تجربه و کم سن و سال آنها مونیر الحدادی است.

طبیعی است که با وجود مثلث هجومی بارسلونا فرصت کمتری به این مهاجم جوان، خصوصا در رقابت حائز اهمیتی چون لالیگا، برسد و فرصت خود نمایی را از او سلب نماید. اما صلاح دیدهای گاه به گاه انریکه در ایجاد تغییرات در پلن بازی‌ها و مصدومیت‌های پیش آمده، شانس مونیر را برای شرکت در ترکیب اصلی تیم در جام حذفی بیشتر کرد و او پاسخ اعتماد سرمربی را به خوبی داد.

اولین گل‌های مونیر در فصل 2015/16 در دیدار برگشت دو تیم بارسلونا و ویلانوونسه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا در نیوکمپ به ثمر رسیدند (دو گل).

پس از آن نیز مجددا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت فوق الذکر، این بار برابر اسپانیول دابل کرد و به بارسلونا کمک کرد تا این تیم را با نتیجه 2 بر0 مغلوب کند و به یک چهارم نهایی برساند.

و نهایتا شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی، مقابل اتلتیک بیلبائو، که به پیروزی 2-1 بارسا انجامید با به ثمر رساندن اولین گل بازی، خود را با پنج گل به برترین گلزن فعلی این رقابت‌ها تبدیل کرد.

مونیر ال حدادی
تعداد بازی4
تعداد حضور در ترکیب اصلی4
دقایق بازی350
گل5
دقیقه / گل70
ضربات15
ضربات در چارچوب7
درصد گلزنی45.45%
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مونیر الحدادی؛ پادشاه گلزنان این فصل از رقابت هاى جام حذفی!
کم کم داره خودشو نشون میده


جمعه، ۲ بهمن ۱۳۹۴ (۱۵:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۵ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!