به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نخستین چالش آردا در بارسا!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۱۴:۳۰) (۱,۲۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: as
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بازیکن ترک تبار بارسا، به احتمال فراوان در کنار مونیر و نیمار در خط حمله بارسا در دیدار مقابل بیلبائو در سن مامس قرار خواهد گرفت.

پانزده روز پس از انجام نخستین بازی‌اش با پیراهن بارسا، آردا توران نخستین چالش جدی‌اش را در این تیم تجربه خواهد کرد. بارسا چهارشنبه در سن مامس در حالی به مصاف قرمز و سفید پوشانِ باسک می‌رود که مسی را به دلیل مصدومیت (بخوانید احتیاط)، و سوارز را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، و پیشبینی می‌شود که آردا انتخاب انریکه برای حضور در خط حمله در کنار نیمار باشد. مونیر گزینه دیگری است که احتمالا سومین مهاجم تیم در این دیدار خواهد بود، اگرچه با توجه به حضور الکس ویدال در دیدار مقابل اسپانیول در پست وینگر، احتمال حضور او نیز در این پست دور از ذهن نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تا به اینجا در سال 2016، آردا در چهار دیدار و مجموعا 276 دقیقه برای بارسا بازی کرده است، و با هر بار حضورش، مقدار بیشتری از هماهنگی با هم‌تیمی‌های جدیدش را نشان داده است. او در این دقایق حضورش، دو پاس گل بسیار خوب برای مسی و سوارز نیز فراهم کرده است. با وجود اینکه تیم قبلی او، اتلتیکو مادرید، استایلی کاملا متفاوت نسبت به آنچه در بارسا انجام می‌شود، داشت، به خوبی توانسته با محیط اطرافش در تیم کنار بیاید، و حتی نمایشش نشان می‌دهد شش ماه دوری از فوتبال بخاطر محرومیت بارسا از استفاده از بازیکنان جدیدش، تأثیر چندانی بر او نگذاشته است.

آردا نخستین دیدارش برای بارسا را در دیدار مقابل اسپانیول در نیوکمپ که منجر به پیروزی 4-1 بارسایی‌ها شد انجام داد، و در آن دیدار، 68 دقیقه حضور داشت. همچنین او در تمامی دقایق بازی برگشت مقابل این تیم که بارسا موفق به کسب پیروزی 2-0 در آن شد، در میدان بود. در لیگ او 90 دقیقه مقابل خرانادا بازی کرد (4-0) و در نیمه دوم دیدار اخیر بارسا مقابل بیلبائو، جایگزین مسی شد. در حالی که نیمار تنها بازیکنی از مثلث MSN است که در دیدار چهارشنبه می‌تواند بازی کند، به نظر می‌رسد که قرعه به نام آردا، برای رویارویی با اولین چالشش در بارسا افتاده است.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: نخستین چالش آردا در بارسا!
اردا میتونه


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۳۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: نخستین چالش آردا در بارسا!
ایول خودتو نشون بده


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۱۲)
 
akbarimatin17
پاسخ به: نخستین چالش آردا در بارسا!
تو این بازی آردا باید بیشتر از قبل خودشو نشون بده چون بیلبائو تیم خطرناکیه.


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۲۹)
 
hadimoghadam
پاسخ به: نخستین چالش آردا در بارسا!
خوشبختانه یکی از امیدهای ما آرداتوران هست که میتونه بازی کنه. فقط میمونه نفر سوم نوک حمله که احتمالا مونیر رو بزاره


سه‌شنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۴ (۱۵:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!