به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!»مصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۰:۲۵) (۱,۳۲۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


جیوانی دوس سانتوس نسبت به امتیاز بدست آمده برابر سویا، با در نظر داشتن شرایطی که تیم تحت آن وارد بازی شد، مثبت نگاه می‌کند. این مهاجم، شخصیتی را که بوسیله بازیکنان در نیمه دوم به نمایش گذاشته شد، هدف قرار می‌دهد.

جیوانی دوس سانتوس به ارزش تساوی برابر سویا در سانچز پیزخوان واقف است. «ما یک امتیاز مهم، در یک زمین خیلی دشوار بدست آورده‌ایم.»


مصدومیت‌ها و آمادگی تعدادی از بازیکنان بارسا که چهارشنبه گذشته، برای تیم‌های ملی‌شان بازی کرده بودند، به کیفیت رقیبشان افزوده بود. به نظر این جوان مکزیکی «سانچز پیزخوان یک زمین بسیار دشوار است، و بنابراین من فکر می‌کنم که یک تساوی، با در نظر داشتن شرایط تیم، یک نتیجه مثبت است. ما تعداد زیادی بازیکن مصدوم یا آسیب دیده داشتیم که برای تیم‌های ملی‌شان 90 دقیقه بازی کرده بودند. رافا و من نیز، سفر درازی از ایالات متحده داشتیم. تیم شخصیت کسب یک امتیاز بسیار مهم را در زمینی بسیار دشوار، از خود نشان داد.»

همچنان راه درازی در پیش

جیوانی دوس سانتوس، با جدیت بر توانایی تیم برای رقابت با صدرنشین تاکید می‌کند، علی رغم اینکه باید همچنان چشم به نتایج مادرید داشته باشند. «هنوز راه زیادی در پیش است و اگرچه ما وابسته به نتایج صدرنشین هستیم، اما تیم از نظر روحی بسیار آماده و قبراق است. ما باید بازی به بازی بجنگیم تا نهایت استفاده را از هر فرصتی که بدست می‌آید، بکنیم تا به رقابت بازگردیم.»

احتمال دعوت به بازیهای انتخابی المپیک

در شرایطی که او با احتمال فرا خوانده شدن برای بازی‌های انتخابی المپیک بین 11 تا 23 مارس، توسط مربی هوگو سانچز روبروست، جیوانی گفت که این یک موقعیت دشوار برای اوست: «این یک تصمیم دشوار است، زیرا من دوست دارم اینجا بمانم و به تیم کمک کنم، اما در عین حال، نمی‌خوام به کشورم نیز پشت کنم. این چیزی است که از دست من خارج است و باید بین باشگاه و فدراسیون مکزیک، بحث شود.»

آسوده درباره آینده‌اش

جیوانی به همه اطمینان داد که او نیازی به عجله برای تمدید قراردادش ندارد: «قرارداد فعلی من، سال 2009 به پایان می‌رسد و من در بارسا، بسیار خوشحال هستم. من آسوده خاطرم و قراردادم را هر زمان که باشگاه مناسب بداند، تمدید خواهم کرد.»
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!»
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


دوشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ (۸:۵۲)
 
farzadweisi
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!»
viva barca


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۹ (۱۴:۴۱)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!»



پنج‌شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ (۱۹:۰۲)
 
LOVE_MESSI
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!»
g


جمعه، ۷ خرداد ۱۳۸۹ (۱۶:۵۵)
 
vahidnik
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
رئال هیچگاه یکی از بهترین تیمها نبوده و نیست.

Catalonia is not Spain


دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ (۱۰:۰۹)
 
nima_barca
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
دوست عزيز بدون شك و ترديد رئال مادريد يكي از بهترين تيم هاي تاريخ فوتبال جهان بوده و هست، ولي شك نكن از زماني كه خوان لاپورتا و فرانك ريكارد به بارسا اومدن بارسا همه ساله بهتر از رئال بوده. حتي پارسال كه رئال قهرمان شد. خداييش كاملا تابلو بود كه پارسال بارسا بهتر از رئاله. امسال هم همين طور كاملا مشخصه كه بارسا بهتر از رئاله چون مهره هاي بهتري داره. تنها عاملي كه باعث شده امسال رئال بالاسر بارسا باشه شانس و عوامل خارجي بودند.
من هيچوقت منكر برتري رئال در سالهاي 95 الي 60 و 98 الي 2002 نبودم و نيستم.زماني كه رئال تيم كهكشاني واقعي بود و همه تيم ستاره بودند و امثال زيدان و فيگو و كارلوس و... بازي ميكردند. ولي شك نكن از وقتي لاپورتا اومده همه ساله ما برتر بوديم.
در ضمن اگه يادت باشه يك زماني تيم كهكشاني رئال همه تيم هارو با تعداد گل زياد ميبرد و هيچكس هم نميگفت تباني بوده ولي الان چي؟ مگه امثال زيدان و فيگو و كارلوس با افراد دره پيتي مثل روبينيو و اسنايدر و درنته قابل مقايسه اند كه انتظار نتيجه اي مثل 7-0 رو داشته باشيم.
در ضمن اگه بارساي سالهاي 95 تا 2003 تيمي رو 7 تا ميزد من كاملا مطمئن بودم كه تبانيه ولي اگه امروز بزنه كاملا مطمئنم كه تباني نيست و بازي خوبي كرده،‌چون امثال رونالدينيو و مسي و آنري و دكو و ژاوي و... تو بارسا هستند.


چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ (۱۱:۰۴)
 
El-Clasico
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
آقای nima_barca :
دوست دارم دوتا سوالمو صادقانه جواب بدی:
1-در چه سالی از نظر شما رئال بهتر از بارسا بوده؟!!!
2-اگر بارسا تیمی رو 0-7 ببره نظرت چیه؟! تبانی ؟!!!


چهارشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۸۶ (۳:۱۶)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
تو فوتبال هر چيزي امكان داره يا سانش يا تاكتيك يا اشتباهات داوري يا ...


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۳۹)
 
nima_barca
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
آخه عزيز دل من كي باور ميكنه تو يك بازي در سطح لاليگا كه همه باز يهاش سخت هستند تيمي بتونه حريف خودش رو با 7 تا گل شكست بده. مگه ميشه؟ مگه رئال بازي با وايادوليد با تيم دسته 3 افغانستان بازي داشت كه اين طور راحت 7 گل بزنه.من كه باور نميكنم.
مگه ميشه تيمي كه تو خونه خودش تيم سوم جدول رو به سختي و با درخشش بسيار دروازبان برد ، تو خونه حريف اون تيم رو با 5 گل شكست بده. والا ما همه جا ديديم همه تيمها تو خونه خودشون بهتر كار ميكنند. حالا چطوري رئال به ويا رئال 5 تا زده بود خدا ميدونه.
خوب حالا اگه دو بازي تابلو اين فصل رو كه من مطمئنم تباني بوده حذف كنيم ميبينيم كه بارسا تو اين فصل كه همه ميگن بد بوده بهتر از رئال كار كرده.


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
مودبانه نظر بدید لطفا به همدیگه هم توهین نکنید


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۷:۰۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
جناب الکلاسیکو یه نظر رو چند بار ارسال می کنی؟


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۳:۰۸)
 
arash10
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
آقای جیوانی خیلی منتقی مصاحبه کرده خوشحالم که با این سن کمش با خونسردی به رقیبان لطمه میزنه


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۱۰:۲۹)
 
El-Clasico
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
بله آقایون! بیش از یک قرن هست که رئال با شانس و تبانی و کمک داور تونسته که 30 بار در لا لیگا و 9 بار در اروپا قهرمان بشه !! و عجبا که در این مدت همش گلهای خنده دار زده !! آقایون! به یاد داشته باشین! در لالیگا 2 حالت وجود داره. یا بارسا با شایستگی تمام و سزاوارانه قهرمان میشه و یا رئال با شانس و تبانی و کمک داور و با زدن گلهای خنده دار قهرمان میشه و حق بارسا خورده میشه ! به یاد داشته باشیم که رئال در طول 106 سال حیاتش هیچگاه بهتر از بارسا نبوده !!!

آقایون بسه!! آیا واقعا این حرف ها منطقیه؟ چرا قبول نمی کنیم که سالهایی هم وجود دارند و داشتند که بارسا خوب کار نکرده و رئال بهتر بوده؟ بیایین منطقی باشیم و همراه با نشون دادن فرهنگ بالامون به عنوانه یک هواداره بارسا فوتبال رو هم حرفه ای نگاه کنیم نه احساسی.
به یاد بیاریم روزی رو که دهها هزار مادریدی به افتخار بازیه زیبامون ایستاده برامون دست زدن و چه زیبا اون فصل با شایستگی بارسا قهرمان شد. فصلی که به راستی قهرمانی حق بارسا بود...

نمی گم hola madrid نمی گم viva barca فقط می گم زنده باد هواداره مادریدیه فهیمی که اون روز برای بارسا دست زد و زنده باد هواداره بارسایی فهیمی که درک میکنه یک تیم نمی تونه همیشه در اوج باشه.

شاید وقت اون باشه ما هم به جای طرفداری کورکورانه عیب های تیممونو ببینیم و به جای خنده دار خواندن برده 0-7 حریف (که دریقا که مدیر فهیم و تحصیل کرده سایت هم روش صحه میگذاره) براشون ایستاده دست بزنیم... و دعا کنیم با تدابیر مربی (حالا هر که میخواهد باشد) تیممان به شرایط آرمانی بازگرده...
به امید آن روز...

مرسی از همه - دوست شما elclasico - تورونتو - کانادا


سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۸۶ (۷:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
نقل قول
بايد اميد وار بود تا پايان فصل هم خيلي فرصت مونده و سري قضاوت نكنيد . صحنه هاي گل هاي رئال رو ديدم بيشتر شبيه يك تباني بود 7 گل خنده دار


این مسئله بیش از 1 قرنه که تازگی نداره ...


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۲۱:۲۵)
 
-nick
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
واقعا از اینکه سیاست داره وارد فوتبال میشه متاسفم!!!لالیگا و همچین نتایجی!!!واقعا حیف طرفدار های این تیم ها که خودشون مسخره مدیر های پولپرستشون کردن...
چطور یک همچین نتایجی در سطح لالیگا ممکنه اتفاق بیفته!!!!
ولی به نظر من یه تیم باید خودش اقتدار داشته باشه و به نتایج سایر تیم ها کاری نداشته باشه.
البته بارسا در این فصل خیلی بدشانسی آورده.ولی با همه این حرف ها بارسا همیشه دوست داریم.


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۲۰:۵۶)
 
Raul_Madrid
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
شما هم پارسال 6 تا به اتلتیکو زدین
حالا اتلتیکو کجا وایادولید کجا!
ما این فصل فقط به اینا که 7 تا نزدیم
5 تا به والنسیا!
5 تا به ویارئال
نکنه بازی توی نیوکمپ هم شما با ما تبانی کرده بودین؟


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۹:۱۳)
 
fcbaran_bm
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
بايد اميد وار بود تا پايان فصل هم خيلي فرصت مونده و سري قضاوت نكنيد . صحنه هاي گل هاي رئال رو ديدم بيشتر شبيه يك تباني بود 7 گل خنده دار


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۶:۱۵)
 
Mclaren_F1
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
آقاي No 10 من هم مثل شما معتقدم كه بايد بيشتر تلاشمون رو روي ليگ قهرمانان متمركز كنيم ولي اين دليل نميشه كه لاليگا رو از به راحتي از دست بديم. هيچ چيز رو نميشه پيش بيني كرد و بايد اميدوار به لغزش هاي رئال بود.
حتي اگه نتونيم لاليگا رو فتح كنيم ميتونيم با نزديك شدن به رئال اجازه نديم كه با خيال راحت قهرمان بشه و هميشه يك فشار رواني سنگين رو احساس كنن كه اين خودش باعث لغزش بيشتر رئال ميشه


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۴:۱۱)
 
No10
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
به نظر من با توجه به شرایط موجود اگر واقع گرا باشیم و زیاد اهل رویا سازی نباشیم باید لالیگا رو فراموش کرد . چرا که اگر بارسا میخواست امید واربمونه این فرصت رو از دست نمی داد به هر قیمتی که شده . به هر حال باید روی لیگ قهرمانان و جام حذفی تمرکز کرد . و همینطور جذب بازیکنان جدید مثل : کریم بنزما . دنیل الوز . دیدی دروگبا و .....


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۱۲:۵۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: جیوانی: «یک امتیاز بسیار مهم!...
لطفا مودبانه نظر بديد که بعدا نگید چرا ارسالم پاک شد!


دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ (۳:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!