به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز: «می دانستیم چگونه از موقعیت‌ها بهره ببریم»مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۳۶) (۶۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی


مهاجم اروگوئه‌ای یکشنبه شب دومین هت تریک خود را با پیراهن بارسا به ثبت رساند و نقش به سزایی در کسب پیروزی 6 بر 0 این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو داشت.

لوئیز سوارز با وجود هت تریک در پیروزی 6-0 برابر اتلتیک بیلبائو و تبدیل شدن به برترین گلزن لالیگا با 18 گل با اظهارات خود نشان داد که به دنبال جوایز فردی نیست: «بابت به ثمر رساندن این گل‌ها خوشحالم اما مهم‌ترین چیز کسب پیروزی است. از اخراج زود هنگام بازیکن حریف، بهره کافی را بردیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از اتمام بازی علاوه بر سوارز، سرجیو بوسکتس، خاویر ماسکرانو و سرجی روبرتو نیز به مصاحبه پرداختند. در ادامه به بیان نکته نظرات مهم آن‌ها می‌پردازیم.

سرجیو بوسکتس

«با اخراج گورکا ایرایزوز فرصت‌های گلزنی بیشتری به دست آوردیم. بازی روز چهارشنبه، رقابتی متفاوت اما جذاب خواهد بود. بیلبائو به دنبال کسب امتیاز خواهد بود و آن‌ها در زمین خود، جایی که از حمایت هوادارانشان نیز برخوردارند، با قدرت بیشتری وارد میدان خواهند شد. امیدواریم که مسی و جوردی آلبا را تا روز چهارشنبه در اختیار بگیریم».


خاویر ماسکرانو

«به اندازه کافی از موقعیت‌سازی بازیکنان بیلبائو جلوگیری کردیم، چنین تیمی می‌تواند همه چیز را سخت و پیچیده کند. اینکه با نگاه بر اسکور بورد، خود را برتر میدان ببینید باعث می‌شود بازی متفاوتی را ارائه دهید؛ با این حال هدف اصلی کسب پیروزی بود. آنها قدرتمند هستند و ما نیز امیدواریم که چهارشنبه خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی بگیریم».

سرجی روبرتو

«پس از اخراجی که صورت گرفت، همه چیز رو به جلو حرکت کرد. باید چهارشنبه در جام حذفی، با دقت بازی کنیم زیرا بازی رفت در خانه حریف برگزار می‌شود و آنها نیز در برابر هوادارانشان سخت‌تر و قوی‌تر ظاهر می‌شوند. امیدواریم که مصدومیت مسی و آلبا خیلی جدی نشود. آماده‌ام تا در هر پستی که سرمربی به من نیاز دارد، بازی کنم».
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: لوئیز سوارز: «می دانستیم چگونه از موقعیت ها بهره ببریم»
پسر فوق العاده ای


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۲۴)
 
9VECTOR9
پاسخ به: لوئیز سوارز: «می دانستیم چگونه از موقعیت ها بهره ببریم»
هنوز باورم نشده که بارتمئو بهترین مهاجم جهان رو خریده...


دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!