به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

10 نکته مهم درباره توپ طلای 2015افتخارات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۵ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۰۰) (۱,۱۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سایت رسمی باشگاه بارسلونا، مهم‌ترین حقایق مراسم گالای 2015، جایی که این تیم به عنوان یک ستاره ظاهر شد، را جمع آوری کرده است. در ادامه به مطالعه این مطالب می‌پردازیم.

همانطور که می‌دانید لئو مسی امسال موفق شد تا برای پنجمین بار جایزه ارزشمند توپ طلا را از آن خود کند. در این بین اما نکات حائز اهمیتی وجود دارد که شاید هیچ یک از آنها را نه دیده باشیم و نه شنیده!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندرس اینیستا، که همواره در مراسم توپ طلا حاضر بوده است، امسال روی سن نرفت، اما سال 2010 پس از مسی به عنوان دومین بازیکن برتر جهان انتخاب گردید.

مسی توانست با 41.3 درصد آراء توپ طلای فیفا را دریافت کند، سومین رکورد بالای او در کسب آراء برای رسیدن به توپ طلا - 47.8 درصد در سال 2011 و 41.6 درصد در سال 2012.

تنها کاپیتان‌هایی که در این رای‌گیری شرکت نکردند، ایکر کاسیاس (اسپانیا)، بوفون (ایتالیا) و براوو (شیلی) بودند که اتفاقا هر سه آنها دروازبان نیز هستند. علاوه بر این، فدراسیون‌های فوتبال اندونزی و کویت که پیش از این توسط فیفا محروم شده بودند، نتوانستند رای دهند.

لوئیز انریکه، با کسب 31.8 درصد آراء - پس از پپ گواردیولا - به دومین سرمربی‌ای تبدیل شد که طی مدتی که هدایت بارسا را بر عهده داشت، به عنوان برترین سرمربی سال نیز شناخته شد - گواردیولا (22.9٪) و خورخه سامپائولی (9.4٪).

وندل لیرا، اولین بازیکنی بود که طی شش سال اخیر با به ثمر رساندن گلی در رقابت‌های غیر سطح اول، برنده جایزه پوشکاش شد. لیرا که در حال حاضر در تیم گویانسیا در سری D برزیل بازی می‌کند، این گل را در مسابقات قهرمانی ایالت گویانو به ثمر رساند.

از سال 2007 به بعد، برترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا برنده توپ طلا شدند، در آن سال کاکا توانست هردو این کار‌ها را - برترین گلزن چمپیونز لیگ و برنده توپ طلا - به همراه میلان انجام دهد. جالب است بدانید امسال، به طور اتفاقی هر سه فینالیست این جایزه رقابت نزدیکی برای کسب این عنوان - برترین گلزن چمپیونز لیگ - داشتند.

چهار بازیکن سابق بارسا که در جشن گالا حضور داشتند: ساموئل اتوئو، هریستو استویچکوف و لوییز سوارز میرامونتس (اعضای اکسپدیشن بارسا) و ادگار داویدز .

تاکنون بازیکنان لالیگا بیش از بازیکنان هر لیگ دیگر اروپایی برنده توپ طلا شده‌اند. ۱۰ نفر از برندگان این جایزه از رقابتهای قهرمانی اسپانیا بوده‌اند.

ستاره بی‌چون و چرای این روزهای بارسلونا با کسب پنجمین توپ طلای خود، جایگاه ویژه‌ای برای این تیم در رنکینگ توپ طلا به ارمغان آورد. همچنین چهار بازیکن از این باشگاه در تیم منتخب سال فیفا حضور داشتند: مسی، نیمار، سوارز و اینیستا.
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره توپ طلای 2015
مسی حداقل 2 تا توپ طلا دیگه میتونه بگیره


شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۲۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره توپ طلای 2015
به جای سوارز باید بنویسید دنی آلوز لطفا اصلاح کنید


شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۲۰)
 
hadimoghadam
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره توپ طلای 2015
امیدوار باشیم که امسال سال بهتری برای تیم و بازیکنان باشه


جمعه، ۲۵ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۰۲)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: 10 نکته مهم درباره توپ طلای 2015
این فقط گوشه چشمی از بارساست


جمعه، ۲۵ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۴۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!