به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حریفان احتمالی بارسا در جام حذفیجام حذفی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۵ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۶۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


نگاهی خواهیم داشت به تیم‌های دیگری که به مرحله 1/4 پایانی کوپا دل ری صعود کردند و احتمال مواجهه با بارسا را در این مرحله، دارند.

یکی از این تیم‌ها، مدافع عنوان قهرمانی، و پر افتخار‌ترین تیم این رقابت‌ها با 27 بار کسب عنوان قهرمانی، بارسا است که در مرحله قبل، در مجموع دو بازی، با حساب 6-1 همشهری خود اسپانیول را شکست داد و به این مرحله رسید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در زیر به بررسی کوتاه هفت حریفی که بارسا ممکن است در راه رسیدن به پنجمین فینالش در شش فصل اخیر، با آن‌ها برخورد کند، خواهیم پرداخت.

میراندس

این تیم دسته دومی، بار دیگر پدیده مسابقات شناخته شده و برای دومین بار در چهار سال اخیر، خود را به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها رسانده است. آن‌ها به ترتیب اوساسونا، اویدو و مالاگا را شکست دادند، و در نهایت با پیروزی 0-3 در خانه دپورتیوو، نام خود را در لیست تیم‌هایی که در روز جمعه قرعه کشی می‌شوند، قرار دادند.

سویا

همواره، خصوصا در زمین خانگی خود، حریفی سخت و جنگنده بوده‌اند. آن‌ها که در حال حاضر در لیگ جایگاه هفتم را در اختیار دارند، در مسیر خود ابتدا لوگرانس را شکست دادند و سپس در مرحله قبل، با حساب 6-0 در مجموع دو بازی، بتیس را شکست داده و به جمع هشت تیم پیوستند.

اتلتیک بیلبائو

باسکی‌ها به دنبال رسیدن به فینال، برای چهارمین بار در هشت فصل اخیر هستند. در هر چهار فینال، آن‌ها با بارسا بازی کردند و هر چهار فینال را نیز واگذار کرده‌اند. اگرچه آن‌ها در ابتدای فصل موفق شدند در دیدار سوپر کاپ اسپانیا آبی و اناری‌ها را شکست بدهند و این عنوان را بدست بیاورند. بیلبائو که روز یکشنبه باید در لیگ به مصاف بارسا برود، ابتدا لیننسه را شکست داد و سپس با حذف ویارئال، به این مرحله رسید. آن‌ها در حال حاضر در لیگ، هشتم هستند.

لاس پالماس

لاس پالماس ابتدا رئال سوسیه داد را از دور رقابت‌ها حذف کرد، و سپس با برتری 3-2 مقابل ایبار، پا به مرحله 1/4 گذاشت. فرم خوب آن‌ها در جام حذفی، تفاوتی اساسی با روند آن‌ها در لیگ دارد؛ جایی که آن‌ها در جایگاه شانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

سلتا

این تیم ناحیه گالیسیا، در مرحله قبل در مجموع دو بازی با حساب 5-0 کادیز دسته دومی را شکست داد. این در حالی است که در مرحله پیش از آن، موفق به حذف آلمریا شده بود. سلتا با پیروزی قابل توجهش مقابل بارسا در ابتدای فصل، نشان داد حریفی نیست که به سادگی بتوان آن‌ها را شکست داد. آن‌ها حتی شانس بسیار خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده دارند.

والنسیا

شاگردان اسطوره پیشین منچستر یوناینتد، گری نویل، در مرحله قبل با پیروزی 4-0 در دیدار نخست مقابل خرانادا، تا حد زیادی صعود خود را به مرحله بعد مسجل کردند، سپس یک پیروزی قاطع دیگر در دیدار برگشت کسب کردند تا خود را به عنوان مدعی این جام معرفی کنند. والنسیا هفت بار موفق به قهرمانی در جام حذفی شده است که آخرین آن‌ها، به سال 2008 از می‌گردد.

اتلتیکو مادرید

پس از حذف باشگاه کاتالانی رئوس در دور نخست، به مصاف همشهری خود، رایووایکانو رفتند، و پس از تساوی 1-1 در دیدار نخست، در دیدار برگشت با درخشش گریزمان 3-0 این تیم را شکست دادند و به مرحله 1/4 پایانی رسیدند. صدرنشین فعلی لیگ، به زودی و در تاریخ 30 ژانویه در نیوکمپ و در جریان رقابت‌های لیگ، به مصاف بارسا، تیم دوم جدول خواهند رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: حریفان احتمالی بارسا در جام حذفی
همشونو لوله میکنیم
حله...


جمعه، ۲۵ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۷ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!