به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «توپ طلا را به همه هواداران بارسا در سراسر جهان تقدیم می‌کنم»مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۶:۰۰) (۱,۸۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بهترین بازیکن جهان، در مصاحبه‌ای با سایت فیفا، به صحبت در مورد گذشته، حال، آینده و خصوصا رابطه فوق‌العاده‌اش با نیمار و سوارز پرداخت.

پس از پشت سر گذاشتن سالی فوق‌العاده، مسی توپ طلای پنجم خود را بدست آورد تا همه چیز برای او، حتی بهتر از قبل شود. فوق ستاره بارسا که فصل گذشته، پنج جام از شش جام ممکن را به همراه تیمش بدست آورد و برای پنجمین بار به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شد، در مصاحبه‌ای با سایت فیفا از احساسش به این همه موفقیت، و رابطه فوق‌العاده‌ای که با نیمار و سوارز دارد، سخن گفت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

کمتر از یک سال گذشته، انواع و اقسام حواشی پیرامون مسی و بارسا وجود داشت، اما همانطور که خود مسی می‌گوید: «هر چیزی در فوتبال ممکن است، همانطور که کسی نمی‌داند در کمتر از یک سال، ممکن است چه اتفاقاتی بیفتد. من در تمام طول این دوران خونسردی خود را حفظ کردم و گفتم که مشکلی ندارم و از جایی که در آن حضور دارم، راضی هستم. به همین روند ادامه دادم و خوشبختانه در نهایت این سال برای ما، تبدیل به سالی فوق‌العاده و فراتر از حد تصور شد».

وقتی در مورد کسب توپ طلا برای پنجمین بار از او سؤال شد، او اتفاقات سال 2009 را یادآورد شد؛ جایی که این جایزه برای نخستین بار به او تعلق گرفت: «اوضاع نسبت به آن زمان بسیار تغییر کرده است. و بزرگتر شده‌ام و چیزهای بسیاری در فوتبال، و در زندگی آموخته‌ام. من دوست دارم از تمام مردمی که مرا دوست دارند، مردمی که در بارسلونا، آرژانتین و تمامی نقاط دنیا از من حمایت می‌کنند، تشکر کنم و این جایزه را به آن‌ها تقدیم کنم».

او همچنین در مورد احساسش به مثلث توقف ناپذیر MSN گفت: «فکر می‌کنم همه این هماهنگی‌ها مربوط به احساس ما به یکدیگر در داخل، و خارج از زمین فوتبال است، و همچنین نوع شخصیت‌هایی که داریم. هر سه ما بهترین‌ها را برای تیم، و هم‌تیمی‌های خود می‌خواهیم».

او در مورد نیمار گفت: «من خیلی خوب با نیمار کنار می‌آیم. او از همان زمان که به اینجا آمد، حرف‌های بسیار خوبی در مورد من زد. اینکه یک دوست اینطور در مورد من صحبت کند، باعث می‌شود احساس بسیار خوبی پیدا کنم».

او که همچنین رابطه فوق‌العاده‌ای با لوییز سوارز دارد، این چنین او را توصیف کرد: «او بهترین مهاجم هدف حال حاضر دنیاست».

برنامه‌ای برای آینده دور

خوشبختانه نه به این زودی‌ها، اما مسی اذعان داشت که در صورت وجود موقعیت، دوست دارد در پایان دوران بازیگری‌اش به فوتبال آرژانتین باز گردد: «بله، من همیشه این را گفته‌ام. این رویای کودکی من بوده است، اگرچه من مجبور بودم در سنین بسیار پایین آرژانتین را به دلیل موقعیت خاصی که داشتم، ترک کنم و نتوانستم در فوتبال آرژانتین حضور داشته باشم. باید به اروپا می‌رفتم و کارم را در بارسا آغاز می‌کردم. من دوست دارم روزی به فوتبال آرژانتین باز گردم، اما اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد، خدا می‌داند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: مسی: «توپ طلا را به همه هواداران بارسا در سراسر جهان تقدیم می...
بعد که مربی هم شدی 6 گانه بگیر


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۲۵)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: «توپ طلا را به همه هواداران بارسا در سراسر جهان تقدیم می...
درود بر لئوی کبیر


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۶:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: «توپ طلا را به همه هواداران بارسا در سراسر جهان تقدیم می...
در 40 سالگی برگرد آرژانتین یه نیم فصل بازی کن خداحافظی کن.


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۶:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!