به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ماسکرانو: «نتیجه عادلانه بود»مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰) (۵۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


پس از پیروزی 2-0 برابر اسپانیول، برخی بازیکنان بارسا به گفت و گو پیرامون این دیدار و صعود به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری پرداختند.

در ادامه این مصاحبه‌ها را می‌خوانید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

خاویر ماسکرانو

«این دیدار به ما کمک کرد تا از هر جهت قوی‌تر شویم. پس از پشت سر گذاشتن دو بازی سخت، به مرحله بعد صعود کردیم. ما برتری محسوسی نسبت به حریف داشتیم و می‌خواستیم آن را حفظ کنیم. در مجموع فکر می‌کنم خوب بازی کردیم و نتیجه هم عادلانه رقم خورد. برخوردهای زیاد خاصیت دربی است. این دیدارها تنش زیادی دارند، اما بیرون از زمین ادامه پیدا نمی‌کنند. برخورد بین من و آلوارو نیز تنها یک اتفاق بود و از قصد پای او را لگد نکردم».

مونیر

«بابت پیروزی، کار تیمی، صعود و گلزنی بسیار خوشحالم. اسپانیول همیشه حریف سرسختی بوده، اما به خوبی توانستیم بازی را مدیریت کنیم».

تراشتگن

«مثل همیشه احساس آرامش می‌کنم. واقعا دیدار سختی بود و در نهایت این ما بودیم که توانستیم نتیجه مثبت را به دست آوریم. همیشه از این قبیل بازی‌ها وجود دارند. گل‌های مونیر گره گشا بودند».

ویدال

«هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ فوتبالی حس خیلی خوبی دارم. به تدریج در حال هماهنگ شدن با تیم هستم و فکر می‌کنم می‌توانم به دیگران کمک می‌کنم. این چیزی است که اهمیت دارد. حریف آمد تا ما را سورپرایز کند؛ اما گل مونیر همه چیز را به سود ما تغییر داد. از بازی کردن در این پست راضی هستم. چرا که در سویا یک فصل کامل به این صورت توپ زده‌ام؛ همچنین تجربه بازی به عنوان مدافع آخر را نیز دارم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: ماسکرانو: «نتیجه عادلانه بود»
خیلی خوبه که ویدال داره تو تیم جا می افته


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: ماسکرانو: «نتیجه عادلانه بود»
مسی دو ماه مصدوم بود کلی استراحت کرد با بازی کردن آمادگیش بالاتر میره.این چه حرفیه؟ضمن اینکه مسی بعد خطایی که روش انجام دادن خیلی خودش رو درگیر نکرد و چندجا پاش رو کشید وگرنه میزدن مصدومش میکردن و مطمئنن قبل بازی به مسی توضیح داده شده که در شرایط نرمال بازی زیاد خودشو درگیر نکنه


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ماسکرانو: «نتیجه عادلانه بود»
جرات نکرد یعنی چی؟ این چه ادبیاتیه؟! بخونید صحبتاشو متوجه میشید چرا!

نقل قول
فرم مسی

«او در فرم خوبی به سر می برد. آمادگی بدنی او بسیار بالاست و این چیزی است که ما نیاز داریم. او به اندازه کافی در زمان مصدومیتش استراحت کرده است و هر چه تعداد بازی هایی که انجام می دهد بیشتر باشند، او بهتر خواهد شد».



پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۵۵)
 
hadimoghadam
پاسخ به: ماسکرانو: «نتیجه عادلانه بود»
کار انریکه در رابطه با استراحت دادن به بازیکنان عالی بود، فقط نمیدونم چرا جرات نکرد مسی رو تعویض کنه. امیدوارم که اینطور نباشه که بازیکن سالاری در تیم جا بیفته مثل کارهایی که نیما میکنه بعد از تعویض


پنج‌شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!