به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیولجام حذفی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۳۰) (۷۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دو تیم همشهری، برای سومین بار در 11 روز اخیر به مصاف هم می‌روند، و این بار، برای صعود به مرحله 1/4 پایانی جام حذفی با یکدیگر خواهند جنگید.

بارسا امشب - چهارشنبه - بار دیگر، و این بار در جریان دور برگشت مرحله 1/8 پایانی رقابت‌های جام حذفی، در ورزشگاه ال پرات به مصاف اسپانیول خواهد رفت. این سومین مصاف دو تیم در 11 روز گذشته است، اما این بار، یکی از دو تیم، به کار حریفش در این دوره از رقابت‌ها پایان خواهد داد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اولین مصاف از این برخورد سه گانه در چهار ژانویه اتفاق افتاد، جایی که دو تیم در لیگ و در خانه اسپانیول، به تساوی بدون گل دست یافتند. تنها چهار روز بعد، در 6 ژانویه، و این بار در جریان دور رفت مرحله 1/8 پایانی رقابت‌های کوپا دل ری، بارسا میزبان دربی بود که در پایان موفق شد با نتیجه 4-1 حریف خود را بدرقه کند. ضمن اینکه این نتیجه حاشیه امنیت خوبی برای آبی و اناری پوشان در دیدار امشب خواهد داد.

اخبار تیم

یک روز پس از حضور برخی بازیکنان بارسا در مراسم گالای 2015 در سوییس، تمرینات آماده‌سازی تیم برای دیدار دربی در روز سه شنبه انجام شد و صبح امروز ادامه پیدا کرد. پس از جلسه تمرینی، مربی نام 18 بازیکن بارسا برای حضور در این بازی را اعلام کرد: تراشتگن، ماسیپ، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنی آلوز، آردا، اینیستا، مسی، نیمار، بارترا، ماسکرانو، مونیر، سرجی روبرتو، آدریانو، الکس ویدال، فرمالن و متئو.

سوارز نیز به دلیل حواشی بعد از دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ، دو جلسه از همراهی تیم در جام حذفی محروم شد و به همین دلیل نمی‌تواند در این بازی بارسا را همراهی کند.

نقطه نظر مربیان

انریکه دیروز و پس از انجام تمرینات آماده‌سازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و صراحتا اعلام کرد که سبک بازی تیمش در این دیدار، به رغم حاشیه امن قابل توجهی که با توجه به دیدار رفت برای آن‌ها وجود دارد، تغییر نخواهد کرد: «ما همان کاری را انجام می‌دهیم که در دربی‌های گذشته انجام دادیم: تلاش برای کسب پیروزی».

پس از کنفرانس مطبوعاتی، او به استادیوم اختصاصی اسپانیول رفت و با همتای خود در تیم همشهری عکس گرفت. سپس هر دو مربی اظهار امیدواری کردند که دربی پیش رو عاری از هر گونه تنش و خشونت خواهد بود.

فرم دو تیم

بارسا در پنج بازی اخیر خود شکست نخورده است و چهار پیروزی نیز کسب کرده است. آن یک تساوی هم دقیقا در همین ورزشگاه اسپانیول و در دیدار دو تیم در لیگ که تقریبا دو هفته پیش برگزار شد، رقم خورد. اما این بار بارسا با حاشیه امنیتی 3 گله پا به این ورزشگاه می‌گذارد.

اسپانیول یک پیروزی، یک تساوی و سه شکست در پنج بازی اخیر خود کسب کرده است. آن‌ها در دیدار امشب باید حداقل سه گل به بارسا بزنند و ضمن آن، از گلزنی بازیکنان بارسا جلوگیری کنند؛ در غیر این صورت مجبور خواهند بود باقی دیدارهای جام حذفی را از تلویزیون تماشا کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
چه حالی میده جلو هوادارانشون تحقیر میشن
امشب باید طوفان بپا کنیم تا دیگه چنین تفکراتی حتی به ذهنشونم نرسه


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۲۳:۲۶)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
نفرات اصلی باید استراحت کنن


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۴۷)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
آره، دوستان ساعت 23:30شبکه ورزش


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۴۱)
 
ℱ.Ƈ.ℬ
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
شبکه ورزش پخش می کنه ؟


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۲۰:۴۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
بازی پرگلی از آب در میاد. فقط جای سوارز خالیه


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۹:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
امتیاز این بازی نسبت به بازی لیگ اینه که دیگه نمی تونن اتوبوسی و تخریبی بازی کنن و باید بازی تهاجمی ارائه بدن و این کارو برای ما راحت می کنه. به هر حال امیدوارم مسی دوباره یه حال اساسی از این دروازبان مزخرفشون بگیره!


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!