به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مطبوعات جهان محو عظمت لئو مسی! جراید
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۴:۲۴) (۱,۲۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با اضافه شدن پنجمین توپ طلا به ویترین افتخارات این مرد آرژانتینی، مطبوعات ورزشی سراسر جهان نیز به تمجید از عملکرد او بر آمدند.

لئو مسی پس از کسب پنجمین توپ طلای خود، در مطبوعات مختلف سراسر جهان تحسین شد. به طور کلی همه آنها به یک حقیقت اعتراف کردند؛ ستاره آرژانتینی بازیکنی بی‌مانند در تاریخ جهان فوتبال! مجله معتبر فرانس فوتبال با تیتر «مسی بهترینِ بهترین‌ها» و دیگر رسانه فرانسوی، روزنامه اکیپ، با عنوان «پادشاه مسی» از او تمجید به عمل آوردند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مطبوعات انگلستان نیز به همین اندازه به تعریف از این مهاجم بارسا پرداختند. دیلی تلگراف در مورد آینده او نوشت: «لیونل مسی پنجمین توپ طلای خود را دریافت کرد و نشان داد که در بارسلونا بازنشسته می‌شود».

نهایتا شبکه تلویزیونی ESPN در آمریکای شمالی از این پیروزی اینگونه رونمایی کرد: «آخرین توپ طلای لیونل مسی در حالی در اختیار او قرار گرفت که در اوج بود». خبرنگار فوتبال، میگل دلانی اضافه کرد: «مدت طولانی‌ای است که لیونل مسی را به عنوان یک ماشین گلزنی بی‌تزویر می‌بینیم اما در سال 2015 او به یک بازیکن کامل تبدیل شد». در فاکس فوتبال نیز، جیمی ترکر اظهار کرد: «دوشنبه شب لیونل مسی با به ثبت رساندن رکورد "کسب پنج توپ طلای فیفا" به عنوان یکی از فوق‌العاده ترین‌های جهان فوتبال در تمام ادوار، به تاریخ پیوست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مطبوعات جهان محو عظمت لئو مسی!
باشه تا فکشون بچسبه به زمین...


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۸:۲۱)
 
hadimoghadam
پاسخ به: مطبوعات جهان محو عظمت لئو مسی!
میشه گفت هنوز تمام نشده. مطمئناً یکی دو تا دیگه میتونه بگیره شایدم بیشتر. البته امیدوارم به آرزوی خودش در جام جهانی برسه و یک قهرمانی جهان داشته باشه


چهارشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۴ (۱۷:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!