به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: «مهمترین چیز قهرمانی در جام جهانی است!»مصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ دوشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۴ (۲۲:۰۰) (۶۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir

ستاره آرژانتینی بارسا پیش از دریافت این جایزه خاطر نشان کرد: «هر سال تلاش می‌کنم عملکردم در سال قبل را تکرار کنم یا اینکه آن را بهبود بخشم».

لیونل مسی – که برای نهمین سال پیاپی در این مراسم شرکت می‌کرد – و نیمار – که برای اولین بار این عرصه را تجربه می‌کرد – هر دو در کنار یکدیگر سال باشکوهی را برای بارسا رقم زدند و از حضور در سوییس ابراز خرسندی کردند. مسی در این خصوص گفت: «هم‌تیمی‌هایم باعث پیشرفت من شدند. ما ترکیب خیلی خوبی داریم و مسلما بدون وجود آنان هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. هر سال تلاش می‌کنم عملکردم در سال قبل را تکرار کنم یا اینکه آن را بهبود بخشم. در سال 2015 تقریبا به تمام اهدافمان دست پیدا کردیم و اینکه بدانیم چقدر خوب کار کردیم، حس خوبی را در ما به وجود می‌آورد».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار همچنین نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند: «بودن در اینجا یک افتخار است و من امیدوارم مجموعه تیم بتواند به فتح عناوین ادامه دهد. به خاطر تمام چیزهایی که به دست آورده‌ام و اینکه فرصت بازی در تیم را دارم، خوشحالم. در اینجا باید از تک تک هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم».

مصاحبه کامل این دو بازیکن را در ادامه می‌خوانید:

مسی

«اینکه هر سال اینجا هستم باعث خرسندی است. اگر من یا هرکس دیگری این جایزه را ببرد فرقی نمی‌کند. بودن در اینجا مهمترین مسئله است و باعث می‌شود احساس برتر بودن داشته باشید. با اضافه شدن آردا و ویدال قوی‌تر شده‌ایم. آنها دو بازیکن با کیفیت بالا هستند و ما امیدواریم شاهد پیشرفتشان باشیم. جوایز تیمی مهمتر از جوایز انفرادی است. برای هر بازیکنی بهترین چیز قهرمانی در جام جهانی است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار

«مسی و رونالدو هر دو تاریخ‌سازی کرده‌اند و به همین دلیل اینجا حضور دارند. رونالدو را تنها از تلویزیون تماشا می‌کنم؛ اما فرصت این را دارم که هر روز مسی را ببینم و او را تحسین کنم. او یک دوست واقعی است. روز اول هنگامی که با او برخورد کردم از آرامش او شگفت زده شدم. مسی و رونالدو 8 یا 9 است که به این جا می‌آیند و من می‌خواهم از آنها یاد بگیرم. توانایی انجام حرکات تکنیکی یک مزیت است، اما باید قادر باشید حرکات بدن خود را نیز در زمین هماهنگ کنید. همیشه می‌خواستم فوتبال بازی کنم و در هر شرایطی می‌بینم که اطرافیان و خانواده‌ام خوشحال هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: مسی: «مهمترین چیز قهرمانی در جام جهانی است!»
تفکرو ببین تا کجاست
بعضیا همین که توپ طلا رو گرفتن اصلا نابود شدن چون در حد و اندازش نبودن


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۲۱:۲۷)
 
malechauvinistman
پاسخ به: مسی: «مهمترین چیز قهرمانی در جام جهانی است!»
نقل قول
مسی: «مهمترین چیز قهرمانی در جام جهانی است
به اونم میرسی به امید خدا.


سه‌شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ (۱۲:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۳ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!